Bombele pe roţi ale Transurb

Evaluaţi acest articol
(40 voturi)

Dacă nu eşti contracronometru, ia-o la pas, agale, şi evită autobuzele sau tramvaiele Transurb! Ţi-o spune un om care, în urmă cu două zile, a fost pe punctul de a leşina în una dintre bombele astea pe roţi, cărora le spunem, pompos, mijloace de transport în comun.
Sunt de fapt nişte cutii din metal mizerabile, în care aproape că nu poţi respira, în zilele astea toride. Nu doar că nu au climatizare, dar nici geamurile celor mai multe dintre bombe nu pot fi deschise, căci autorităţile noastre fără cap, atunci când le-au achiziţionat de prin gunoaiele altora, nu s-au gândit nicio secundă că amărâţii ăştia de gălăţeni au nevoie să şi respire, nu doar să fie căraţi dintr-un punct în altul. Şi-au spus, probabil, că sunt suficiente cele două sau trei trape, pe care, apropo, mulţi dintre şoferi nici nu le deschid, până pe la orele prânzului. Şi atunci când o fac, le deschid doar un pic, la aproximativ un sfert, hai jumătate, cu indulgenţă, din capacitatea lor.
Conducerea Transurb declara, în urmă cu aproximativ o lună, că dintre cele 110 autobuze şi 30 de tramvaie, doar cinci au aer condiţionat! Ca să apuci să circuli măcar o dată cu unul dintre cele dotate cu climatizare, chiar îţi trebuie mare, mare noroc.
Realizaţi cât de indolenţi şi incompetenţi au fost cei mai mulţi dintre cei care ne-au condus, de-a lungul timpului, dacă nu au fost capabili să aleagă ceva mai bun pentru cetăţenii lor? Nu au fost capabili să gândească în perspectivă, să ia în calcul o strategie pe termen lung, nu au avut viziune şi interes ca să le ofere oamenilor un minimum confort. Deh, ei circulă cu maşinile instituţiilor sau cu cele personale, nu îi obligă nimeni să călătorească împreună cu muritorii de rând, pentru a simţi pe pielea lor efectele incompetenţei şi nesimţirii crase.
În curând, vom avea 14 troleibuze noi, graţie proiectului demarat de către fostul primar Marius Stan, pe care actuala administraţie îl continuă. Se anunţă şi achiziţia câtorva zeci de autobuze, dotate cu aer condiţionat. Pentru astea, însă, va trebui să mai aşteptăm ceva timp...
Până atunci, păziţi-vă de bombele Transurb, dacă ţineţi la sănătatea voastră!

Citit 4470 ori Ultima modificare Duminică, 06 August 2017 21:23

Mai multe din această categorie:

9 comentarii

  • postat de Ce să mai zici, nu-i cap, vai de noi, peștele de la cap de împute.
    Luni, 07 August 2017 14:18
    Așa, spre comparație...în talciocul auto, orice mașină prăpădită second-hand, are aer condiționat. Și mă rog, de ce nu se instalează pe actualele autobuze, un sistem sau două de aer condiționat electric? Sau măcar în sistem de avarie, geamuri rabatabile, pentru aerisire, în curentul creat în deplasarea autobuzului, troleibuzului sau tramvaiului ?
    0
    3
    Raportează
  • postat de Geo V
    Luni, 07 August 2017 12:25
    Conducerea ne-am convins ca e stupida, dar mai vin si unii pasageri care se plang de curent si vor sa zaca in sucul propiu. Nu exista gandire mai departe de lungul nasului.
    0
    19
    Raportează
  • postat de Nu le pasa
    Luni, 07 August 2017 11:39
    Bun articol, un alt strigat de ajutor al galatenilor, dar din pacate al catalea? Si tot ignorat va fi. Si asta fiindca nu sunt in stare sa cumpere autobuze si tramvaie NOI, MODERNE, CIVILIZATE cu aparate de aer conditionat si adaptate nevoilor fiecarui cetatean, ca mai sunt si cetateni oropsiti de soarta in scaune cu rotile si nu cred ca-i lasam sa "pedaleze" cu mainile prin arsita de 39 de grade Celsius doar pentru a junge dintr-un punct in altul fiindca nu se pot urca in mijloacele de transport in comun ruginite, vechi, comuniste neadaptate si in care bravii nostri alesi ne tot transporta de veacuri.

    Ai nostri nu au stiut sa faca un program european in acest sens si sa atraga fonduri europene pt. cumpararea de tramvaie si autobuze noi, conforme pt. toti. Ai nostri alesi, toti, nu au stiut sa faca un parteneriat ceva, public-privat sau de care draq o mai exista si sa innoiasca flota din transportul local galatean, atat cel pe roti cat si cel pe şine. Dar asta este, timpul trece si noi tot mai rau ca animalele suntem tratati. Numai incompetenti si mafioti in toate partidele.

    Nu mai avem nicio speranta, toti sunt la fel si cei noi si cei vechi, aceeasi mentalitate, se gandesc numai la ei. Cand doamne iarta-ma vom vedea tramvaie noi si autobuze noi pe rutele din Galati? Tramvaiul mijloc de transport NEPOLUANT este neglijat la Galati.
    0
    23
    Raportează
  • postat de Teutonul
    Luni, 07 August 2017 10:58
    Se pot lăuda cu 2 lei biletul, singura lor realizare.
    În rest o mare mizerie, de la stații, niște halte uitate în câmp, până la obositele tinichele ce se scurg mizer pe asfaltul petecit al orașului cu semafoare inteligente, de fapt singurele sclipiri din trafic.
    Management învechit, anacronic, cu un consiliu de administrație format din habarniști (poate să urle ăia cât vor, se vede în rezultate cât îi duce capul), parc auto ca o colecție de tigăi. Stații ce denotă interesul și respectul lor pt cetățean. Dacă madam director, a lu Durbi pupilă, tare-n clanță, îi păsa de călători, după mărirea timpului de așteptare în stații, când au devenit stăpânii transportului urbei, făcea stații acoperite, bănci etc , ar fi arătat că-i pasă.
    Semnalistica e varză, parcă e făcută de un copil de clasa a 7-a(asta o fi media lor de inteligență). Deci, de la numerele pe autobuz, amplasarea lor, scrisul ilizibil, afișajul... Habar n-au să programeze scrisul electronic. Afișajul traseelor, orarul ... Apropo, ăsta e relativ, cu marjă de ... cum au chef să meargă.
    Mizeria din autobuz, nespălate ...
    Mai spun de controlori? Alergi după autobuz, urci pe ușa din spate, dai nas în nas cu hin..., pardon, controlorii și te duci până la șofer să iei bilet, că iei n-au, ei sunt domnii controlori. Lasă-l pe șofer să conducă, nu-l fă și taxatoare.
    Prost gândită toată activitatea, trasee ilogice, (era odată un prost patentat ce spunea că sunt trasee principale și trasee secundare și e foarte bine, dar el nu mergea decât cu mașina) prost calibrate traseele... Jale!
    Să vorbim de eficiență? Mai țineți minte cum cotcodăcea transurbista șefă că au încasări record? Cred că și-au mărit lefurile.
    La Brăila au autobuze de toate dimensiunile, automate de bilete în stații...
    Alu Ionuț primaru oameni, în loc să țină pagina lui parcă e a lu Pop Tămaș, mai bine s-ar plimba cu autobuzul și un carnețel în mână. dar le-au mărit lefurile, nu merg cu autobuzul, e pentru săracii de oameni la care se milogesc odată la patru ani, să le fie lor bine, dar n-au rușine...
    1
    19
    Raportează
  • postat de Miu
    Luni, 07 August 2017 09:53
    Da, eu regret maxi-taxi care aveau viteza, mai multe geamuri deschise decat aceste autobuze si care aveau perdelute sa le poti trage cand bate soarele.

    Ca autobuzele sunt un pericol public este evident, in partea din spate se incing si duduie de zici ca acum sar in aer ... si ganditi-va ca soferii autobuzelor, carora le incredintam viata noastra, circula in aceste conditii tot programul de lucru.
    11
    8
    Raportează
  • postat de Tirpitz
    Luni, 07 August 2017 08:56
    Si multe articole, sesizari si nemultumiri din partea galatenilor iar habarnista Jenica Totolici inca este in fruntea Transurb. Personaj controversat de majoritatea dar sustinut de partid, de ani si ani isi bate joc de cetateni, si multi ca asta sunt in fruntea celor mai importante institutii ale statului unde prapadul coboara la vale peste noi toti, cei care ne minunam. La noi turma scapa urma si nu invers.
    2
    22
    Raportează
  • postat de Nicu Ifrim
    Luni, 07 August 2017 08:18
    Nu cumva regretati si maxi-taxiurile? alea conduse de soferi manelisti, in tricou si slapi, care fumau si vorbeau la telefon in timp ce conduceau si dadeau restul la calatori si care tineau inchis aerul conditionat care era strict necesar pentru castigarea licitatiei?
    16
    17
    Raportează
  • postat de Mersul pe jos face piciorul frumos
    Luni, 07 August 2017 04:41
    ,,...cât de indolenţi şi incompetenţi au fost cei mai mulţi dintre cei care ne-au condus, de-a lungul timpului...'' te pomenesti ca marius stan ne-o fi condus de-a latul timpului ! Ce l-a impiedicat, vreme de (numai) 4 ani, cat ,,ne-a condus'', sa cumpere autobuze cu dotari si sa satisfaca pretentiile celor care plang acum dupa el, doar autobuzele astea nu au fost cumparate ieri !


    ,,...graţie proiectului demarat de către fostul primar Marius Stan...'' Te pomenesti ca, daca n-o fi existat marius stan, nu mai stia nimeni sa ,,demareze proiecte'' ! Noroc ca, la capitolul STUDII & PROIECTE a stat foarte bine ... Cu practica a stat mai prost ... practic , el nereusind sa finalizeze absolut nimic din tot ce a ... studiat !
    16
    13
    Raportează
  • postat de valentin
    Luni, 07 August 2017 03:35
    Dar câte maxi-taxi aveau aer condiționat? 10 la sută. Și veneau repede, dar, fiindcă erau mulți în stație în Țiglina spre orice direcție stăteau și cinci minute. Pe traseul lui 102, dacă erai singur, de pe la studenți până la Parc CFR te duceau ocolind cu viteză cu 7G, încât puteai deveni astronaut. Iar după ce nu au mai fost maxi-pixie, te claxonau, tu pe bicicletă fiind Transurbul, fiind foarte cunoscut că maxie-pixie făceau identic la fel. Dacă vreți să scrieți, luați un pic din istorie. De ce Clujul are bani de autobuze și tramvaie cu aer condiționat și căldură? Răspuns: Nu a avut niciodată în istoria lui maxie-pixie, cel puțin de la 1878 încoace. A cui este vina, al celui mai bun ziar din România. Când era vorba să luați atitudine, nu ați luat-o de frică să nu vă dea afară Ion Iliescu.
    9
    11
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.