Trei avarii la reţeaua de gaze, în ultimele trei luni

Trei avarii la reţeaua de gaze, în ultimele trei luni
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

De trei ori în ultimele trei luni a fost întreruptă alimentarea cu gaze naturale în municipiul Galaţi, cele trei sistări neprogramate având loc începând din decembrie anul trecut, reiese dintr-o informare prezentată de Distrigaz Sud Reţele, la Comisia de dialog social a Prefecturii Galaţi. "Menţionăm că întreruperile au fost cauzate de necesitatea remedierii în regim de urgenţă a unor defecte apărute în cadrul sistemului de distribuţie gaze naturale", se afirmă în document.

Prima avarie s-a înregistrat pe 19 decembrie 2018, incidentul semnalat fiind pierderi de gaz în cămine de gaze, pe strada Brăilei nr. 38. Au fost afectaţi atunci 660 de clienţi, se afirmă în documentul citat.

Cel de-al doilea incident, care a afectat 3.443 de clienţi ai Distrigaz, s-a produs pe pe 21 decembrie 2018, pe str. Cetăţianu Ioan (pierderi de gaz pe conductă, localizate subteran).

Al treilea incident (pierderi de gaz în cămine) a avut loc pe 7 ianuarie 2019, la intersecţia străzilor Traian şi Rizer, şi a afectat 610 clienţi.

Câţi clienţi au fost afectaţi, de fapt

Probabil că vă amintiţi, avaria din seara de 19 decembrie, produsă în urma unei surpări în Mazepa I, a afectat aproape tot cartierul. A doua zi, pe 20 decembrie, un comunicat al Distrigaz Sud Reţele informa că a fost nevoie ca furnizarea gazelor să fie sistată la imobile de pe opt străzi şi că au fost afectaţi "circa 3.000 de clienţi casnici şi non-casnici". În documentul prezentat Prefecturii, pe 26 februarie 2019, se vorbeşte numai de 660 de clienţi.

O altă diferenţă, de data aceasta în plus, observăm la raportările privind avaria din 21 decembrie, care a afectat şi şase comune din judeţ. Comunicatul din ziua respectivă menţiona circa 2.300 de clienţi afectaţi, în timp ce raportarea către Prefectură vorbeşte de 3.443. Până la urmă, câţi clienţi au fost afectaţi? În fine, pentru cea de-a treia avarie, din 7 ianuarie 2019, cifrele coincid.

La nivelul Distrigaz Sud Reţele, solicitările pentru intervenţii de urgenţă sau pentru depanaj gaz se fac, în regim 24 de ore din 24, la numărul de telefon 021.9281.

Citit 2396 ori Ultima modificare Marți, 12 Martie 2019 14:12

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.