Ediția 2020 a studiului „Digital Economic and Society Index” (DESI), realizat de Comisia Europeană, arată că doar 23% dintre companiile românești transmit informații prin canale electronice, comparativ cu 34% media din UE, și doar 8% folosesc rețele de socializare (media din UE fiind de 25%). Doar 5% din cifra de afaceri totală a IMM-urilor a fost generată prin platformele de e-commerce, comparativ cu media din UE de 11%. Studiul mai arată că IMM-urile românești au făcut cele mai mici investiții în tehnologie în cursul anului 2019 dintre toate statele membre ale UE.
Hârtia, încă la putere în firmele românești Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Fondurile europene, cheia următorilor ani pentru economia României Nuditatea, interzisă la Festivalul de Film de la Cannes Bilete pentru a șasea serie de tratament balnear Furioși sau depresivi, din 19 mai? Afacerile familiei Trump în Orientul Mijlociu, în expansiune
Mai multe din această categorie: