Cum intră o pictoriţă în afaceri: De la chevalet la florărie

Cum intră o pictoriţă în afaceri: De la chevalet la florărie
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

De la Liceul de Artă la ştiinţe economice şi o „insulă” de verdeaţă în economia de piaţă * Roxana Necula şi „Amarilia”, florăria ei fermecată * „Privesc buchetul de flori ca pe o pictură” * „Grădiniţele” Alexiei şi idei de prichindei


Când intri în florăria Roxanei Necula ai impresia că intri în atmosfera unui film inspirat de romanele romantice englezeşti. Parfumul florilor multicolore se îmbină cu decorul vintage, oglinzi, mici piese de porţelan, tablouri delicate. Dincolo însă de această aură poetică, „Amarilia” este o afacere care, ca toate afacerile, trebuie să respecte regulile cât se poate de pragmatice ale economiei de piaţă. Unu şi cu unu fac doi, contabilitatea firmei n-ai cum s-o ocoleşti, chiar dacă Roxana nu doreşte să facă din florăria ei „un simplu spaţiu comercial”.

Romantism cu doză practică

„Ce-şi poate dori mai mult o femeie decât să fie înconjurată de flori, să fie tot timpul într-un loc precum o grădină?”, ne spune Roxana. După cum vă spuneam, ea nu duce lipsă de romantism. Asta, poate, şi pentru că, ei bine, a urmat… Liceul de Artă. Sau poate pentru că s-a născut chiar în ziua de „Florii”? Dar nici latura practică nu-i lipseşte, dat fiind faptul că, la facultate, a urmat ştiinţele economice.

Articolul poate fi citit în întregime, în exclusivitate, în ediţia tipărită a cotidianului „Viaţa liberă”. Ziarul se găseşte la toate chioşcurile de difuzare a presei din Galaţi, la preţul de 1,5 lei exemplarul. Abonamentul la ediţia tipărită a „Vieţii libere” costă 25 de lei pe lună în mediul urban şi 20 de lei pe lună în mediul rural.

Citit 5015 ori Ultima modificare Joi, 30 Mai 2013 18:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.