Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a rezolvat, în 2019, cele mai importante cazuri, din punct de vedere valoric, din istoria concilierii dintre consumatori și bănci, în România. Un consumator din București a obținut ștergerea unei datorii de 298.000 de lei (aproximativ 62.000 de euro). În acest caz, banca a acceptat ștergerea întregii datorii pe care acesta o mai avea de achitat. Același lucru s-a întâmplat și într-un alt caz social, din Oradea, pentru care aceeași bancă a șters suma de 51.930 de franci elveţieni.

În primele zile ale anului 2020, aceeași bancă comercială a luat decizii similare în cazul mai multor consumatori care aveau cazuri sociale dificile: a închis un credit de consum fără ipotecă pentru o persoană din București, concilierea ducând la remiterea sumei de 3.945 de euro către consumator. Pentru aceeași persoană, banca a stins descoperitul de cont în valoare de 3.288 de lei.

Într-un alt caz, din București, suma remisă unui consumator pentru închiderea creditului a fost de 8.553 de lei şi, în plus, banca a virat în contul acestuia suma de 1.785 de lei.

Citit 618 ori Ultima modificare Duminică, 19 Ianuarie 2020 17:16

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.