Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță că, în primul trimestru al anului curent, agenții call centerului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice și au efectuat 4.113 sesiuni chat pentru asistența contribuabililor în domeniul fiscal. În aceeași perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării și depunerii Declarației unice, iar alte 32.224 de cereri de asistență au fost soluționate, majoritatea în termen de sub 20 de zile.
100.000 de apeluri la call centerul ANAF Scris de Cristinel Luca
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Anul Nou, scumpul de el! Sindicatele acuză un troc în coaliție pe majorarea salariului minim Protest major la Bruxelles împotriva politicii agricole europene Amenzi pentru hypermaketurile care n-au respectat plafoanele de adaos comercial Fost anestezist, închisoare pe viață pentru otrăvirea pacienților
Mai multe din această categorie:

