Mai fragil decât ne-am aștepta ori decât s-ar cuveni pentru un asfalt cu o vechime de aproximativ trei ani... Cel puțin așa s-ar putea spune despre carosabilul primului segment modernizat al străzii Domnească, între strada Brăilei și Biserica Greacă. Și nu ne referim acum la zona stației de la Galeriile de Artă, care, la finele lunii februarie, a beneficiat de intervenții la un accident de teren care le făcuse zile fripte șoferilor Transurb. Aceștia erau obligați să încetinească și să staționeze la semafor pe un asfalt sfărâmat, crăpat și tasat, care continua să se scufunde sub roțile mijloacelor de transport.
De această dată ne referim la tasările apărute pe fiecare dintre locurile de parcare amenajate între OZN-ul de la ieșirea din Pasajul "Dunărea" și strada Brigadierilor. Aproape că nu există loc de parcare "personalizat" cu urmele de roți ale autoturismelor care au stat acolo. Măcar câte două adâncituri, dacă nu toate patru. Firește, la fiecare ploaie, acestea se umplu cu apă și astfel fenomenul de tasare se accentuează.
Ne întrebăm dacă salba de gropițe îi ajută pe șoferi să se orienteze și, eventual, să parcheze mai ușor...
Lăsând ironiile la o parte, reamintim că modernizarea primului tronson al străzii Domnească, între strada Brăilei și Biserica Greacă, a fost pusă în operă de asocierea Tancrad SRL - Lemacons SRL - Proiect SA - BTFARCH Ro Company SRL. Lucrările s-au încheiat în toamna anului 2020.