Trenuri din Galați, întârziate de lucrări feroviare

Trenuri din Galați, întârziate de lucrări feroviare
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că, în perioada 30 august – 17 septembrie, pe raza SRCF Galați, se vor executa lucrări de înlocuire a aparatelor de cale nr. 4 şi 8 din HM C.A. Rosetti, cu scoaterea de sub tensiune a liniei de contact.

În toată această perioadă, circulaţia trenurilor pe distanţa Făurei – Cilibia se va efectua pe firul I/II Cilibia – CA Rosetti, respectiv firul I Rosetti – Făurei.

În perioada derulării lucrărilor, trenurile care circulă pe această rută vor înregistra întârzieri de cel puțin 15 minute, precizează CFR.

Printre altele, vor fi afectate trenurile IC și IR care circulă de relația Galați – București Nord, Galați – Brașov, Constanța – Suceava, Buzău – Constanța. Afectate vor fi și trenurile Regio pe relația Buzău – Galați, Făurei – Buzău, Buzău – Constanța, precum o serie de trenuri private, precum cele de pe rutele Galați – București Nord și Buzău – Mangalia.

”Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat în perioada desfășurării lucrărilor sus-menționate şi îi asigură că acestea au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie şi creşterea gradului de confort şi siguranţă”, se arată în comunicatul de presă al companiei.

CFR SA precizează că lucrările de la HM C.A. Rosetti fac parte dintr-un proiect mai amplu - ”Lucrări de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia 701 Buzău – Făurei, fir I, de la km 129+000 la km 167+700”, cu finanțare de la bugetul de stat.

”Scopul lucrărilor este ridicarea restricțiilor de viteză de 30 km/h de pe linia 701, fir I, între stațiile Buzău Sud, Cilibia și C.A. Rosetti, de la km 132+370 la km 148+200, introduse din cauza șinelor defecte și uzate la rând și a traverselor și prinderilor necorespunzătoare și ridicarea restricțiilor de viteză de 20 km/h de pe linia 701, fir I între stațiile C.A. Rosetti – Făurei, de la km 162+000 la km 167+350, introduse din cauza șinelor defecte și uzate la rând și a traverselor și prinderilor necorespunzătoare”, explică reprezentanții CFR SA.

Lucrările, atribuite în luna februarie a.c., sunt executate de SC Arcada Company S.A Galați, durata de execuție a întregului proiect de modernizare feroviară fiind de 270 de zile.

Citit 2622 ori Ultima modificare Vineri, 30 August 2024 14:21

2 comentarii

  • postat de Gigel
    Vineri, 30 August 2024 18:50
    5.13.178.***
    Trenurile au intarzieri pentru ca de niste foarte multi ani sindicatele au vrut doar bani si conducerea a fost politica si i-a durut la basca.Investitii zero in sectorul care este considerat strategic in toate tarile dezvoltate.
    4
    15
  • postat de ICTosca
    Vineri, 30 August 2024 15:14
    5.13.141.***
    ..Romania stat esuat. Se circula mai repede si mai ordonat in 1938 decat acum. E drept...pe atunci nu existau avioane private, profesoare "ravasitoare", pensii speciale, clanuri de "interlopi" colorati, magistrati "imparati" si partide antagonice in aliante nefiresti...
    4
    24

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.