Ediția 2020 a studiului „Digital Economic and Society Index” (DESI), realizat de Comisia Europeană, arată că doar 23% dintre companiile românești transmit informații prin canale electronice, comparativ cu 34% media din UE, și doar 8% folosesc rețele de socializare (media din UE fiind de 25%). Doar 5% din cifra de afaceri totală a IMM-urilor a fost generată prin platformele de e-commerce, comparativ cu media din UE de 11%. Studiul mai arată că IMM-urile românești au făcut cele mai mici investiții în tehnologie în cursul anului 2019 dintre toate statele membre ale UE.
Hârtia, încă la putere în firmele românești Scris de Cristinel Luca
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Greve pe marile aeroporturi. Posibile întârzieri pentru românii care vin acasă Două milioane de români, afectați de sărăcia energetică Kremlinul pune condiții pentru armistițiul de Crăciun Pașapoarte pentru hainele destinate Europei Fentanilul, declarat „armă de distrugere în masă” în SUA
Mai multe din această categorie:

