* Obiecții. Cu tot respectul pentru show-ul tv! Eu știu că reclama este sufletul comerțului. Și că spoturile publicitare cresc tensiunea și interesul telespectatorului, mai ales când sunt intercalate înaintea verdictului juriului. Doar că, după 10-15 minute de publicitate și de promo la alte producții ale Antenei 1, se cam rupe vraja. De tot. Și cam greu se mai „leagă” înapoi... dacă înțelegeți ideea.
Admit că, duminică noaptea, eram eu prea implicată emoțional. Cu cel puțin doi gălățeni în etapa „Bootcamp” - Maia Fluture și Orlando Blaga, aveam tot dreptul din lume să fiu subiectivă și pătimașă! Şi totuși, duminică seara, a fost cam prea multă publicitate. La un moment dat, am și sărit de teamă că poate am schimbat din greșeală postul tv și nu mai sunt pe Antena 1. Şi că am pierdut „X Factorul” pe drum.
Pe de altă parte, dacă în audiții nu cântau mai mult de 10-12 concurenți, ori și mai puțini, să înghesui într-o singură seară 20... e cam mult. Și spun asta pentru că fiecare dintre cei 20 de concurenți - soliști sau trupe - merita cu prisosință să fie pus în valoare. Să fii selectat dintre sute și sute de concurenți, între cei zece aleși ai fiecărei echipe, asta da performanță! Prin urmare mi-ar fi plăcut ca în prima etapă de „Bootcamp” să nu fie comasate două grupe. Pentru că fiecare dintre cei zece avea nevoie de timp să strălucească, indiferent dacă mergea sau nu mai departe.
Dar cine-s eu să dau sugestii producătorilor unui talent-show de anvergură, așa cum este „X Factor”?!