Poza îți ia ochii, produsul îți taie pofta

Poza îți ia ochii, produsul îți taie pofta
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

* „Reclama e sufletul comerțului”. Așa am învățat eu imediat după Revoluție. Atâta doar că, în vremurile actuale, reclama și realitatea tind să nu mai aibă nimic în comun. De pildă, fotografiile de prezentare din meniurile restaurantelor, care te fac să-ți lase gura apă de poftă, și produsul care îți este livrat. „Imaginea perfectă se dovedește a fi o dezamăgire cruntă pentru cei care au dat banii pe respectivele produse. Specialiștii în protecția consumatorului spun că aceste practici sunt înșelătoare”, atrăgeau deunăzi atenția jurnaliștii Știrilor Kanal D. „Am avut surpriza să comand de la niște restaurante cu recenzii foarte bune și, în realitate, să nu fie ceea ce mă așteptam. De pildă, chifla unui burger arăta cât se poate de bine: foarte rotundă și înaltă. În realitate, era pleoștită și cu puțină cărniță”, mărturisea o clientă păcălită. Jurnaliștii Kanal D au mers chiar mai departe și au făcut un experiment pentru a se convinge în ce măsură ceea ce li se arată în poze vor primi și în realitate. Ți-ai găsit! La burger, chifla nu era pufoasă, salata era aproape inexistentă, iar carnea nu era câtuși de puțin suculentă. Cât despre lipia cu falafel... legumele și sosul din poză lipseau cu desăvârșire. Iar lipia părea destul de experimentată, ca să nu spun veche. Sorin Mierlea, președintele InfoCons, a declarat că faptele descrise ar intra la practici comerciale înșelătoare și că ar trebui sancționate. Mda, ar trebui. Doar dacă drepturile consumatorului ar fi cu adevărat protejate...

Citit 1270 ori Ultima modificare Luni, 04 Septembrie 2023 17:54

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.