„Montana” nu se sperie de nor

„Montana” nu se sperie de nor
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Eyjafjallajokull – un vulcan al cărui nume e greu şi de scris, darămite de pronunţat *

Cu toate astea, norul de cenuşă provenit de la vulcanul islandez a blocat mii de curse aeriene în şi spre Europa, lăsând zeci de mii de călători să aştepte ore şi zile la rând prin aeroporturi.

Există şi gălăţeni afectaţi de norul „islandez”, care urmau să plece în vacanţe, sau care tocmai erau pe punctul de a se întoarce în ţară, dar se pare că pentru ei situaţia nu e chiar atât de… gri, după cum ne asigură managerul agenţiei de turism „Montana”, Mihai Constantin.

Mihai Constantin este omul care, în ziua de 17 aprilie, s-a trezit că pasagerii pe care „Montana” îi îmbarca în cursa de Barcelona i-au fost întorşi spre check-in de compania aeriană care urma să-i transporte spre destinaţia de vacanţă din Costa Brava, după ce spaţiul aerian al României a fost închis.

„Am vândut 400 din cele 550 de locuri pentru Costa Brava, în perioada 14 aprilie-23 iunie, pentru serii de câte 50 de locuri. Prima serie, care a plecat pe 14 aprilie, a ajuns fără probleme la Barcelona”.

„Dacă până miercuri când este programată întoarcerea, nu se ridică interdicţia zborurilor, sunt pregătit să-i aduc acasă cu un autocar”.

„Pentru seria care trebuia să decoleze pe 17 aprilie, am reuşit reeşalonarea.

„Cred că această măsură, a reprogramării zborurilor, este cea mai bună”.

„De aceea, toţi clienţii noştri ne pot contacta la sediul nostru, unde vom găsi împreună cea mai bună soluţie”.

„La fel trebuie să procedeze şi clienţii din grupul care urma să plece joi la Tel Aviv”.

„Nimeni nu-şi va pierde banii şi nu va trebui să plătească penalizări pentru că şi-a anulat călătoria”, ne-a declarat Mihai Constantin.

Managerul agenţiei gălăţene a remarcat, totodată, că foarte puţini dintre clienţii acestor curse aeriene au optat pentru asigurarea storno pe care „Montana” le-a recomandat-o.

„Această asigurare este exact pentru acest tip de situaţii, de forţă majoră”.

„Preţul ei este modic, de 2 la sută din costul sejurului, dar ea ar fi asigurat recuperarea banilor în cazul în care clientul n-ar mai fi vrut să plece la o altă dată decât cea programată iniţial”, a încheiat Mihai Constantin.

Citit 1697 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.