Facturi întârziate la Electrica Furnizare

Facturi întârziate la Electrica Furnizare
Evaluaţi acest articol
(19 voturi)

Gălățeanul Marian C. ne-a semnalat întârzierea cu care mai mulți consumatori primesc facturile de la Electrica Furnizare, în această perioadă. "Nu am primit factura nici în plic la poștă, nici prin e-mail, iar la niciunul din numerele de telefon ale Electrica Furnizare nu răspunde nimeni, ceea ce este cel mai supărător. Putea fi cineva care le-a văzut reclama și voia să afle mai multe amănunte despre serviciile lor", ne-a spus Marian C.

După ce și-a accesat contul de pe pagina companiei, i-a fost afișat următorul mesaj: "Am demarat o serie de optimizări ale sistemului informatic ce pot genera întârzieri în emiterea de facturi electronice către clienți. În cazul în care nu ați primit încă factura în format electronic, vă asigurăm că aceasta va ajunge la dumneavoastră în cel mai scurt timp".

"Factura se emite de obicei pe 11, trebuia să o primesc de două săptămâni, ieri a fost ziua de plată și eu habar nu am cât trebuie să plătesc", ne-a mai spus gălățeanul.

Citit 6559 ori Ultima modificare Sâmbătă, 23 Octombrie 2021 19:13

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.