Pe ce trasee circulăm din 9 mai, FĂRĂ MAXI-TAXI

Pe ce trasee circulăm din 9 mai, FĂRĂ MAXI-TAXI

Foto-arhivă ”Viața liberă”
Evaluaţi acest articol
(34 voturi)
74 comentarii


Prin hotărârea Consiliului Local, SC Transurb SA devine operator unic pentru reţeaua de trasee a municipiului Galaţi formată din transport cu autobuze, troleibuze şi tramvaie. Aleşii Galaţiului au votat şi traseele de transport public local şi numărul mijloacelor de transport care le vor acoperi începând din 9 mai, dată la care licenţele maxi-taxi vor expira.

Trasee de autobuz


Traseul nr. 9 - Cimitir „Sf. Lazăr! – Gara CFR
(două autobuze mari): Cimitir „Sfântu Lazăr” – strada Prelungirea Brăilei – strada Brăilei – strada Domnească – strada Gării – Gara CFR (şi retur pe Strada Gării – strada Nicolae Bălcescu ... Cimitir Sf. Lazăr);
Traseul nr. 10 - Dimitrie Cantemir – Gara CFR (patru autobuze mari): Dimitrie Cantemir – Bulevardul Galaţi – bulevardul Dunărea – strada Incubatorului – bulevardul Oţelarilor – strada Stadionului – strada Brăilei – strada Navelor – strada Portului – strada Ana Ipătescu – strada Gării – Gara CFR (şi retur pe ... Strada Domnească – strada Aleea Mavromol – strada Nicolae Bălcescu – strada Brăilei - strada Stadionului - strada Oţelarilor – bulevardul Galaţi – Dimitrie Cantemir);
Traseul nr. 11 - Micro 13B – Piaţa Centrală (opt autobuze mari): Micro 13b – strada Ionel Fernic – strada Drumul de Centură – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov - strada 1 Decembrie 1918 – strada Siderurgiştilor – strada Brăilei – strada Domnească – strada Gării – strada Nicolae Bălcescu – strada Eroilor – strada Traian – Piaţa Centrală (şi retur pe ..... strada Eroilor – strada Nicolae Bălcescu – strada Brăilei - … - Milcov);
Traseul nr. 12 - Piaţa Centrală – Metro (două autobuze mari): Piaţa Centrală – strada Sf. Spiridon – strada Brăilei – bulevardul George Coşbuc – strada Alexandru Măcelaru – strada Traian – limita municipiului Galaţi (Metro) (şi retur pe .... strada Brăilei – strada Traian – Piaţa Centrală);
Traseul nr. 13 (fost 8 barat) - Piaţa Centrală – Agrogal (un autobuz mediu): Piaţa Centrală – Strada Traian – Strada Basarabiei – Strada Calea Prutului – Port Bazinul Nou – Agrogal (şi retur);
Traseul nr. 14 - Micro 40 – Micro 19 (un autobuz mediu): Micro 40 – bulevardul Milcov – strada Nicolae Mantu – Drumul de Centură – bulevardul Dunărea – bulevardul Galaţi – strada Oţelarilor – Micro 19 (capăt troleu) şi retur;
Traseul nr. 15 - Piaţa Centrală – INTFOR (un autobuz mediu): Piaţa Centrală – strada Sfântu Spiridon – strada Brăilei – strada Navelor – strada Portului – INTFOR – strada Ana Ipătescu – strada Al. Moruzzi (Spital CFR) – strada Dogăriei – strada George Enescu - strada Portului – strada Navelor – strada Domnească – strada Eroilor – strada Traian – Piaţa Centrală;
Traseul nr. 16 - Piaţa Centrală – Trecere Bac (un autobuz mediu): Trecere Bac – Bld Marii Uniri – strada Saturn – strada Regiment 11 Siret – strada Prelungirea Coşbuc – strada Brăilei – strada Traian – Piaţa Centrală (şi retur pe ... strada Sf. Spiridon ...);
Traseul nr. 17 - Dimitrie Cantemir – Metro (patru autobuze mari): Dimitrie Cantemir – bulevardul Galati – strada Oţelarilor – strada Brăilei – strada Siderurgiştilor – strada 1 Decembrie 1918 – strada Traian Vuia – strada Henri Coandă – bulevardul George Coşbuc – strada Alexandru Măcelaru – strada Traian – Limita municipiului Galaţi (Metro) şi retur;
Traseul nr. 18 - Micro 13b – Grădina Publică (zece autobuze mari): Micro 13b – Strada Ionel Fernic – strada Drumul de Centură – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov - strada 1 Decembrie 1918 – strada Siderurgiştilor – strada Brăilei – strada Domnească – Grădina Publică (şi retur pe strada Domnească – strada Gării - strada Nicolae Bălcescu – strada Brăilei - … - bulevardul Milcov – Micro 13b);
Traseul nr. 19 - Complex Siret – Grădina Publică (patru autobuze mari): Complex Siret – strada Lebedei – strada Gheorghe Asachi – strada Siderurgiştilor – strada Brăilei – strada Regiment 11 Siret – strada Prelungirea Coşbuc - strada Brăilei – strada Domnească – Grădina Publică (şi retur pe strada Domnească - strada Gării – strada Nicolae Bălcescu -…- strada Gheorghe Doja – strada Brânduşei – Complex Siret);
Traseul nr. 20 - Complex Siret – Gara CFR (două autobuze mari): Complex Siret – Strada Lebedei – Gheorghe Asachi – Siderurgiştilor – Brăilei – Domnească – Gării – Gara CFR (şi retur pe Strada Gării – strada Nicolae Bălcescu -…- strada Gheorghe Doja – strada Brânduşei – Complex Siret);
Traseul nr. 22 - Micro 40 – Gara CFR (patru autobuze mari): Micro 40 – bulevardul Milcov – strada Ionel Fernic – strada Drumul Viilor – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov - 1 Decembrie 1918 – strada Siderurgiştilor – strada Brăilei – strada Regimentul 11 Siret – strada Prelungirea Coşbuc – strada Brăilei - Domnească – Gării – Gara CFR (şi retur pe strada Gării - strada N. Bălcescu ...... Micro 40);
Traseul nr. 23 - Auchan – Carrefour (două autobuze mari): Auchan – bulevardul Galaţi – strada Oţelarilor – strada Brăilei – bulevardul George Coşbuc – Carrefour (şi retur ..............bulevardul Galaţi – Selgross – Centrul Delfinul – Auchan);
Traseul nr. 24 - Carrefour – Damen (fost traseu 68) (patru autobuze mari): Carrefour – bulevardul George Coşbuc – strada Henri Coandă – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov – strada Aurel Vlaicu – strada Alba Iulia – strada Nae Leonard – strada Gheorghe Doja – strada Crizantemelor – strada Mihail Kogălniceanu – bulevardul George Coşbuc – strada Brăilei – strada Navelor – strada Portului – INTFOR – strada Gara nr. 8 – strada A. Moruzzi – strada Pescari – Damen (şi retur pe … strada Domnească – strada Mavromol – strada Nicolae Bălcescu);
Traseul nr. 25 - Micro 40 – Cartier Fileşti (un autobuz mediu): Fileşti (Tastrom 2) – Calea Smârdan – strada Nicolae Mantu - strada 9 Mai 1945 – strada Feroviarilor – bulevardul Milcov – Micro 40 – bulevardul Milcov – strada Traian Vuia – strada Henri Coandă – Carrefour – bulevardul George Coşbuc – strada Henri Coandă – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov – strada Feroviarilor – strada 9 Mai 1945 – strada Nicolae Mantu – Calea Smârdan – Fileşti (Tastrom 2);
Traseul nr. 26 - Micro 13b – Gara CFR (şase autobuze mari): Micro 13b – Strada Ionel Fernic – strada Drumul Viilor – strada Traian Vuia – strada Henri Coandă – bulevardul George Coşbuc – strada Alexandru Măcelaru – strada Traian – strada Prundului – strada Domnească – strada Gării – Gara CFR (şi retur pe ....... strada Train Vuia – bulevardul Milcov);
Traseul nr. 27 - Dimitrie Cantemir – Parc CFR (patru autobuze mari): Cartier Dimitrie Cantemir – bulevardul Galaţi – strada Oţelarilor – strada Stadionului – strada Brăilei – strada Domnească – Parc CFR (şi retur pe strada Domnească - strada Gării – strada Nicolae Bălcescu ….. Cartier Dimitrie Cantemir);
Traseul nr. 28 - Micro 19 – Bariera Traian (fost traseu 63), şase autobuze mari: Micro 19 - Strada Oţelarilor – Brăilei – strada Drumul de Centură – strada Oltului – strada Prelungirea Brăilei – strada Gheorghe Asachi – strada Anghel Saligny – strada Gheorghe Doja – strada Siderurgiştilor – strada 1 Decembrie 1918 – bulevardul Milcov – strada Traian Vuia – strada Henri Coandă – bulevardul George Coşbuc – strada Alexandru Măcelaru – Bariera Traian (şi retur);
Traseul nr. 29 - Micro 19 – Gara CFR (patru autobuze mari): Micro 19 – Strada Oţelarilor – bulevardul Galaţi – bulevardul Dunărea – strada Brăilei – strada Reg. 11 Siret – strada Brăilei – strada Domnească – strada Navelor – strada G. Enescu – strada Dogăriei – strada Alexandru Moruzzi – strada Ana Ipătescu – Gara CFR (şi retur pe … - strada Mavromol – Bălcescu);
Traseul nr. 31 - Micro 19 – Cartier Barboşi (un autobuz mare): Micro 19 – Strada Oţelarilor – strada Brăilei – strada Lunca Siretului - Gara Barboşi – Barboşi capăt (şi retur);
Traseul nr. 34 - Micro 13b – INTFOR (două autobuze mari): Micro 13b – strada Ionel Fernic – strada Drumul Viilor – strada Traian Vuia – strada Henri Coandă – bulevardul George Coşbuc – strada Brăilei – strada Domnească - strada Navelor – strada Portului – INTFOR (şi retur pe … Domnească – Mavromol – Bălcescu ……… - H. Coandă – T. Vuia – Milcov – Micro 13b;
Traseul nr. 35 - Piaţa Centrală – Metro (două autobuze mari): Piaţa Centrală – strada Traian – Limita municipiului Galaţi (Metro) şi retur;
Traseul nr. 36 - Comat – Gara CFR (două autobuze mari): Comat – strada Henri Coandă – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov – strada 1 Decembrie 1918 – Piaţa Energiei - strada Basarabiei – strada Mihai Bravu – strada Gării – strada Dogăriei – strada Alexandru Moruzzi – strada Ana Ipătescu - Gara CFR şi retur;
Traseul nr. 50 - Triton (strada Gheorghe Doja) – Liceul "Cuza" (un autobuz mare): Triton – strada Gheorghe Doja – strada Brânduşei – strada Lebedei – strada Gheorghe Asachi – strada Frunzei – strada Brăilei – bulevardul Dunărea – bulevardul Galaţi – strada Oţelarilor – strada Stadionului – strada Uzina de Apă – strada Cloşca – Liceul "Cuza" (si retur pe ...... strada Gheorghe Asachi – strada Siderurgiştilor – strada Gheorghe Doja - Triton);
Traseul nr. 51 - Micro13b - Liceul "Cuza" (un autobuz mare): Micro 13b – bulevardul Milcov – strada Ionel Fernic – strada Drumul Viilor – strada Traian Vuia – bulevardul Milcov – strada 1 Decembrie 1918 – strada Siderurgiştilor – strada Brăilei – strada Stadionului – strada Uzina de Apă – strada Cloşca – Liceul "Cuza" (şi retur);
Traseul nr. 102 - Micro 19 – Parc CFR (patru autobuze mari): Micro 19 – strada Oţelarilor – strada Brăilei – strada Domnească – Parc CFR (şi retur pe … - strada Aleea Mavromol – strada N. Bălcescu …. );
Traseul nr. 104 - Cimitir "Sf. Lazăr" – Parc CFR (patru autobuze mari): Cimitir "Sf. Lazăr" – Strada Prelungirea Brăilei – strada Brăilei – strada Domnească – Parc CFR (şi retur pe … - strada Aleea Mavromol – strada Nicolae Bălcescu … Cimitir "Sf. Lazăr");
Traseul nr. 105 - Micro 19 – Grădina Publică (opt autobuze mari): Micro 19 – Strada Oţelarilor – bulevardul Galaţi – bulevardul Dunărea – strada Brăilei – strada Domnească – Grădina Publică (şi retur pe … strada Gării – strada Nicolae Bălcescu …. Micro 19).

În cazul troleibuzelor, nu se schimbă nimic


Tot zece troleibuze. Acestea ar urma să circule pe două rute pe care le acoperă şi în prezent. Câte opt vehicule vor parcurge Traseul nr. 102: Micro 19 - strada Oţelarilor - strada Brăilei - strada Domnească - Parc CFR (şi retur) şi alte două vor circula pe Traseul nr. 104: Ţiglina III - strada Prelungirea Brăilei - strada Brăilei - strada Domnească - Parc CFR (şi retur).

35 de tramvaie


Traseul nr. 1
(un tramvai): Comat – strada Henri Coandă – Traian Vuia – 1 Decembrie 1918 – strada Combinatului – ArcelorMittal (şi retur);
Traseul nr. 2 (un tramvai): Viaduct – strada Combinatului – strada Basarabiei – strada Traian – Piaţa Centrală (şi retur);
Traseul nr. 3 (un tramvai): Micro 19 – strada Oţelarilor – Stadionului – Frunzei – Gheorghe Asachi – Siderurgiştilor – strada Combinatului – ArcelorMittal (şi retur);
Traseul nr. 5 (două tramvaie): Micro 19 – strada Oţelarilor – Stadionului – Frunzei – Gheorghe Asachi – Siderurgiştilor – Anghel Saligny – Basarabiei – Calea Prutului – Bazinul Nou (şi retur);
Traseul nr. 6 (un tramvai): ArcelorMittal – strada Combinatului – strada Basarabiei – Calea Prutului – Bazinul Nou (şi retur);
Traseul nr. 7 (cinci plus un tramvai): Micro 19 – strada Oţelarilor – Stadionului – Frunzei – Gh. Asachi – Siderurgiştilor – Anghel Saligny – Basarabiei – Traian – Piaţa Centrală (şi retur);
Traseul nr. 8 (un tramvai): Piaţa Centrală – strada Traian – strada Basarabiei – Calea Prutului – Bazinul Nou (şi retur);
Traseul nr. 39 (16 tramvaie): Micro 19 - strada Oţelarilor – stadionului – Frunzei – Gh. Asachi – Siderurgiştilor – 1 Decembrie 1918 – Milcov - Traian Vuia – Henri Coandă – George Coşbuc – Ştefan cel Mare – Cimitir Israelit (şi retur);
Traseul nr. 42 (două tramvaie): Comat – strada Henri Coandă – Traian Vuia – Milcov - 1 Decembrie 1918 – Tecuci – Basarabiei – Calea Prutului – Bazinul Nou (şi retur);
Traseul nr. 44 (cinci plus un tramvai): Comat - strada Henri Coandă – Traian Vuia – Milcov - 1 Decembrie 1918 – Tecuci – Basarabiei – Traian – Piaţa Centrală (şi retur).

CLICK AICI pentru a AFLA ce spune managerul Transurb și ce şanse mai au microbuzele

Citit 84278 ori Ultima modificare Luni, 13 Ianuarie 2020 14:01

74 comentarii

  • postat de chirila Joi, 19 Mai 2016 18:39 5.13.230.*** Link la comentariu
    0
    1

    Spre Auchan este un singur autobuz nr.23 iar acela circula pe Cosbuc spre Tiglina .
    Celelalte zone ale orasului nu exista ?
    Era maxi taxi cu nr.84 care circula micro 40 -General -IREG etc.
    Mai mult si-au batut joc.

    Raportează
  • postat de Amarinei Joi, 12 Mai 2016 18:58 5.13.208.*** Link la comentariu
    0
    3

    Cea mai mare tampenie posibila pe care au putut sa o faca "alesii" nostri in Galati, asta si sa impanzeasca orasul cu semafoare care nu vor functiona niciodata, toate facute ca sa mai fure niste bani.
    Ati scos traseul 10 care o lua pe Regiment 11 Siret zona in care stau o multime de pensionari, care saracii, dupa ce ca abia mai merg, acum nu mai au nici mijloc de traseu din M19 in Tig 1.
    Rusine sa va fie, nimeni nu mai stie de unde sa urce, ce traseu merge in ce zona, stai sa te uiti in dreapta si in stanga, nu ati fost in stare sa puneti niste indicatoare cu traseele care trec prin statiile respective si unde duc aceste.
    Vai de capul vostru!!!!

    Raportează
  • postat de mihai Luni, 09 Mai 2016 20:44 193.111.232.*** Link la comentariu
    0
    7

    Citesc unele mesaje si ma crucesc...unde mama masii vedeti voi autobuze,troleibuze sau tramvaie...sunt doar niste idei de mijloace de transpor in comun...s-a gandit cineva la casele de bilete sau la automatele de bilete(ca la braila)in toate statiile ? s-a gandit cineva la orarul care trebuie afisat in tote statiile(ca la Braila) s-a gandit cineva la amenajarea statiilor pentru prostimea care asteapta...ce ? (la Braila exista statii de asteptare acoperite)...etc. Sunt curios cu ce costum rezistent la ...oua va sosi tovarasul Stan la noi in zona caminelor din spatele Liceului 9 in perioada campaniei,acest Pinocchio galatean...a distrus orasul...

    Raportează
  • postat de calatorul Sâmbătă, 07 Mai 2016 15:16 79.116.97.*** Link la comentariu
    5
    1

    @costy: ai tramvaiul 5 din M19 la Damen
    @Acatrinei: gasesti pe siteul transurb

    Raportează
  • postat de costy Sâmbătă, 07 Mai 2016 14:18 5.13.217.*** Link la comentariu
    6
    1

    nu vad nici un traseu din micro19 spre damen.oamenii cu ce vor ajunge la munca/// e nasoala treaba,si nui corect. ma refer aici la toti subcontractorii care lucreaza in damen.si sunt multi tare.va rog ganditi-va si la ei.

    Raportează
  • postat de Petrus Vineri, 06 Mai 2016 18:01 79.116.97.*** Link la comentariu
    3
    1

    Biletul de calatorie va fi valabil doar pe un singur mijloc de transport sau pe durata a 60 de min. pe mai multe mijloace de transport

    Raportează
  • postat de bursucu Vineri, 06 Mai 2016 17:50 89.137.231.*** Link la comentariu
    3
    2

    de ce nu mai au si returul autobuzele din zona port toate se duc in gara de parca ar fi traficul atat de intens vrem programe la autobuze

    Raportează
  • postat de Acatrinei Mihaela Octavia Vineri, 06 Mai 2016 11:05 5.13.189.*** Link la comentariu
    3
    0

    Un orar al fiecarui traseu , ori macar frecventa acestora - unde poate fi citit ? Eu am abonament lunar pe toate traseele TRANSURB.

    Raportează
  • postat de @Oreo Vineri, 06 Mai 2016 09:20 82.208.137.*** Link la comentariu
    5
    4

    @Oreo: Normal ca-ti da primaria bani sa-ti bagi GPL in "Gipan" (ca daca stai in Arcasilor ai si un tanc de masina), dar in limita bunului simt: un plin de saptamana. Totusi, ca sa poti sa-ti iei tzoale cate vrei din Mall, iti asigura o remorca la Q7 ori de cate ori ai nevoie. O gasesti in fata la Ecosal.

    Raportează
  • postat de Sofi Vineri, 06 Mai 2016 07:59 109.166.132.*** Link la comentariu
    2
    3

    Așteptăm cu mare interes și programul riguros după care circulă aceste mijloace de transport!

    Raportează
  • postat de cristi Vineri, 06 Mai 2016 05:38 78.96.254.*** Link la comentariu
    4
    3

    Melteanul vrea chioşc in fata blocului ca sa-si ia el seminte la orice ora, maxi-taxi la scara si eventual tomberonul in fata geamului ca daca nu, gunoiul in tronson. Autobuzele put ca sunt SH dar masina germana din talcioc e masina germana. Mai mergem putin pe jos, mai spargem o sămânță în stație, tot la polul mârlăniei rămânem.

    Raportează
  • postat de iosif pintilie Joi, 05 Mai 2016 20:07 5.13.151.*** Link la comentariu
    2
    3

    ma uit si nu imi vine sa cred ce probleme au unele persoane.....in loc sa se gandeasca la familie si la un loc de munca cat mai stabil...in fine nu e problema mea si nu va fi niciodata....da totusi de asta romania se duce de rapa din cauza voastra ca balanganiti vorbe vorbe si iar vorbe atata stie moldoveanu sa comenteze cu toate ca si eu fac parte din aceeasi categorie....toata europa ne stie ca suntem cei mai jegosi oameni de pe harta si nu e o fala asta suntem in special galatenii si brailenii jegosii romaniei comentam intruna vrei salariu de sute de milioane dar nu iti place sa muncesti si cate si mai cate.......mergeti cu domnul toti inclusiv si eu....ca degeaba traim in romania plangem ca niste (...)

    Raportează
  • postat de Oreo Joi, 05 Mai 2016 16:58 86.127.74.*** Link la comentariu
    13
    6

    Eo de la mn din arcasilor cum ar tbr sa jung la mall sa mi iau haine??? tot timpu tbr sa scot masina? imi da primaria bani de benzina????

    Raportează
  • postat de amonimul Joi, 05 Mai 2016 13:06 5.13.182.*** Link la comentariu
    7
    13

    Traseul nr 28 cum zic eu fostul traseu 63, cum doamne iarta-ma vreti voi sa bagati ditamai autobuzele printre blocuri din micro 17? pe strada de la lidl panala la atlantic abia incap 2 maxi taxi sau un maxi taxi si o masina mica, unde bagati voi pe acolo autobuze? sunteti nebuni majoritatea vor merge pe jos cateva statii sau vor lua taxiul decat sa mearga cu autobuzele voastre infrecte. ganditi-va si la nevoile populatiei nu doar la voi si cum sa adunati mai multi bani la primarie pe care sa ii impartiti intre voi. aceste maxi taxi sunt de ani buni la noi in oras v-au incurcat cu ceva? a facut cineva recalatii din cauza lor? ganditi-va umpic, autobuzele voastre (alea bune din germania la mana a 2-a) sctrica strazile orasului, mergeti in toiul verii in tiglina 1 in staqtie sa veteti ce fel se ridica asfaltul pe bordura sau la tribunal la semafor ce gropi si denivelari sunt si asteqa sunt doar 2 exemple.

    Raportează
  • postat de Maria Joi, 05 Mai 2016 09:03 89.122.189.*** Link la comentariu
    2
    17

    Acum o săptămână am discutat la telefon cu un sef din Primarie care s-a ocupat de aceasta nouă organizare a traseelor , l-am întrebat de noile staţii care în unele locuri nici nu sunt marcate,de orele de plecare ,de ce nu sunt afisate în autotobuze hărţi cu noile trasee.Acest distins domn sef peste transporturi mi-a răspuns ofesat că nu s-a schimbat nimic,că este prea mult să cer o harta cu traseele noi.Când i-am spus că dânsul nu stie ce vorbeste din birou, pentru că nu merge cu autobuzul şi habar nu are de nevoile cetăţenilor , s-a simţit foarte ofesat şi mi-a închis telefonul în nas, în loc ca , dânsul funcţionar plătit din banii nostri să încerce să lămurescă problema şi să acepte şi criticele noastre.Ce pretenţii să avem la acesti oameni,să ne explice ei cum acoperă transportul pe str.Oltului cu patru autobuze în loc de traseul 63 cu zeci de maxi- taxi sau sau la ce interval vor circula cele patru autobuze?Ii doresc acestui domn să circule cu autobuzele a căror trasee le-a gândit, să ne spună cu ce ajungi din Micro 18 la Metro dacă ai pierdut unul din cele 2 autobuze pentru că vor fi de fapt 2 dus- 2 întors şi câti bani te costă să schimbi câteva autobuze, să meargă cu cele 4 autobuze la orele de varf si apoi să spună că nu s-a schimbat nimic.RUSINE că vă bateţi joc de oameni.

    Raportează
  • postat de un cetatean Joi, 05 Mai 2016 08:49 5.13.142.*** Link la comentariu
    12
    9

    Nu va mai bateti capul cu maxi-taxi trebuie sa va informati ca afara asa ceva nu exista,ele exista pentru transport marfa nicidecum pentru transport persoane,dar niste samsari le-au modificat si alti samsari de la R.A.R.le-au omologat cu sprijunul distinsilor nostri parlamentari care au elaborat legea pentru inavutirea lor.Sunt alte tipuri de mijloace in transport tip ISUZU sau alta marca dar nu cuhnele astea de microbuze parca te duci la gazare cu ele.De ce transportatorii privati nu si-au dezvoltat parcul auto cu alte mijloace de transport civilizat si de confort acceptabil dar sa dea si bilete cind urci ca banii ii incaseaza.Nu mai vorbesc de mirosul de tigara de la sofer si daca ii reprosezi asta te invita sa cobori.

    Raportează
  • postat de un contribuabil*** Joi, 05 Mai 2016 07:26 82.137.11.*** Link la comentariu
    0
    8

    De ce nu afișează și orarul lor sau vin după bunul lor plac?

    Raportează
  • postat de Claudia Miercuri, 04 Mai 2016 22:24 5.13.151.*** Link la comentariu
    16
    11

    Sunt de acord că este o inițiativă foarte bună să existe un sistem unic de transport în comun, cum este de alfel în toate orașele civizilizate. Însă ar trebui ca acest sistem să acopere și părțile orașului legate doar de maxi-taxi. Nu este posibil ca din barieră să nu poți ajunge în centru decât cu taxiul, drum ce costă cel puțin 13 lei și făcut de cel puțin 2 ori în fiecare zi se ajunge la salariul unui bugetar. Ar trebui să țineți cont că în zona Baieră-Arcașilor există foarte mulți copii ce depind în permanență de părinți să ajungă și să plece de acasă. Nu numai că ar trebui să adăugați un autobuz pe traseul Centru-Barieră(și du din cele care vin la jumătate de oră pentru că am dori și să respirăm în ele din când în când), ci ar trebui fie ca traseul să fie prelungit până la capătul străzii Arcașilor, fie să mai fie unul care să facă legătura între Barieră și finalul străzii. Vă rog să țineți cont de această propunere pentru că sunt multe persoane în situația aceasta.

    Raportează
  • postat de Giulia Miercuri, 04 Mai 2016 22:02 5.13.254.*** Link la comentariu
    5
    21

    Degeaba vorbim si nu facem nimik,alesii locali isi bat joc de noi toti,de banii nostri in primul rand din care sunt ei platiti si cu care vor asigura si acest jalnic transport incepand din 9 mai. (...) noi vom avea de suferit cand vom astepta minute intregi in statii si cand ne vor ingramadi ca pe niste sardele.Sa vedeti atunci buzunareala fratilor...si inca ceva,stiu cu siguranta ca nu va dura mult si vom plati 2 lei pentru un bilet.Transportul privat cu maxi-taxi poate nu era chiar maximul dar macar acesti operatori isi plateau singuri din propiul buzunar toate cheltuielile si pe deasupra mai plateau si taxe catre primarie.Transurbul mananca din banii nostri oferind gratuitate pensionarilor care poate au pensii mai mari decat salariile noastre.RUSINE PRIMARULUI,RUSINE TUTUROR CELOR CARE AU VOTAT desfiintarea acestui sistem privat si care au lasat pe drumuri atatia oameni...(...) schimbam ceva in bine,nu in rau...

    Raportează
  • postat de ion Miercuri, 04 Mai 2016 21:32 81.180.113.*** Link la comentariu
    4
    9

    Oare nu intelege nimeni ca inevitabil vor creste comenzile la taxiuri ceea ce este scopul principal ?

    Raportează
  • postat de OANA Miercuri, 04 Mai 2016 19:52 5.15.220.*** Link la comentariu
    1
    3

    Daca s-a modificat traseul 9 inseamna ca de luni va trece pe la ASE - CNVA(STRADA NICOLAE BALCESCU)?Stiu ca de pe 28 martie 2016 nu mai trece din cauza reparatiilor.De luni o sa treaca?

    Raportează
  • postat de LAURA Miercuri, 04 Mai 2016 15:42 93.122.158.*** Link la comentariu
    2
    13

    Va rog sa acoperiti si ruta din tiglina 3 , respectiv tiglina 4 (de unde pleaca traseul 9 si 104) spre zona PORT. Sunt persoane care lucreaza in zona Port si trebuie sa schimbe doua trasee in fiecare zi. Se pare ca uitati mereu de cei din cartierele tiglina 3 si 4 care nu au avut nici MAXI TAXI. E suficient trolibuzul 104 care circula prin centru , macar traseul 9 sa ajunga la GARA prin PORT.
    Poate ma aude si pe mine cineva!!!!!!!!!!!!!!1

    Raportează
  • postat de un platitor de taxe pt. gratuitatile altora...... Miercuri, 04 Mai 2016 14:26 5.13.185.*** Link la comentariu
    8
    20

    Desfiintare privatilor (adica,a unei firme producatoare care se intretinea singura fara ajutoare si subventii de la stat) va fi cireasa de pe tort........Galatiul va intrece in somaj nu numai tara ci si tarile cele mai sarace. Multumim anticipat celor care ne doresc binele si sa aiba parte de aceeasi bunastare..........

    Raportează
  • postat de buruiana daniel Miercuri, 04 Mai 2016 09:59 5.13.170.*** Link la comentariu
    5
    12

    Ganditi-va si la cei ce muncesc in ture la INTFOR, sunteti nebuni, cu ce ajungem din MICRO 19 , era f. bun 10 in varianta CANTEMIR-INTFOR. Va rugam RECTIFICATI TRASEUL!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de Silvia Miercuri, 04 Mai 2016 00:17 93.39.128.*** Link la comentariu
    2
    4

    PAMFLET "" SI EU CU CINE VOTEZ "" CETATEANUL TURMENTAT I.L.CARAGIALE

    Raportează
  • postat de veronica Marți, 03 Mai 2016 07:36 5.13.236.*** Link la comentariu
    2
    37

    Din centru in bariera cu ce ajung? Imi plateste Stan sau madam Totolici taxi-ul zilnic ca sa ajung la munca? Nu-i de ajuns ca fac naveta o ora si ceva in judet acum trebuie sa mai fac una si in oras, plus ca nu am cu ce. E usor sa stai in fotoliu, picior peste picior, cu cafeluta in fata si sa-ti bati joc de oameni. RUSINE!!!!!!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de Basalic daniel Duminică, 01 Mai 2016 23:25 94.144.63.*** Link la comentariu
    5
    26

    Nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa fie la vara pe acele mari calduri in orele de varf daaca nu vom iesi in strada nu se va face nimic daca ne tot lasam calcati in picioare o sa faca tot asa mereu ...ok nici maxi taxile nu erau foarte bune dar atata timp cat voi ne oferiti aceste trasee si nu suplimentati deloc cu mai multe autobuze in orele de varf sa va bag in mama voastra de mafioti si jegosi cei ce au facut aceste trasee ...daca e un batran bolnav care are o mica pensie si nusi permite taxi cum morti vostri iese si el sa ia o paine jegosilor...voi stiti sa va plimbati pe trotinete sa vada lumea ce nesimtiti sunteti rusine sa va fie si noua ca nu punem picioru in prag

    Raportează
  • postat de Andreea Duminică, 01 Mai 2016 15:03 95.76.36.*** Link la comentariu
    10
    25

    Doamne fereşte , măi oameni voi sunteţi nebuni? Vreţi să ajungem un oraş aglomerat ca Bucureştiul sau altele? Cine ne consideră un oraş dezvoltat? Ce aveţi cu maxi taxi? Pe bune adică stau şi aştept şi jumătate de oră după un autobuz când un maxi taxi vine din 2 în 2 minute. Cel care a făcut asta s-a gândit la amenzile pe care le luăm pe autobuze, dar nu s-a gândit şi la restul oamenilor care poate trebuie să meargă 500m pentru o staţie de autobuz, când avea foarte util un maxi taxi. Ce este asta? Bătaie de joc.

    Raportează
  • postat de flori Marți, 26 Aprilie 2016 16:23 79.115.204.*** Link la comentariu
    10
    37

    Nu înțeleg dacă un lucru mergea bine în Galați de ce trebuie stricat?.Cu ce vor ajunge oamenii la serviciu, copii la școala dacă aceste autobuze vin la jumătate de oră. Este bătaie de joc, cu autobuze vechi de 20 ani date la casare de alte țări care iau foc pe stradă .Lăsați MAXI- TAXI să-și facă datoria.

    Raportează
  • postat de Alina Marți, 26 Aprilie 2016 13:59 5.13.154.*** Link la comentariu
    4
    18

    Nu pot sa inteleg de ce traseele care existau deja si erau foarte bune au fost modificate. Autobuze care ajung in Port, dar nu se intorc tot pe acolo, autobuze care legau Damen de Micro 19 si care acum nu mai sunt, fara trasee pron Francezi, desi pana acum erau suficiente si , mai mult decat sigur, timpi de asteptare in statii de cel putin 30 de minute. Este bataie de joc. Daca nu pot sa asigure un transport civilizat, atunci sa lase maxi-taxi in pace (desi nu sunt o fana a acestui mijloc de transport). O sa fie criminal dupa 9 mai.

    Raportează
  • postat de Iancu Jianul Luni, 25 Aprilie 2016 11:18 5.13.223.*** Link la comentariu
    1
    10

    Conform legii analizele medicale la angajare (se deconteaza ulterior pe baza chitantelor) si transportul de acasa pana la locul de munca si invers trebuie asigurat DE ANGAJATOR daca distanta depaseste 500m!

    Raportează
  • postat de costy Sâmbătă, 23 Aprilie 2016 14:07 5.13.185.*** Link la comentariu
    3
    4

    spre damen din micro19????????/

    Raportează
  • postat de costy Sâmbătă, 23 Aprilie 2016 14:06 5.13.185.*** Link la comentariu
    4
    6

    spre damen din micro19/ la ore de varf.vorbesc mai ales dimineata si la sfarsitul programului.ganditi-va si la oamenii care lucreaza ca si subcontractori si nu au conventie. varugam tineti cont si de acest aspect.personal cred ca transurb nu va putea sa suplineasca transportul spre damen.

    Raportează
  • postat de marian Sâmbătă, 23 Aprilie 2016 10:42 188.26.127.*** Link la comentariu
    55
    39

    Astia care vreti maxi taxi...fratilor in niciun oras civilizat nu exista asa ceva, transportul public de persoane se face cu autobuze, tramvaie, troleibuze si daca este cazul (depinde de oras si infrastructura), metroul.
    Care locuiti in Francezi, mergeti fratilor pe jos, ca pana acum cativa ani cand nu era niciun traseu pe acolo nu se plangea nimeni, putin sport nu strica, pana in tiglina sunt 5 minute de mers pe jos.
    Cei care trebuie sa ajunga la Liceul Cuza, la fel, pot merge pe jos din tiglina, sunt maxim 500 m de mers pe jos, faceti sport.
    NU VA MAI PLANGETI ATAT LENESILOR!!
    ORICE ORAS CIVILIZAT are mijloace de transport in comun moderne, nu maxi taxi, ca in tarile sub dezvoltate!!!
    TREZITI-VA!!!!

    Raportează
  • postat de Ichim Nadia Vineri, 22 Aprilie 2016 13:57 84.117.41.*** Link la comentariu
    13
    20

    Este o bataie de joc sa ne lasati fara transport. Stau in Tiglina 1, in Francezi, unde este greu de ajuns din Micro 39, unde am serviciul. Ne-am bucurat cu tot cartierul cand autobuzul 11 a inceput sa vina pe Reg.11Siret ! Acum iarasi ne luati legatura cu Micro 39 !!! Cel ce a intocmit traseele habar nu are de cerintele oamenilor din zona. Se plimba cu masinile si nu au calcat nici o data in autobuz in orele de varf, cand e o imbulzeala de nedescris !!! Se face totul numai sa nu le fie bine oamenilor de rand !! Rusine sa va fie !!!

    Raportează
  • postat de Ichim Nadia Vineri, 22 Aprilie 2016 13:13 84.117.41.*** Link la comentariu
    9
    12

    Este o bataie de joc sa ne lasati fara transport. Stau in Tiglina 1, in Francezi, unde este greu de ajuns din Micro 39, unde am serviciul. Ne-am bucurat cu tot cartierul cand autobuzul 11 a inceput sa vina pe Reg.11Siret ! Acum iarasi ne luati legatura cu Micro 39 !!! Cel ce a intocmit traseele habar nu are de cerintele oamenilor din zona. Se plimba cu masinile si nu au calcat nici o data in autobuz in orele de varf, cand e o imbulzeala de nedescris !!! Se face totul numai sa nu le fie bine oamenilor de rand !! Rusine sa va fie !!!

    Raportează
  • postat de Thalo Joi, 21 Aprilie 2016 16:23 188.24.6.*** Link la comentariu
    4
    16

    Daca as fi beneficiat de aer conditionat in maxi-taxi, mi-ar fi parut rau.

    Raportează
  • postat de George Joi, 21 Aprilie 2016 10:43 84.117.219.*** Link la comentariu
    31
    43

    Astia care sunteti anti-maxi taxi sunteti niste retardati

    Raportează
  • postat de Bathory Miercuri, 20 Aprilie 2016 16:24 82.208.157.*** Link la comentariu
    7
    7

    LEAVE MAXI-TAXI ALONE!!!! AHAAHAHAHHAH

    Raportează
  • postat de Keops Sâmbătă, 16 Aprilie 2016 13:01 109.166.135.*** Link la comentariu
    18
    34

    Aparitia de MAXI TAXI in Galati, dupa revolutie, a fost unul dintre putinele lucruri bune in slujba oamenilor. Poate singurul. Dar, ca orice lucru bun pentru oamenii de rand, trebuie distrus, facut sa dispara. Cine a fost "luminatul" cu aceasta idee ? Cu siguranta mananca banii nostri degeaba !!! Ar trebui schimbat cat mai repede, ca cine stie ce tampenii mai cloceste !

    Raportează
  • postat de Petronela Vineri, 15 Aprilie 2016 21:54 5.13.207.*** Link la comentariu
    18
    35

    Rușine aleșilor, rușine Transurb o să ajungem ca în Valea Jiului! De ce nu lasă oamenii să muncească, fiindcă Transurb nu angajează șoferi fără 1000 de euro. Ce vor face aproape 500 de șoferi, vor intra în șomaj? Cum vom ajunge din barieră în țiglina?Cu un 1 leu și 50 mergeam tot orașul? Ce traseu înlocuiește 79 și 76? Dacă un lucru merge bine pentru cetățeni trebuie stricat.SUNT PRO MAXI TAXI.

    Raportează
  • postat de Bandit Vineri, 15 Aprilie 2016 17:53 109.166.129.*** Link la comentariu
    4
    23

    SĂ VĂ INTRE BINE-N CAP... IMENI NU SE GÂNDEŞTE LA NOI. SINGURUL LUCRU BUN ESTE.....PLATA TAXELOR ÎN REST....suntem la baie. Bravo lor!

    Raportează
  • postat de Marian Joi, 14 Aprilie 2016 17:22 5.13.187.*** Link la comentariu
    16
    35

    Bataie de joc, ca de obicei. De ce trebuie sa dispara o intiativa privata? Pentru ca primaria crede ca poate dicta ca pe vremea comunismului? Rusine! Am ajuns o tara in care toate legile care se voteaza se refera doar la interdictii! Din moment ce exista cerere si oferta si lumea calatoreste cu maxi taxi... De ce trebuie sa stea lumea cu orele in statii? Exista autobuze care vin la jumatate de ora, conform graficului. Inseamna ca ne ducem la serviciu si atat? Nu mai putem duce copiii la diverse activitati? Primaria a uitat ca lumea mai si protesteaza. Sa fim realisti, vor fi afectati de disparitia acestor maxi taxi si cei de la service-uri si cei are vand piese de schimb. Nu ne poate impune nimeni ce mijoc de transport sa alegem. Iar cine se viseaza primar al Galatiului, inclusiv persoane reciclate, sa mail plece urechea si la nevoile cetatenilor, nu doar la vorbele otravite ale consilierilor si altor smecheri care nu-si dau fundu jos din masina si ne spun noua sa mergem pe jos. La oamenii cu probleme de sanatate v-ati gandit? Cunosc persoane care nu reusesc sa ia autobuzul din Tig 3 dim la 7 sa ajunga la serviciu sau liceu, deoarece sunt insuficiente si totdeauna pline. Viitorul primar va fi bombardat cu mesaje pe Facebook. Lumea este revoltata. Niciun om politic nu contribuit la cresterea bunastarii romanilor, in schimb toti interzic drepturi sau avantaje.

    Raportează
  • postat de Mariana Joi, 14 Aprilie 2016 16:49 5.13.215.*** Link la comentariu
    17
    39

    Ce vedeți așa rău în maxi taxi? Nu dețin nici un microbuz, dar cel puțin aveam și noi posibilitatea să ajungem la timp la serviciu.Dar cum în Galați nu merge nimic bine, nu ne miră să fie scoase și aceste mașini care ajuta cetățenii să se deplaseze mai repede și nu cu autobuze jalnice care se defectează pe traseu, cu șoferi care stau cu gura căscată să-ți dea bilete gata compostate.

    Raportează
  • postat de Tepes Joi, 14 Aprilie 2016 14:55 78.97.221.*** Link la comentariu
    3
    23

    Cei care locuiesc in Tiglina 3,sau Siderurgistilor vest si vor sa ajunga pe str. Portului [in zona se afla intreprinderi,firme,etc, nu au cu ce .Nu stiu ce minti luminate au facut aceste trasee, facute anapoda si parca mai mult in folosul pensionarilor,nu in folosul celor care muncesc ,platesc abonamente si contribuie cu taxe si impozite la stat.Daca tot se dau pomeni [ma refer la abonamente] ,macar sa se procedeze ca in alte orase,unde pensionarii au voie sa circule doar intre anumite ore .In Galati de ce nu se poate ?

    Raportează
  • postat de LIVIA POPESCU Joi, 14 Aprilie 2016 10:05 5.13.132.*** Link la comentariu
    0
    14

    CARE SUNT ORELE DE PLECARE DE LA CAPETELE DE LINII,ACOLO UNDE SUNT :2;3;4 AUTOBUZE PE TRASEU? POATE AR FII BINE SA AFISATI IN STATIILE DE AUTOBUZ,ORELE DE PLECARE DE LA CAPETELE DE LINII, ZONA TIGLINA 1 FRANCEZI. TRASEUL 11 A FOST FOARTE BUN PENTRU CEI DIN ZONA FRANCEZI ,DEOARECE VENEA LA UN INTERVAL SCURT DE TIMP 3-4 MINUTE,DAR ACUM CU TRASEUL 22,UNDE AVETI DOAR 4 AUTOBUZE, VOM STA LA FEL CA INAINTE 30 MINUTE,IN STATIE,DEOARECE SI PE CELELALTE TRASEE DIN ZONA AVETI DOAR 2,3,4 AUTOBUZE. AR FII BINE SA NU SE SUPRAPUNA- ORELE DE TRECERE-CIRCULATIE PRIN FRANCEZI ASA, CUM A FOST PANA ACUM.( FARA TRASEUL 11).

    Raportează
  • postat de Simi Joi, 14 Aprilie 2016 08:49 89.122.124.*** Link la comentariu
    1
    9

    Foarte multe din propunerile dumneavoastra nu acopera zona Gradina Pubica -Parc CFR. Aceasta este o zona destul de intinsa unde trebuie sa ajunga foarte multi elevi dar si persoane care trebuie sa ajunga la servici in timp util. Va rugam frumos extinderea traseelor 18 si 19 pana la parc CFR. Va multumim anticipat!

    Raportează
  • postat de gelu Joi, 14 Aprilie 2016 08:23 92.80.185.*** Link la comentariu
    4
    25

    pai daca scot MAXI-TAXI sa inlocuiasca cu autobuze traseele pe care la faceau microbuzele

    Raportează
  • postat de etela Miercuri, 13 Aprilie 2016 23:01 89.137.30.*** Link la comentariu
    6
    21

    Am citit toate comentariile si pe buna dreptate sunt facute, sunt revoltata ca acei consilieri care au votat nu s-au gindit la cetatenii acestiu oras, pentru ca toti au masini personale ( si nu orice masina) cind au fost trecuti in lista de consilieri erau saraci...iar acum au niste aere parca ar fi superiori,,,,o parte din ei ii cunosc foarte bine ,,,,ma deranjeaza ca unde locuiesc eu pt a ajunge la servici trebuie sa schimb 2 trasee si sa mai merg si pe jos....asta nu-i o problema, dar cita nerusinare din partea lor , sunt convinsa ca o parte din ei vor fi pusi si in listele la alegerile care vor veni,Rusine celor care accepta sa fie trecuti contra cost.....ca pregatire si scoala o parte dintre ei nu au,,,,,

    Raportează
  • postat de Iuliana C Miercuri, 13 Aprilie 2016 22:32 5.13.232.*** Link la comentariu
    2
    20

    O sa fie extrem de trist cu noile trasee...la mall nu merge decat un traseu, iar cele care merg pe 1 decembrie merg pana in 13 b sau micro 40....unii dintre noi au nevoie sa ajunga si in alte zone, iar accesul la SPITALE nu este facilitat DELOC. Cum sa ajungi din micro 14, zona ireg la spital TBC, MATERNITATE etc.....GROAZNICA ORGANIZARE

    Raportează
  • postat de botu julieta Miercuri, 13 Aprilie 2016 21:45 89.136.0.*** Link la comentariu
    3
    12

    ptr domnul RABIS STEFAN BADITA de ce traseul 27 este o prostie cei din dimitrie cantemir cu ce ajung la parc cfr ....

    Raportează
  • postat de Andrei Miercuri, 13 Aprilie 2016 21:45 5.13.237.*** Link la comentariu
    47
    31

    Doamne ajuta, scapam in sfarsit de Maxi-Taxi.
    Probabil va fi nevoie de mici ajustari la unele trasee, poate cateva autobuze in plus, dar e un pas important in civilizarea traficului din oras.

    Raportează
  • postat de patrichelucian Miercuri, 13 Aprilie 2016 21:27 78.96.254.*** Link la comentariu
    4
    20

    din pacate SI VA ASIGUR NU SUNT BENEFICIARUL VREUNUI MICROBUZ dar cu stupoare vad ca toate initiativele bune din orasul nostru trebuie sa dispara ca acesti oameni sa tebuiasca sa sufere din ori ce pozitie si poate voi si explicit asa este aceste microbuze asa zise maxi taxi deramjeaza pe multi oameni deranjeaza traficul dar problema numarul unu pe care din pacate in acest oras GALATI o a doua vala a jiului nu intereseaza pe nimeni dar din pacate absolut pe nimeni de acest pacatos care se numeste OMUL DE RINDsi am sa va spun de ce se tot vorbeste lucruri mari de capitale europenede orase europene dar nu spune nimeni ca aceste microbuze erau euroi
    cit nuspun eu cit erau sh dar aratau ca noi si nu ca aceste sh de autobuze sau cum dumnezeu se mai numesc murdare cu rupturi la mina curente si cite si mai cita
    e de aceea domnilor guvernanti as avea o mare rugaminte ca o prima plimbare sa o faceti voi cu aceste mijloace de transport in comun in noul oras

    Raportează
  • postat de Fane Milosu Miercuri, 13 Aprilie 2016 20:55 5.13.180.*** Link la comentariu
    2
    25

    Astazi autobuze pline ochi si calatori in statii cu duiumul. Am stat de m-au apucat transpiratiile pna sa vina si autobuzul meu. Eee, ce-o sa fie dupa ce dispar maxi taxi? O sa fie-o nebunie...Lasa ca si maxi taxi sunt niste gunoaie nu numai mijloacele de transport ale Transurb dar macar mai acopera ceva spatiu. Pana acum trebuia sa se faca ceva proiecte pe fonduri europeni si sa avem si noi autobuze si tramvaie noi si elegante ca prin alte zari. Dar cum banii europeni nu prea se fura Genica si primarul nu s-au bagat la munca. Au preferat gunoaie de la altii, poluante si mizerabile, ca deh asta meritam noi galatenii daca votam niste gunoaie mereu si daca o tin in brate ca pe o icoana pe mizerabila aia de Genica la Transurb. Merge prost dar daca se duce cu fusta scurta pe la primarie aratandu-si buturile alea groase de taranca de Gohor momarlanii o mai tin sa faca figuratie ca asta numai manager nu este. Si apoi daca au de unde suge motorina pentru jipane de ce sa nu o tina.Dar o tin pe banii si pe nervii nostri iar noi tot inghesuiti si transpirati vom merge cu putinele masini ale Transurb.

    Raportează
  • postat de Gabriwla Miercuri, 13 Aprilie 2016 20:22 213.233.104.*** Link la comentariu
    3
    11

    Sunt curioasa cum și cu ce se poate ajunge la universitatea Danubius? !?!

    Raportează
  • postat de Teo Miercuri, 13 Aprilie 2016 18:57 5.13.188.*** Link la comentariu
    24
    2

    Geanina,nu ies o data pe luna,eu cu Baadita Stefan ne implicam cel mai mult sigur...si merg des cu autobuzul...cate nu am facut eu cu Baadita nu o sa faca cineva in Galati...sa stii,am 18 ani,si in loc sa plec inafara ajut Galatiul macar la transportul public...

    Raportează
  • postat de Sorina Miercuri, 13 Aprilie 2016 17:32 5.13.140.*** Link la comentariu
    2
    14

    Dar vechiul traseu 79 cu ce autobuz va fi inlocuit? Eu iau maxi-taxi din bariera si trebuie sa ajung in tiglina.. CUM? CU CE? va multumesc frumos... o sa plec de la 5 de acasa? Nu multumesc!

    Raportează
  • postat de Lotus19 Miercuri, 13 Aprilie 2016 15:56 79.115.204.*** Link la comentariu
    19
    42

    Am mai zis-o,eu sunt un calator PRO MAXI TAXI!!!Transurbul are numai autobuze si tramvaie SH,aruncate la gunoi de europeni dar luate de galateni si circulabile in acest oras.Pai ce noi meritam numai SH-uri?Vad zide zi ce rable are Transurbul si ce mediu infect este in ele.Lasati singurul lucru bun din Galati de dupa Revolutie,aceste maxi.taxi care sunt foarte foarte utile,rapide,noi,moderne si confortabile.Transurb sa cumpere masini noi,ca in orasele civilizate si apoi sa aibe pretentia sa detina suprematia in transportul din Galati.Iar Genica Totolici nu a facut nimic bun la conducerea Transurb,pur si simplu ,sta,da din gura,cumpara SH-uri jalnice dar incaseaza o gramada de bani de pe urma galatenilor.Rusine Transurb!!!
    Lasati maxi-taxiurile sa circule in continuare ca sunt bune si eu nu am avut niciodata probleme cu soferii lor sau cu mediul.Lasati maxi taxi pur si simplu pentru ca Transurb nu e in stare sa asigure transport civilizat.PRO maxi-taxi si nu,nu sunt sofer sunt doar un calator.

    Raportează
  • postat de Geanina Miercuri, 13 Aprilie 2016 15:11 89.121.206.*** Link la comentariu
    3
    17

    Eu zic sa citesti tu mai bine...traseul 10 merge pe strada Portului doar pana la NAVROm si apoi face stanga pe Dogariei pt a ajunge la gara, deci nu ajunge si la Intfor...oricum sunt facute de tot rahatul traseele astea, pana ne vom obisnui....ne va lua naiba!
    Referitor la mesajul postat de TEO, vino tu cu tramvaiul din Micro19 la Intfor, chiar te rog...si schimba tu traseul de 2 ori pe zi , in fiecare zi , sa vedem unde ajungi, cand tragi linie la final...tu probabil stai acasa si iesi o data pe luna....vorbim sa ne aflam in treaba!

    Raportează
  • postat de Cornel Teodoru Miercuri, 13 Aprilie 2016 14:35 89.121.206.*** Link la comentariu
    5
    17

    Am inteles ca primaria a aprobat lista asta cu trasee fara sa ceara si opinia oamenilor de rand si nici macar a TRANSURB, niste imbecili ne conduc, mai vor si voturi...o sa primiti cel putin din partea mea, multa M...E!!!
    Acoperiti si zona Docuri (Intfor) cu ceva....oamenii vin nu numai din Micro 39, mai vin si din Micro 19 (Neacsu), de ce nu modificati traseul 29 sa treaca si pe la Intfor si capatul sa fie Gara? Sau faceti ceva cu 10 ala...de ce il duceti tot la Gara? Incompetentilor!!!!

    Raportează
  • postat de Teo Miercuri, 13 Aprilie 2016 13:43 5.13.188.*** Link la comentariu
    29
    8

    Exista si tramvaie...schimba-ti asta e...nici eu nu sunt de acord cu unele trasee...mergeti si voi pe jos ca oricum nu ramane asa timp de 4 ani de zile...vreti musai autobuz in fata blocului...vine vara...doar nu ai sa mergi cu autobuzul ca mori de cald in el...

    Raportează
  • postat de Cititi mai bine Miercuri, 13 Aprilie 2016 13:34 193.231.148.*** Link la comentariu
    5
    2

    Din cate am inteles, traseul 10 ajunge si la Intfor si la gara, pe aceeasi cale e care merge acum 15 spre Spitalul CFR. Intr-adevar, subscriu ca ar trebui sa mearga si la Francezi, pentru ca publicul acestui traseu s-a obisnuit cu aceasta ruta. Desigur, ar trebui tinut cont si de sugestiile cititorilor, de care nu s-a tinut cont de la ultima schema a Transurb si ana acum.

    Raportează
  • postat de Dana Miercuri, 13 Aprilie 2016 11:53 89.121.206.*** Link la comentariu
    4
    27

    Deci, astea sunt traseele finale? ca eu una cu ce naiba mai ajung la munca la Intfor din Micro 19? nu este niciun traseu, cu ce bani sa platesc eu doua mijloace de trasnport? NEBUNILOR!!!!!!!!!!HUAAAAAAA, Traseele le fac tot cei care au autoturism propriu.

    Raportează
  • postat de Geanina Miercuri, 13 Aprilie 2016 10:59 89.121.206.*** Link la comentariu
    2
    16

    Din Micro 19 - Damensau macar Intfor nu e nimic, sunteti nebuni???? Era 10, l-ati modificat si pe ala acuma.

    Raportează
  • postat de Alex Miercuri, 13 Aprilie 2016 10:42 82.137.14.*** Link la comentariu
    22
    9

    "dar şi a faptului că Transurb nu ar fi avut capacitatea de a asigura singur transportul în oraş."...... O minciună mai mare ca asta,nu am văzut în VL,în prima zi a fost haos datorită faptului că cetățenii erau dezorientați,ulterior a fost surprinzător de bine....doar la Galați nu se poate fără maxi taxi?

    Raportează
  • postat de IONESCU MARIA Miercuri, 13 Aprilie 2016 10:17 89.122.189.*** Link la comentariu
    0
    8

    VA RUGAM PRELUNGITI TRASEUL 28 PANA LA METRO. DIN BARIERA NU AI CU CE AJUNGE LA METRO DACA AI PIERDUT AUTOBUZUL 17 , SAU SINCRONIZATI AUTOBUZELE IN ASA FEL SA NU AJUNGA TOATE LA ACEEASI ORA IN BARIERA, SA EXISTE O DIFERENTA DE CATEVA MINUTE INTRE ELE.ACUM TOATE VIN LA ACEEASI ORA SI DUPA ORA 8 TREBUIE SA ASTEPTI CEL PUTIN 30 MINUTE PENTRU A VENI UN AUTOBUZ PENTRU METRO.

    Raportează
  • postat de Marius Miercuri, 13 Aprilie 2016 09:53 141.0.12.*** Link la comentariu
    37
    28

    Foarte bine, poate in cateva luni se vor strange bani si pentru mai multe autobuze.
    Sa se scoata toate microbuzele de pe traseu. Eu unul m-am saturat sa fim transportati cu masini cu probleme tehnice mari, m-am saturat de soferi care se fugaresc pentru clienti si care inghesuie 100 de persoane in maxi taxy de parca suntem saci de cartofi.
    Nu respecta regulile de circulatie, nu dau prioritate atat la colegii din trafic cat si la pietoni pe trecere. Blocheaza circulatia ca sa ia calatori din locuri nepermise, nu emit bilet, fac evaziune fiscala la greu, etc.
    Nu inteleg de ce nu s-a facut acest efort de anul trecut, cu siguranta era cu mult mai bine.

    Raportează
  • postat de Dan Miercuri, 13 Aprilie 2016 09:14 79.116.102.*** Link la comentariu
    0
    15

    Studiul de mobilitate cred că este secret.
    Se pomenește de un număr de autobuze pe anumite trasee, dar
    despre suplimentari în orele de vârf nu se spune nimic.

    Raportează
  • postat de ana Miercuri, 13 Aprilie 2016 08:27 5.13.210.*** Link la comentariu
    0
    4

    Prelungiti traseul 14 pana la Mall! Sau macar pana in 39, va rugam!

    Raportează
  • postat de Hehe Miercuri, 13 Aprilie 2016 06:52 66.249.93.*** Link la comentariu
    4
    37

    De la 4 trasee maxi taxi interval maxim 5 min la 1 (unu) trasee autobuz, interval 30 min, asta da transport civilizat.

    Raportează
  • postat de Mihai Miercuri, 13 Aprilie 2016 06:48 5.13.172.*** Link la comentariu
    10
    10

    Prin Francezi mai sunt doar 3 trasee? Va bateti joc de locuitorii din aceasta zona? Nu mai trece 11, care era o solutie buna de a ajunge in diferite zone ale orasului. Sper sa se mai faca modificari la trasee.

    Raportează
  • postat de MICU AURELIA Miercuri, 13 Aprilie 2016 06:25 82.78.125.*** Link la comentariu
    0
    7

    Buna dimineata ! Ma numesc Micu Aurelia, locuiesc in zona Tiglina II, mai exact pe str.Crizantemelor, va scriu in numele mai multor locuitori din aceasta zona (locuitori cu copii la liceele din Micro 40) . Am o rugaminte sa ne ajutati si pe noi ori sa ne indrumati la cine trebuie sa ne adresam pentru o STATIE de autobuz de pe traseul viitor 24 in zona unde locuim , de la statia TURIST si pama la statia Liceul SF Maria nu mai este nici o statie ma refer la traseul in spre Micro 40 , in sens invers catre centru este statia APATERM dar pe sensul invers nu .Mentionez ca in aceasta zona este necesara o statie deoarece ar beneficia si unitatea militara, un service, cartier de blocuri si 3 strazi . In speranta ca ne ve-ti ajuta va multumesc ! Mentionez ca pana acum maxi-taxi facea la cerere o statie la cerere dar in viitor autobuzele nu vor putea opri. Va multumesc !

    Raportează
  • postat de PATRASCU PETRICA Miercuri, 13 Aprilie 2016 06:13 5.13.168.*** Link la comentariu
    6
    11

    1.Scopul- Sa ajung la destinatie cat mai repede fara sa schimb mai multe trasee. 2.Eficienta-Masini mari(106loc) cu10-20 de calatori,(consum de carburant exagerat)si alte cheltuieli! 3.Spatii pentru parcare(hectare intregi( organizare,paza) cheltuieli exagerate. 4.Viteze mici de deplasare,conducere greoaie cu soeri cu experenta de categorii mari(cheltueli exagerate). 5.Trasee neacoperite ex(Micro 19 -Dedeman sau cimitirul.Micro19-Tig.3(Bl.CRIN 1 ,2 Caminul de copii ION CREANGA).

    Raportează
  • postat de Raabis Stefan Badita Miercuri, 13 Aprilie 2016 02:36 89.136.231.*** Link la comentariu
    25
    15

    MICRO 13B, de fapt este MICRO 38 OAMENI BUNI!

    Traseele de troleibuz pot primi numerele 41/42, 43/44.
    Traseul 105 poate fi renumerotat in 18 pentru ca actualul 18 propus trebuie eliminat.
    Traseul 18 este o porcarie, cum spuneam.
    Traseul 22 este o porcarie pus pe R. 11 Siret..... Rezulta prin Francezi pentru gara urmatoarele trasee: 10, 22, 29 si n-am inteles de ce 10-le sa mearga in gara, cand trebuia pus pana in Damen.
    Traseul 34 pus pana la Damen.
    Traseul circular este o necesitate si nu-l vad in plan. Pot fi unite traseele 22 si 26. Ar iesi 10 autobuze pe traseul 69 (propunerea mea deja pusa pe masa primarului)
    Traseul 15 cu 35 reunite, astfel faci Metro - INTFOR.
    Traseu de legatura pe ruta Bariera - Centru - INTFOR.
    Traseu pe ruta Micro 16 - Francezi - Cosbuc - Bariera (S-D catre Cimitirul Israelit)
    Traseul 13 ar putea merge unit cu 16, astfel faci IAS Badalan - Trecere Bac (via Piata Mare)
    Traseul 11 trebuie modificat, pe itinerariul Micro 38 - Micro 39 - Micro 40 - Energiei - Siderurgistilor - Bd. Brailei - R. 11 Siret - Bd. Brailei - Centru - Domneasca - Basarabiei - Balcescu - Centru si retur!
    Traseul 2 scos, nu-si are rostul, traseele 44 si 42 renumerotate 4 si 2 (astfel completam numerele lipsa)
    Traseul 39 renumerotat 9, iar actualul 9, facut 32.
    Traseul 46, renumerotat 10, pe ruta Piata Mare - Combinat, iar actualul 10, facut 33. Rezulta traseele de tramvaie de la 1 la 10.
    Lipseste legatura intre Bd. 1 Decembrie 1918 si Damen.
    Lipseste legatura intre Micro 19 si Bariera, via Traian si Piata Mare. Se poate face un traseu de la Auchan catre Piata Mare si pe Traian spre Bariera, poate chiar pana la Metro.
    Traseul 28 (fost 63) sa mearga pana la Auchan.
    Traseul 27 este o prostie.
    Traseul 12 deviat la tur prin Tiglina 2 - Str. Constructorilor - Cosbuc, iar la retur Cosbuc - Str. Constructorilor - Str. Doja - Siderurgistilor - Ultimul Leu - apoi restul traseului.
    Traseele 50 si 51 sunt doua tampenii incomensurabile.
    Traseul 21 trebuie repus in functie.
    Traseul catre talcioc lipseste.
    La fel cum traseul 36 este asigurat cu autobuze, si traseul 37 trebuie refacut. Cartierele Micro 18, 19, 20, 21 nu au pentru gari decat 2 solutii: traseele 29 si 31.
    Traseul 54 din trecut (de tramvai), reinviat. Este legatura si pentru locuitorii de pe Str. Bucovinei. 3 autobuze ar fi suficiente. I se poate acorda numarul 30.
    Traseul 14 trebuie putin modificat, de pe Centura, pe Str. Levaditti, apoi Prel. Brailei - Barbosi - Oltului - Centura - Bd. Dunarea - Bd. Galati - Micro 19.


    mai sunt multe de modificat, dar e de ajuns momentan.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.