Ediția 2020 a studiului „Digital Economic and Society Index” (DESI), realizat de Comisia Europeană, arată că doar 23% dintre companiile românești transmit informații prin canale electronice, comparativ cu 34% media din UE, și doar 8% folosesc rețele de socializare (media din UE fiind de 25%). Doar 5% din cifra de afaceri totală a IMM-urilor a fost generată prin platformele de e-commerce, comparativ cu media din UE de 11%. Studiul mai arată că IMM-urile românești au făcut cele mai mici investiții în tehnologie în cursul anului 2019 dintre toate statele membre ale UE.
Hârtia, încă la putere în firmele românești Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Marile companii chinezeşti suspendă achizițiile de petrol rusesc Pierderi de gaze la contorul unui bloc de pe strada Oțelarilor Rusia se declară imună la sancțiunile impuse de Trump Militar împușcat din greșeală de polițiști Prețul energiei, problemă majoră a economiei românești
Mai multe din această categorie: