Noi oportunităţi de lucru în Galaţi şi Brăila. Proiecte ambiţioase pentru compania norvegiană Optimar

Noi oportunităţi de lucru în Galaţi şi Brăila. Proiecte ambiţioase pentru compania norvegiană Optimar
Evaluaţi acest articol
(16 voturi)

La ceas aniversar, când se împlinesc un an de la deschiderea sucursalei din Brăila şi aproape doi ani de la începerea activităţii la Galaţi, grupul norvegian OPTIMAR, specializat în producerea echipamentelor pentru industrializarea manipulării şi prelucrării peştelui, numără peste 70 de angajati şi un palmares impresionant de proiecte. Potrivit conducerii companiei, până la sfârșitul acestui an ar urma ca 30 de posturi suplimentare să fie disponibile pentru activitățile din Brăila și Galați.

Grupul Optimar îmbină valorile unei industrii cu tradiţie, precum piscicultura – mai ales cum este ea practicată în ţările nordice, cu tot ce poate oferi tehnologia, mai performant în materie de optimizare a proceselor de producţie. Lider pe piaţă în domeniul echipamentelor pentru industria piscicolă şi acvacultură, Optimar este o forţă redutabilă, cu nu mai puţin de 80 de ani de experienţă în domeniu! În prezent are peste 400 de angajaţi, dintre care, foarte important, 90 desfăşoară activităţi de proiectare şi cercetare-dezvoltare. Optimar are beneficiari în 30 de ţări din întreaga lume, dar principalii clienţi sunt din Norvegia, Statele Unite şi Rusia.

„Nimic nu este prea mare şi nici prea mic pentru noi”, ne mărturisea la începuturile afacerii Håvard Sætre, preşedinte şi CEO al Grupului Optimar, cel care a şi avut iniţiativa de a aduce şi în zona Galaţi – Brăila acest business construit după modelul norvegian. Şi iată, într-adevăr, Optimar este o afacere în creştere, performantă, iar specialiştii din Galaţi şi Brăila au ajuns să lucreze la proiecte de anvergură.

Echipa Optimar România

Departamentul de Inginerie Electrică şi Automatizări a fost înfiinţat în urmă cu un an şi jumatate, la Galati. Principalele trei zone de activitate ale departamentului sunt: proiectare panouri şi sisteme de automatizare, realizare şi implementare software pentru PLC si SCADA, suport tehnic pentru Departamentele de Producţie şi Punere în Funcţiune.

În cadrul Departamentului de Inginerie Mecanică se proiectează transportoare cu benzi şi echipamente anexe folosind pachetul Autodesk (AutoCAD, Inventor); de asemenea, se realizează şi desenele de execuţie pentru producţia acestora. Echipa de la Galaţi gestionează şi dezvoltă baza de date cu componentele folosite în modelarea transportoarelor cu benzi pentru tot grupul Optimar.

Activitatea departamentelor de Inginerie se desfăşoară într-un mediu atractiv, stabil. Toţi angajaţii au acces la echipamente şi produse software de ultimă generaţie, training specializat şi acces nelimitat la know-how-ul companiei.

Cu o experienţă de peste 15 ani ca inginer electrotehnist şi participând la proiecte internaţionale de anvergură în ţări precum Olanda, Dubai, Tanzania, ing. Cristian Adamiu s-a alăturat echipei Optimar încă de la început, din 2017. Astăzi, el este convins că a luat o decizie bună atunci când a acceptat provocarea de a ocupa un post la o companie nou înfiinţată, foarte puţin cunoscută în România. La Optimar a găsit un mediu de lucru plăcut, condiţii de muncă la standarde internaţionale, un pachet salarial motivant şi este mândru că, fiind printre primii angajaţi, a contribuit la formarea echipei Departamentului Inginerie electrică şi Automatizări.

Secția de producţie mecanică de la Brăila a început activitatea în februarie 2018, echipa de atunci fiind formată din 5 sudori, 3 lăcătuşi şi 2 maiştri; astăzi, ea numără 33 de persoane. Se lucrează la temperatura optimă atât iarna, cât şi vara, spaţiul de productie este nou amenajat, echipamentele de lucru respectă standardele de sănătate şi securitate în muncă.

Optimar depune constant eforturi pentru îmbunătăţirea condiţiilor de muncă. Cele două sedii sunt dotate cu echipamente de lucru performante, mobilier în culori calde, sală de mese, bucătărie cu toate electrocasnicele necesare, duşuri pentru personalul din producţie. Tuturor angajaţilor li se asigură zilnic cafea, ceai cald, iar celor care lucrează în secţia de producţie mecanică, alimentaţia de protecţie.

Oportunităţi de angajare

Valorile grupului Optimar – siguranţa pe primul loc, calitatea produselor realizate, oamenii, încrederea – stau la baza acţiunilor sale şi îl definesc total. În plus, pentru că este o companie multinaţională prezentă în patru ţări, oferă şansa angajaţilor să lucreze în oricare dintre aceste ţări sau să participe la traininguri şi schimburi de experienţă.

Planurile de recrutare pentru 2019 vizează 30 de poziţii noi, atât entry level, cât şi pentru cei cu experienţă în domeniile inginerie şi producţie electrică şi mecanică, automatizări, sudură, asamblări metalice, achiziţii, resurse umane, sănătate şi securitate în muncă.

„Dorim să ne întâlnim cu candidaţii la evenimente de profil precum târguri de joburi şi conferinţe, dar şi în cadrul unor evenimente interne de genul Open Days, workshop-uri sau programe de internship.

Am început demersurile pentru construirea unui parteneriat cu universitatea locală. Căutarea de talente nu încetează niciodată, iar absolvenţii reprezintă o categorie de public foarte importantă în politica noastră de recrutare”, afirmă Alina Horodinschi-Manager resurse umane.

Până la sfârșitul acestui an ar urma ca 20-30 de posturi suplimentare să fie disponibile pentru activitățile din Brăila și Galați. Cei interesați de oportunităţile oferite de Optimar pot regasi posturile vacante în pagina de anunţuri a „Vieţii libere” şi pot trimite CV-urile la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

(P)

Citit 13171 ori Ultima modificare Vineri, 01 Martie 2019 10:27