Hidroelectrica și-a lansat aplicația online

Hidroelectrica și-a lansat aplicația online
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Hidroelectrica a lansat, luni, aplicația online "iHidro" pentru interacțiunea clienților cu serviciile companiei, disponibilă în Magazin Play și App Store. Potrivit HotNews, unii clienți ai companiei se plâng, pe rețelele sociale, de diverse erori. Reprezentanții Hidroelectrica spun că acestea vor fi remediate. În unele cazuri sunt probleme la instalare, începând de la faptul că utilizatorii nu primesc linkul de activare pe e-mail. Alții reclamă faptul că, după instalare, le apar datele altor persoane, cu alte nume, numere de telefon și adrese. În același timp, sunt și situații în care clienții sunt anunțați că există deja conturi pe numele lor. Alți clienți reclamă că nu există opțiune pentru menționarea unui al doilea loc de consum.

Există, de asemenea, persoane care au reușit să instaleze aplicația, însă constată că nu o pot folosi pentru plăți. Potrivit reprezentanților Hidroelectrica, aceasta este o funcție care nu este încă disponibilă, fiind necesară parcurgerea unei proceduri de achiziție publică pentru obținerea ei.

Principalele funcții disponibile pentru aplicația Hidroelectrica sunt: transmitere index; facturi, istoric facturi și plăți facturi curente; locuri de consum; date despre contul de client Hidroelectrica și contracte în desfășurare; date contact Hidroelectrica.

Hidroelectrica are aproximativ 500.000 de locuri de consum, iar o mare parte din clienții actuali au migrat la compania de stat de la alți furnizori. În prezent, atât în mediul online, cât și la ghișeele producătorului, sunt înregistrate zilnic aproximativ o mie de cereri noi de transfer.

Citit 667 ori Ultima modificare Luni, 02 Octombrie 2023 17:38

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.