Actele pentru bursele de studiu și de ajutor social se pot depune până pe 31 ianuarie, la școală, prin e-mail sau poștă, anunță Ministerul Educației într-un set de precizări pentru aplicarea noilor criterii de burse trimis în școli vineri. Documentul a fost cerut de reprezentanții elevilor și de către cei ai părinților, care acuzau faptul că noile criterii de acordare a burselor nu ar fi interpretate unitar în toate școlile.
„Având în vedere situația epidemiologică actuală, depunerea la unitatea de învățământ a cererilor și actele care dovedesc dreptul de acordare a bursei, după caz, pentru obținerea bursei de studiu, respectiv a celei de ajutor social, în semestrul al doilea, se poate realiza inclusiv prin mijloace electronice de comunicare, scanate sau fotocopiate, pe adresa de e-mail comunicată de unitatea de învățământ sau prin poștă, cu confirmare de primire până la data de 31 ianuarie 2022 inclusiv”, precizează documentul.
Școala va confirma primirea documentelor prin e-mail transmis pe adresa comunicată.