Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Comunicat de presă

Data 17 decembrie 2018

Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Galați, în calitate de Beneficiar, a încheiat contractul de finanțare nr. 3251/28.09.2018 cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar, pentru asistența financiară a proiectului Anvelopare unități de învățământ - Școala gimnazială ”Iulia Hașdeu” din municipiul Galați, Cod SMIS 111717. Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operațiunea B – Clădiri publice. În actualul exercițiu financiar, Municipiul Galați are în curs de implementare trei proiecte pentru reabilitarea unităţilor de învăţământ şi au fost depuse pentru finanțare alte 12 proiecte de infrastructură educațională în valoare totală de 82.241.052,55 lei.

Obiectivul general al proiectului Anvelopare unități de învățământ - Școala gimnazială ”Iulia Hașdeu” din municipiul Galați constă în scăderea consumului de energie primară la clădirile publice și scăderea producerii de gaze cu efect de seră.

Obiectivul specific proiectului vizează creșterea performanței energetice a imobilului în care funcționează Școala Gimnazială Iulia Hașdeu din municipiul Galați, cu efecte favorabile asupra calității mediului ambiental, a sănătății celor 352 de elevi și îmbunătățirea calității actului educațional, prin reducerea consumurilor pentru încălzire și scăderea sub 135 kW/m2an a energiei consumate. În urma reducerii consumurilor energetice se va reduce amprenta de carbon a clădirii.

Valoarea totală eligibilă a contractului este de 2.910.142,72 lei cu TVA, din care asistenţa financiară nerambursabilă solicitată reprezintă 2.473.621,31 lei cu TVA. Durata de implementare a proiectului este de între 28.09.2018 – 31.10.2019.

Conferința de lansare a proiectului va avea loc în data de 19 decembrie 2018, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Galați, din Galați, strada Domnească, nr. 54, sala mare de ședințe.

Date de contact: Manager proiect - doamna Daniela Buruiană, Șef Birou de Reparații și Întreținere Imobile, tel.: 0236.307.731, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020

(P)

Citit 880 ori Ultima modificare Sâmbătă, 15 Decembrie 2018 00:10