Idei utile pentru o pauză de relaxare deplină

Idei utile pentru o pauză de relaxare deplină
Evaluaţi acest articol
(11 voturi)

Diminețile sunt grăbite, copiii au început școala, deadline-urile par că se scurtează și tu te simți epuizată? Înseamnă că este timpul să iei o pauză.

Pentru a evita depresia și epuizarea, oferă-ți zilnic scurte pauze de relaxare. Te vor ajuta să îți recapeți energia.

Iată ce îți propunem:

  • Oferă-ți o pauză de ceai ori de câte ori simți că ai nevoie. Ridică-te de pe scaun, ieși pe terasă sau mergi la fereastră și savurează o cană cu ceai. Privește cerul, păsările și natura și deconectează-te pentru câteva minute. Câteva minute de pauză te vor ajuta să reiei apoi activitatea cu mai multă energie.

  • Stai de vorbă cu prietenii, cu familia sau cu colegii. Socializarea este foarte importantă pentru toți oamenii. Ia o pauză și ieși afară, vorbește cu colegii sau sună pe cineva drag.

  • Meditează. Seara, înainte de culcare, ia-ți o pauză de câteva minute pentru a medita. Învață câteva exerciții de respirație, plimbă-te sau pur și simplu stai întinsă pe canapea și relaxează-te.

  • Fă zilnic o activitate care îți face plăcere. Uită-te la televizor, citește cartea preferată, ascultă muzică, joacă jocul preferat sau gătește. Încearcă să diversifici activitățile și să găsești în fiecare săptămână altele noi.

  • Dormi mai mult. În weekend, stabilește-ți o zi în care să nu ai niciun program pentru dimineață. Trezește-te fără ceas, ia micul dejun în pat sau uită-te la televizor, la emisiunea preferată.

  • Fă o pauză de cumpărături. Îți poți lua un televizor nou de la Emag sau haine pentru plimbarea din weekend.

  • Fă sport. Mișcarea și sportul te ajută să te relaxezi și să te menții sănătos. Nu lăsa să treacă nici o zi fără a face o activitate sportivă. Dimineața, seara sau în pauza de prânz, plimbă-te prin parc, aleargă sau fă câteva exerciții fizice.

  • Ia-ți zilnic o pauză de masă un pic mai lungă și mănâncă cu cineva drag. Evită să mănânci singur sau pe grabă. Stabilește-ți o zi pe săptămână în care să ieși cu prietenii la o înghețată sau să luați masa împreună.

  • Găsește-ți o pasiune și fă-ți zilnic timp pentru activități care să te ajute să evoluezi. Zece minute acordate pasiunii tale te vor ajuta să te relaxezi și să îți recapeți motivația.

  • Citește zilnic. Ia o pauză pentru a citi știrile, noutățile domeniului de interes, o carte sau un nou studiu interesant pentru tine. Dacă nu reușești să faci asta pe timpul zilei sau seara, citește dimineața în timp ce bei cafeaua, în metrou sau în autobuz.

  • Joacă-te cu copiii sau cu animalele de companie. Acesta este cea mai bună terapie de relaxare după o zi stresantă.

P

Citit 1691 ori Ultima modificare Vineri, 17 Septembrie 2021 12:20