La noi, până şi mizeria se plăteşte! APA POTABILĂ a gălăţenilor s-a transformat în NĂMOL

La noi, până şi mizeria se plăteşte! APA POTABILĂ a gălăţenilor s-a transformat în NĂMOL
Evaluaţi acest articol
(13 voturi)

În anumite zone ale oraşului, apa care curge la robinetele oamenilor nu mai poate fi folosită nici măcar pentru duşuri, că de băut nu se mai pune problema, în condiţiile în care gălăţenilor li se livrează mizerie în adevăratul sens al cuvântului, dar nu oricum, ci contra-cost.

O tânără care locuieşte pe strada Episcop Melchisedec Ştefănescu (fostă Vultur), în apropierea Facultăţii de Mecanică, a fost nevoită, duminică seară, să aştepte mai bine de jumătate de oră, cu apa curgând în neştire, pentru a putea face un duş aşa cum se cuvine, întrucât aşa-zisa apă rece potabilă s-a dovedit a fi, după cum se poate vedea şi în fotografie, un fel de mâl. "Am fost plecaţi din localitate şi, când ne-am întors acasă, am vrut evident să facem duş. Mai bine de jumătate de oră am aşteptat să fac baie, pentru că apa care curgea era neagră. Bineînţeles, vom şi plăti pentru ea. Nu este prima dată când avem astfel de probleme. Mai mult, riscăm să ni se strice centrala de apartament din cauza apei, a cărei calitate este jalnică. În urmă cu aproximativ doi ani, când am chemat pe cineva să facă verificarea centralei, ne-a scos apa la fel de neagră, din cauza a ceea ce primim din conducte", ne-a spus Geanina Bratu, care locuieşte la blocul A5.

Contactaţi telefonic, reprezentanţii Apă Canal au ridicat din umeri, spunând că nu au fost sesizaţi pentru a putea face verificări în zonă sau pentru a recolta probe de apă. Mai mult, aceştia au ţinut să sublinieze că "problema nu ţine de vechimea conductelor, ci de manevrele care se fac în reţea. Noi nu am avut vreo avarie sau lucrări în zonă", ne-a declarat Cornelia Arnăutu, purtătorul de cuvânt al Apă Canal, precizând totodată că gălăţenii care se confruntă cu astfel de probleme trebuie să sune la Dispeceratul societăţii, care funcţionează în regim de permanenţă, la numărul de telefon 0236.463.294 sau 0236.473.380 interior 133.

Citit 5605 ori Ultima modificare Joi, 24 Noiembrie 2016 00:37

2 comentarii

  • postat de ELLA
    Miercuri, 23 Noiembrie 2016 14:03
    89.136.5.***
    In fiecare an sint nevoita sa chem sa/mi fie curatata centrala din cauza acestei ape mizerabile ce curge pe instalatiile noastre de apa rece si pentru care platim bani grei.Nimeni nu ia nici un fel de actiune pentru acest lucru,iar noi platim bani grei pentru a tine o sleatca de oameni pe banii nostri.Noi nu putem folosi decit pentru spalat aceasta apa//asta fiind folosita pe riscul nostru//,dar de platit o platim.
    1
    6
    Raportează
  • postat de Speranta de mai bine
    Miercuri, 23 Noiembrie 2016 02:32
    92.80.128.***
    Vorbe, vorbe...Cu cata inocenta, naturalete si bunavointa doamna purtator de cuvant ne invita sa sunam la dispecerat. Eu locuiesc pe Aleea Stiintei si, intr-adevar zilele trecute m-am confruntat si eu cu problema de mai sus. De nenumarate ori in ultimii doi ani am facut sesizari, am facut scandal, au venit si cu laboratorul mobil, le-am oprit apa intr-o cratita alba Ca si cand, daca lumea nu reclama, inseamna ca apa este curata. Le-am propus sa bea daca li se pare curata. Au luat probe din toate zonele casei si din caminul de vizitare. Concluzia: am primit adresa de la Apa Canal cum ca apa este potabila, elementele continute sunt in limite normale. Punct. Ce asteptam? Sa recunoasca ca au mari probleme si o doza si mai mare de indolenta( ca sa nu spun altceva)? N-o s-o faca, dupa cum nu recunoaste nici Electrica referitor la prea desele caderi de curent. Profita ca au monopol. Deci, stimati galateni, nu ezitati sa faceti sesizari la dispeceratele societatilor de distributie apa, curent, etc. si poate ca vor ajunge la concluzia ca s-a ingrosat prea tare gluma si ca nu mai vrem sa inghitim tot ce ne servesc ei.
    2
    22
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.