Organizațiile neguvernamentale solicită Ministerului Educației măsuri concrete de prevenirea segregării în educație prin îmbunătățirea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2022-2023.
Asociația Centrul de Advocacy şi Drepturile Omului (CADO), Asociația Consultanților în Dezvoltare Comunitară (ACDC), și Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale (FONSS) având în vedere lansarea în perioada imediat următoare a procedurii de înscriere a elevilor în clasa pregătitoare din anul școlar 2022-2023, au transmis azi, 14 martie 2023, Ministerului Educației o serie de recomandări privind viitoarea METODOLOGIE DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2022-2023, care sunt rezultatul monitorizării segregării școlare și aplicării Metodologie de prevenire a segregării școlare realizate în perioada iunie-octombrie 2021 cu sprijinul Ministerului Educație în cadrul proiectului Școală pentru toți copiii!-II, în peste 804 de unități școlare.
Propunerile organizațiilor semnatare pot fi găsite AICI.