Incidente la protestul iubitorilor de maidanezi / Asociaţia "Ajutaţi-l pe Lăbuş" spune "Nu" eutanasierii

Incidente la protestul iubitorilor de maidanezi / Asociaţia "Ajutaţi-l pe Lăbuş" spune "Nu" eutanasierii
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Aproximativ 50 de persoane au participat azi la protestul Asociaţiei „Ajutaţi-l pe Lăbuş” în faţa Primăriei Galaţi. Înarmaţi cu pancarte şi afişe împotriva eutanasierii, protestatarii au ocupat părculeţul din faţa Primăriei, mascota lor fiind un căţel costumat în îngeraş. Patrupedul purta pe cap o diademă albă şi era îmbrăcat într-un maiou inscripţionat cu mesaje contra eutanasierii. Tocmai când se pregăteau să aprindă lumânările pe care le aşezaseră în forma unei inimi, unul dintre jandarmii care supraveghea protestul le-a explicat că autorizaţia este dată pentru platoul din faţa Universităţii, aşa cum ceruseră. Iritaţi, huiduind autorităţile pe care le considerau deranjate de demersul lor, protestatarii au traversat strada Domnească, pentru a se aşeza în faţa Universităţii. Pentru câteva minute, circulaţia a fost perturbată pe principala arteră a oraşului. În faţa Universităţii, iubitorii de maidanezi au scandat „Pro sterilizare! Pro sterilizare!” şi „Adoptăm!”, „Adoptăm”. De altfel, una dintre protestatare, luase de pe stradă un pui mic de câine oferindu-l spre adopţie... presei.

Citit 5031 ori Ultima modificare Joi, 19 Septembrie 2013 21:51

76 comentarii

  • postat de Irina
    Marți, 18 Februarie 2014 23:46
    188.25.88.***
    @Dana, in Zocca Italia unde locuiti in acest moment sunt tot asa multi caini fara stapan , ca in Galati ? sau Bucuresti? Ne bucuram ca ne recomandati sa parasim tara si orasul unde ne ducem traiul in acest moment. Ar fi o solutie. Si de acolo departe de unde suntem sa improscam cu blesteme catre conationalii nostri?
    0
    0
    Raportează
  • postat de dana
    Vineri, 27 Septembrie 2013 16:20
    95.254.197.***
    ma valavala d-le Dacu_gros............Tara se scufunda de tot................stau in afara si pot spune cu mina pe inima ca prefer tara mea cu ciini, orasul meu pitoresc cu ciini....decit ura din afara contra romanilor !!!!!
    de uitat romaneste, nu am uitat !!!va asigur !!!
    2
    0
    Raportează
  • postat de Dacu_gros
    Luni, 23 Septembrie 2013 17:43
    86.124.200.***
    Dana, tu nu mai stii sa vorbeste romaneşte. Propoziţiile tale este de neînţeles, iar logica sunt praf. Stai la tine la tara de afara si nu te mai baga in rahaturile nostre dacice şi evident negermanice. Românii este niste prosti. Nu se merită, fată!
    0
    3
    Raportează
  • postat de dana
    Luni, 23 Septembrie 2013 16:27
    82.88.16.***
    Dragii mei galateni, DACA NU VA PLACE NIMIC IN ORASUL ACESTA.......DE CE NU PLECAT DIN TARA ?????
    Asa cum am facut eu cind am avut oportunitate, asa cum au facut altii ..........daca voi credeti ca in afara sint ciinii cu
    covrigi in coada ......!!!!!!Daca nu sint ciini pe strada...in tarile UE. , dupa parerea voastra curge lapte si miere pe strada ...!!!D-le ELEV, cum au aparut acei 25 de ciini ????????cine i-a adus ?????puneti-va intrebari inainte de a fi rau aceste animale !!!si d-lui.......vedeti Dv. Romania ca Germania ??????In viitor ????germanii nu sint neam de daci..........!!!!!
    5
    2
    Raportează
  • postat de Luiz pt d-na Ioana
    Luni, 23 Septembrie 2013 00:25
    5.13.171.***
    1. Nu eu trebuie sa produc dovezi in fata opiniei publice galatene ci dvs. Va rog inca o data, nu mai sustineti ceva fara acoperire faptica. Nu pot empatiza cu nici o parte aflata in aceasta disputa caci batalia e exclusiv mediatica, de multe ori retorica demagogica atingand cote paroxistice.

    2. Nu spre amuzamentul meu e necesara asocierea dvs., a persoanelor care va pretindeti vatamate, in organisme cu personalitate juridica, ci pt ca asta e o regula a democratiei : cetatenii se unesc in grupuri de interese sau preocupari pt a avea/fi o adevarata forta in societate.

    3. Eu nu primesc bani pt comentariile mele ci le fac din simpla curiozitate si pt a arata ca nu toti putem fi dusi cu vorbe goale. Dar pe dvs. va banuiesc ca faceti parte din grupuri politice de presiune/influentare a opiniei publice. Recunosc ca ma pot insela, ca orice om, dar va repet, cat timp nu apareti cu dovezi despre cele ce sustineti nu beneficiati de nici o credibilitate. Nu-i vorba de neincredera mea , neglijabila in contextul general al marii mase de galateni, ci , mult mai grav, de neincrederea tocmai a acestei mase de cetateni galateni.

    4. Ultimile dvs. randuri sunt mai stupide decat tinuta intregii dvs. interventii : va tot ascundeti dupa niste formulari pe care le potriviti precum un avocat prost. Nu pot nega ca-s si eu, ca oricare, sensibil la suferinta umana de care pomeniti, dar asa cum toti vatamatii poseda un certificat medico-legal pe care-l pun in fata instantelor de judecata in situatia in care intentioneaza sa-si sustina cauza, asa si opinia publica trebuie sa ia act de la vatamati, adica dvs., de actele care sa va ateste leziunile. Cred ca e vorba aici de o logica elementara, fireasca, umana si simpla de a carei ocolire repetata din partea dvs. , eu si unii prieteni ai mei ne cam amuzam si facem si prognosticuri asupra evolutiei situatiei. Va repet, mi-ar parea extrem de rau sa par inuman dar orice om cu gandire medie cred ca nu va acorda prea multa incredere dupa felul in care puneti problema.

    Va doresc numai bine.
    3
    0
    Raportează
  • postat de Ioana pentru domnul Luiz
    Duminică, 22 Septembrie 2013 23:24
    50.93.119.***
    Va rog sa mergeti la Spitalul de Boli Infectioase, La Spit de pediatrie, la Spitalul de urgenta, la Cabinetele medicale scolare, la Circa de politie de de linga Lic Sf Maria , ca sa va completati vastele dvs cunostinte de care dati dovada. Imi place ca aveti simtul umorului si ne ironizati, amuzindu-va pe seama comentariilor noastre. Suntem oameni care am avut de suferit si v-am spus de unde puteti culege direct informatii, Ne sugerati sa ne facem asociatii,,,bineinteles , spre distractia dvs ! Daca cunoasteti persoane care ne pot plati pt comentarii va rog sa ne spuneti unde sa ne adresam, ca vad ca stiti despre asemenea filiere!! Apropos, dvs cit si de la cine primiti bani pt comentariile,,,erudite pe care postati?Un om intelept, erudit, matur, asa cum singur va considerati , vede realitatea, isi intelege semenii, empatizeaza,,, Daca ne-om organizasi noi, asa cum ne-ati sugerat poate mergem impreuna la un psiholog(platim noi din sursa de care spuneati)!
    1
    2
    Raportează
  • postat de Luiza - pentru Costel
    Duminică, 22 Septembrie 2013 15:06
    5.13.159.***
    Mesajul scris la ora 20:50, 21 sep nu-mi apartine. Nu eu am spus ca domnisoarele n-au voie sa mearga pe strada noaptea. Luiz a lasat sa se inteleaga ca prezenta maidanezilor este complet fireasca si ca problema este la mine pentru ca nu merg insotita pe strada. Raspunsul meu in care am spus ca in conceptia lui, domnisoarele ar trebui sa mearga doar in grup a fost unul ironic. A se citi celelalte postari care-mi apartin.
    0
    3
    Raportează
  • postat de Costel
    Duminică, 22 Septembrie 2013 13:42
    89.44.15.***
    Doamne cand vad cat de retardati sunt unii ma intreb oare cum o sa ajunga tara asta peste 20 de ani.Bai cretinilor si cretinelor care spuneti numai baliverne pe aici,in ce tara din UE ati vazut voi ca noaptea trebuie sa mergi cate 2-3 ca sa ai sanse sa te aperi de javrele de pe strada,unde scrie ca domnisoarele nu au voie sa se plimbe noaptea pe strada cum debiteaza prosta aia de luiza,da de ma retardatilor suntem cumva in comunism?De altfel aveti pretentia de cetateni europeni.Duceti-va ba in Germania,Franta sa vedeti daca zariti caini pe strazi.Cum sa spui o asemenea tampenie ca nu trebuie sa iti fie frica de caini si daca iti este sa te duci la psiholog?Da nu cumva am ajuns sa pretuim javrele mai mult decat oamenii?Nu cumva cainii sunt rasa dominanta de pe acest pamant?Si eu am caine la casa dar sta in curte, in tarc,nu ii dau drumul pe strada.De copii care mor de foame pe la satele sarace,de batranii care stau pe la azile de salariile profesorilor,medicilor etc nu va pasa si faceti atata tam-tam, dar pentru niste javre care pun viata in pericol a cetatenilor sunteti in stare sa va dati cu capul de pereti!Nu si NU,Romania nu isi permite sa tina 1 milion de caini in adaposturi,cine vrea nu are decat sa ii adopte si ff bine,ceilalti eutanasiati.SI inca ceva bai idiotilor cu mentalitate primitiva,moartea prin eutanasiere este cu mult mai usoara decat chinurile pe care un bolnav de cancer,spre exemplu,le suporta pana sa decedeze.Asa ca mai meditati la ideile voastre tampite iar daca ramaneti cu aceeasi parere duceti-va dracu in era primitiva(prin Africa pe acolo,ca saracii aia o sa va manance si pe voi cu tot cu javrele voastre pe care le venerati).
    2
    6
    Raportează
  • postat de lamuriri
    Duminică, 22 Septembrie 2013 12:16
    5.13.136.***
    Mi-e tot mai clar ca elevi, mame de scolari sau prescolari, femei singure, batrani care-si duc gunoiul, toti acestia care s-au declarat aici ingroziti de haite de maidanezi ucigasi, care le sar in spate din bezna sau dintre tronsoane nu-s decat persoane platite sa intretina acest vacarm mediatic. Intentiile lor sunt stravezii in timp ce adevaratii oameni care au fost muscati de niste potai idioate tac si nu fac atata caz de trista lor păţanie. In fond toata lumea, inclusiv mult hulitele ONG-uri sunt de acord cu strangerea lor de pe strazi.
    Curioasa, in aparenta , e apatia asta civica prin care nu se preseaza primariile sa ia masuri. Unde-s organizatiile celor muscati de maidanezi ?
    7
    0
    Raportează
  • postat de maria
    Duminică, 22 Septembrie 2013 10:31
    89.137.228.***
    FELICITARI ,CRINA , FOARTE FRUMOS AI SCRIS Sunt de aceeasi parere ca si tine ITI MULTUMESC
    1
    1
    Raportează
  • postat de elev
    Duminică, 22 Septembrie 2013 10:26
    89.137.228.***
    Pentru DANA , Esti f. dura in exprimare ,nu inteleg de ce nu vii cu bani multi ca sa tii cainii in adaposturi si vii cu blesteme asupra acestui popor .Iubesti mai mult cainii decat copiii , oamenii ?Ce fel de educatie ai primit ?!Vino ,te rog , la liceul ;SF. MARIA si sa vezi cam 25 de caini, cand iesim seara de la cursuri . Cum sa te aperi ??!
    4
    6
    Raportează
  • postat de Newsletter
    Duminică, 22 Septembrie 2013 09:15
    5.13.142.***
    Pentru@Dana
    Da, sa se stranga toti cainii de pe strazi si sa fie eutanasiati! Solutia cu stangerea in adaposturi si sterilizarea implica costuri permanente mari. La cat de corect este romanul, o sa ajunga aceste animale nefericite sa se sfasie intre ele de foame in adaposturi. Sunt de acord cu postarea @Julien.
    2
    4
    Raportează
  • postat de marius
    Duminică, 22 Septembrie 2013 08:12
    109.166.139.***
    Se intreaba cineva cand mai munceste presedinta asociatiei(este angajata la Consiliu),daca toata ziua este in plimbare urmarind propriile interese?Este functionar public.
    0
    3
    Raportează
  • postat de Luiz special si exclusiv pt Gabriela
    Duminică, 22 Septembrie 2013 01:45
    5.13.141.***
    M-ati rugat sa fiu impartial dar eu, ca si dvs. nu pot decat sa am un punct de vedere particular si neobiectiv, personal, asa cum avem fiecare dintre noi.
    Pt. a merge normal pe strada, ca toti cetatenii acestui oras care nu fac atata caz de haite printre care ar trebui, chipurile, sa faca slalom, ar trebui nu sa apelati la nu stiu ce psihoterapeuti ci la ....bunul simt, la a fi cinstita cu dvs. si cu ceilalti din jur. Altfel viata dvs. poate fi un calvar cu cosmaruri in care patrupedele va urmaresc pana va ucid. Deja remarcati ca suntem in plin onirism morbid sau mai degraba in plin horror ieftin.
    De caini care sar in spatele fetitelor de clasa a 4a nu s-a mai auzit. Or fi aparut ceva maidanezi mutanti in oras. Aici m-ati prins total neinformat.
    Nu stiu de ce dar randurile dvs. nu-mi suscita nici un fel de incredere si nici simpatie. Toate relatarile dvs. imi par cusute cu ata alba. Si asta si pt. ca nu ati intuit un simplu fapt : ca si eu cred ca maidanezii trebuie stransi, in mare parte de pe strazi.
    Ca atare credeti ca e o indecenta din partea mea sa va cer sa va maturizati si sa depasiti acest moment isteric ?
    Si-nca o mica precizare : nu fac parte din vreo tabara anti-nu stiu ce...Dar ma-ndoiesc ca puteti intelege acest aspect.

    ps : v-am votat....pozitiv interventia, asa , pt distractia mea.
    5
    0
    Raportează
  • postat de Gabriela
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 23:28
    50.93.119.***
    Domnule Luiz, din punctul dumneavoastra de vedere psihologic vorbind, care ar fi normalitatea acestei situatii? As vrea sa va stiu parerea doar in cazul in care ati fi impartial!! Iar de sedintele de psihoterapie nu stiu cine ar trebui sa beneficieze.....Va rog sa va oferiti ,,,voluntar sa ne consiliati pe cei care nu suntem de acord cu ciinii pe strazi, ne este frica sa mergem la serviciu printre haite, la scoala, la containerul de gunoi. As vrea sa va vad cum va veti face inteles de fetita mea de clasa a 4-a, care in primavara a fost atacata , muscata, dispensarizata de un maidanez in drum spre scoala.Ce tehnici de ,,,aparare trebuia sa foloseasca un copil care s-a trezit cu maidanezul in spate? Puteti sa va oferiti sa ne platiti sedintele la psihlog ,,,asta in cazul in care poate nu stiti ca sunt oameni care nu-si permit un fruct sau un medicament!Putina decenta nu strica! Sa auzim de bine!!
    1
    7
    Raportează
  • postat de dana
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 23:08
    5.144.186.***
    Aparte citeva persoane, galateni imi pare rau, dar sinteti........idioti !! la urma urmelor fara sa!!! va urez raul......
    dar vedeti si voi ca raul vine...........!!! stati linistiti..........fiecare la rindul lui !!
    6
    0
    Raportează
  • postat de @Luiz pt Luiza
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 20:50
    5.13.149.***
    Mi-e teama ca incerci s-o tii tot pe a ta. Sa ma explic mai bine : domnisoarele nu prea au ce cauta pe strada la ore tarzii din noapte si nici prin locuri mai dosnice, izolate. De multe ori, practica judiciara o spune, victima e mana-n mana cu agresorul, oferindu-i acestuia ocazia de a-si pune in practica gandurile necurate. Nicaieri in lume, in nici un oras, cat de civilizat, femeile nu circula in toiul noptii kilometri-n sir decat prin centre populate, animate de o viata nocturna frenetica. Eu te rog sa mai citesti inca o data mesajul meu anterior si sa nu interpretezi denaturat vorbele mele. Multumesc.
    8
    2
    Raportează
  • postat de Luiza - pentru Luiz
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 19:31
    5.13.130.***
    Multumesc pentru sfat. In conceptia ta, oamenii si mai ales domnisoarele ar trebui sa mearga doar in grupuri pe strada, pentru a se putea apara de maidanezi si ar trebui sa urmeze niste cursuri de psihologie canina. La asta chiar nu m-am gandit. Eu zic ca in scoli pe langa orele de educatie rutiera si acordarea de prim ajutor copiii sa fie invatati cum sa gestioneze situatiile in care sunt atacati de maidanezi. Ce zici?
    1
    11
    Raportează
  • postat de ion
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 18:17
    5.13.133.***
    Auziti fratilor,culmea ipocriziei: tocmai cei care sunt platiti prin asa zisele sponsorizari sa tina cainii pe strada spun despre ceilalti care sau saturat si nu mai vor sa fie agresati de patrupedele salbaticite,ca sunt platiti sa-si spuna oful.Cine naiba are atatia bani ?Suntem prea multi, inmiit mai multi decat voi care blestemati oameni si iubiti caini salbaticiti.Maine este duminica ,zi de mers la biserica.Am sa aprind o lumanare la vii pentru fiinta omeneasca blestema sa dea uncutremur,o inundatie sa moara alti oameni care vor disparitia javrelor de pe strazile orasului,am sa ma rog la dumnezeu sa-i dea insanatosire grabnica!Iubeste-ti aproapele,a spus mantuitorul.
    1
    11
    Raportează
  • postat de Luiz pt Luiza
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 18:09
    5.13.167.***
    Ce sa va fac ? Nu aveti un sot, iubit, amic, frate sau tata ori o colega mai ...barbatoasa sa va insotesca ? Caci daca ne lasam asa, prada fricii, nici intr-o blindata nu te simti in siguranta. Invatati sa va simtiti stapanii teritoriului pe care calcati, sa-i stapaniti din privire si nu vor indrazni niciodata decat sa va ameninte latrand neintrerupt. Iata-ma si psiholog canin. Dar mi-e teama ca ar trebui sa va fie frica mai mult de unele animale...bipede decat de aceste nenorocite patrupede.
    11
    1
    Raportează
  • postat de Luiza - pentru Luiz
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 16:12
    79.116.100.***
    Depinde unde locuiesti si cu ce circuli. Sa vii acasa de la serviciu noaptea, pe jos, singur cand nu e nici zare de om pe strada si sa vezi cum reactioneaza haitele cand le "tranzitezi" teritoriul si atunci mai vorbim.
    0
    13
    Raportează
  • postat de Luiz
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 15:01
    5.13.165.***
    Draga Luiza, modul in care te exprimi etichetand cu termeni ca ''debili'' si ''normali la cap'' dovedeste un grad de educatie scazut. Apoi nimeni nu ti-a luat ,,dreptul la siguranta pe strada'' caci eu vad mereu oameni de toate varstele trecand linistiti pe strazi, in deplina siguranta. Dar poate nu traim in acelasi oras, pe aceiasi planeta....mai stii ?....Daca de felul tau ai fi mai fricoasa ti-as recomanda un psiholog, ca esti platita sa scrii astfel n-am cum dovedi. Cred mai degraba ca locul asta a devenit unul in care se poate insulta in voie, injuratura provocandu-le unora o descarcare a tensiunii nervoase, altora chiar o placere.
    12
    0
    Raportează
  • postat de Luiza
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 12:42
    79.116.100.***
    Pe cand o manifestatie a oamenilor normali la cap care sa-si ceara inapoi dreptul la siguranta pe strada? Cred ca daca ne-am aduna si noi asa cum au facut "iubitorii" de maidanezi, i-am depasi numeric de cateva mii de ori iar acesti debili s-ar retrage frumos si ar fi mai constienti de penibilitatea lor.
    2
    12
    Raportează
  • postat de @Crina
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 09:39
    79.116.103.***
    @Crina nu se pune problema intre a alege intre oameni si caini/animale, nici a faptului ca trebuie schimbata politica fata de ei/ele prin cipari, sterilizari, controlari, amendari si chiar eutanasieri. ce e de nesuportat pt un om normal e corul de bocitoare ce s-a starnit, plangand de jalea lui Ionut si tremurand de frica potailor ce ne-ar masacra pe capete copiii si chiar pe noi adultii. pt mine e clar ca sunteti o mana de oameni platiti pt a face cat mai mult zgomot pe aceasta tema, caci alta explicatie n-am la toata aceasta nebunie generala ce de fapt mascheaza problemele grave ale orasului si autoritatilor. vorbiti si cu veterinarii orasului si vedeti-le parerea. eu unul am vorbit cu trei din ei.
    si-nca un amanunt : circul zilnic cu bicicleta si-s deseori ''atacat'' de maidanezi ce se iau dupa mine si nu-s ingrozit, terifiat, inghetat de spaima, nici eu, nici copilul cand iese la joaca, nici maica-mea cand duce gunoiul, nici copii din cartier care, multi vad chiar ca ''socializeaza'' binisor cu potaile.
    10
    1
    Raportează
  • postat de Crina
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 08:22
    50.93.119.***
    Domnilor iubitori de animale,considerati ca este normal sa fie orasul plin de ciini? Este normal sa fim muscati , atacati pe strazi si sa suportam consecintele(teama, vaccinari, tratamente, internari)? Este normal sa calcam in dejectiile lor ? Este normal sa blestemati si sa va aratati neinfricati ironizind parintii ai caror copii au avut de suferit? Iubiti in continuare animalele, poate si noi le iubim, dar le vrem acolo unde le este locul!! Adoptati-i, ingrijiti-i , iubiti-i, numai sa numai umble slobozi pe strazi.Va doresc numai bine! Nu pot sa cred ca iubiti ciinii, dar blestemati oamenii, copiii....
    3
    10
    Raportează
  • postat de @Cornelia
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 05:52
    5.13.171.***
    @Cornelia Sunteti pe aici cativa platiti sa intretineti o campanie mediatica, mimand ''frica'' in fata maidanezilor. Cei care au reale spaime, angoase, anxietati in fata lor pot beneficia de consiliere psihologica, poate chiar psihiatrica. Dar in mare parte astfel de postari cad deja in derizoriu, in zona mahalalei.
    ps: nu sunt ONG-ist pro maidanezi, nici n-am participat la acel miting.
    11
    3
    Raportează
  • postat de Cornelia
    Sâmbătă, 21 Septembrie 2013 00:16
    90.244.26.***
    Sunt platitor de taxe in tara asta si mi-e frica, uneori pe srada din cauza cainilor fara stapan .De ce trebuie sa fie asa? Felicitari celor care au hotarat sa-i omoare. Iar iubitorilor de maidanezi le transmit ceva: PUPATII SUB COADA!!!
    4
    10
    Raportează
  • postat de Costel
    Vineri, 20 Septembrie 2013 20:07
    95.76.37.***
    Va spun eu care ar fi masura corecta:Timp de 1 luna nu se fac adoptii,iar toti cainii(maidanezi sau nu sa li se puna cip-uri)Dupa aceasta perioada sa se lase inca 1 luna pentru adoptii iar fiecare om sa raspunda penal pentru acel caine.Ceilalti eutanasiati(aaa si apropo voi iubitorii de animale, in frunte cu prostia intruchipata DANA:MOARTEA PRIN EUTANASIERE ESTE DE 100 DE ORI MAI USOARA DECAT MOARTEA DIN CAUZA CANCERULUI LA OAMENI).Dupa ce toti au fost eutanasiati cand se mai gasesc caini pe strada se afla cine este proprietarul si sa i se dea amenda de 5000 lei.Si garantez ca nu o sa mai existe javre ordinare pe strazi.Si DA tara are bani sa puna si 5 milioane de cip-uri daca este nevoie...fura Basescu si PDL mai putin si raman bani...Salutare!
    5
    6
    Raportează
  • postat de Onofrei Sergiu Gabriel
    Vineri, 20 Septembrie 2013 19:50
    92.82.253.***
    Draga Dana!!! Din suflet iti doresc sa iti aduni plodul muscat, hacuit, zdrelit, ciopartit si sfartecat de lighioanele pe carelepe care le pupi sub coada.
    9
    7
    Raportează
  • postat de teach
    Vineri, 20 Septembrie 2013 19:07
    79.116.97.***
    Draga Dana,
    Speram sa vina curand OIPA sa te ia cu tot cu animalele pe care le "iubesti" asa de mult ... acolo la tine le-ar sta foarte bine celor 25.000 animale. Drum bun.

    PS: esti infantila.
    6
    14
    Raportează
  • postat de ion
    Vineri, 20 Septembrie 2013 18:56
    5.13.141.***
    Cainii sunt vectori de transmitere a multor boli si parziti. Apropo-din surse demne de luat in seama de ieri si-a facut aparitia in centrul orasului o haita de javre cu spume la gura,deci au rabie.Potrivit legii trebuiesc eutnasiati imediat impreuna cu toti maidanezii pe o raza de 3 km.Alooo ! D. S. V.-ul se aude ?
    6
    12
    Raportează
  • postat de maria
    Vineri, 20 Septembrie 2013 18:35
    213.233.92.***
    In timp ce noi ,iubitori si noniubitori de caini ne balacarim ca prostii pe toate site-urile,guvernantii nostri care trebuiau sa ne rezolve problema de peste 20 ani isi rad in barba.Nimeni nu-i intraba nimic,nimeni nu le cere socoteala ce s-a facut cu taxa de ecarisaj pe care o colecteaza de la noi cu scopul unic de a rezolva problema cainilor comunitari.Ne amenintam,ne jignim,ne luam peste picior.AVEM MATURITATEA CIVICA A UNUI CARTOF! CHIAR NU INTELEGE NIMENI CA ATAT BANII CAT SI OBLIGATIA REZOLVARII PROBLEMEI SUNT LA PRIMARIE,CA CONSILIUL LOCAL TREBUIE SA DEA SOCOTEALA DE CE NU A FACUT NIMIC PANA ACUM,UNDE SUNT BANII NOSTRI SI CE ARE DE GAND SA FACA IN VIITOR!?Asa alegatori,asa alesi!
    1
    14
    Raportează
  • postat de @dana
    Vineri, 20 Septembrie 2013 17:53
    109.166.143.***
    draga Dana,
    Multumim frumos pentru urari. Sa stii ca si noi iti dorim tie ce ne doresti noua si chiar mai mult. O ciuma, un cancer sau chiar rabie dupa pofta inimii tale. Si acum daca toti iti iubesti atat "plozii" de pe strazi de ce nu iti iei potaile si nu ti le duci unde oi stii tu? Ca pe noi nu ne intereseaza si chiar ne bucuram.
    5
    14
    Raportează
  • postat de @DAS PRIMITIVEN
    Vineri, 20 Septembrie 2013 16:05
    5.13.159.***
    @DAS PRIMITIVEN Din pacate atributul de primitiv iti poate fi aplicat, in primul rand tie, pt. modul prostesc si tendentios in care pui problema. Apoi iti spun ca nemtii ne califica astfel dar nu pt. ce spui tu ci pt. modul in care gestionam problema maidanezilor : ii lasam sa se inmulteasca peste masura si pe de alta parte scarbim lumea intreaga cu filmulete pe YT in care vedem romani ce-si bat, schingiuiesc sau chiar omoara astfel animalele. De asta si organizeaza germanii proteste masive impotriva brutalizarii animalelor, comportament precursor violentei domestice si sociale. Am o amica in Germania care m-a innebunit cu acuzatia ca vrem sa eutanasiem cu ciomagul in timp ce cei de aici se vaita ca oamenii is omorati pe capete de fioroase haite de maidanezi. Sunteti nebuni cu totii. Isterie de ambele parti.
    Mai apar si alti nebuni ce afirma, fara dovezi, ca ONG-urile fura la greu banii contribuabililor prin Primarie. Oamenii imi ofera un spectacol mai animalic decat maidanezii dintre blocuri.
    2
    6
    Raportează
  • postat de dana
    Vineri, 20 Septembrie 2013 15:59
    5.144.186.***
    dragi galateni.......Va doresc un cutremur, va doresc o inundatie...sa ramineti fara nimic !!!!
    Pentru ca asta meritati !!! si nu numai voua galatenilor, ci intregii tari !!!!
    Mi-e rusine ca sint galateanca !!! Am venit in vacanta cu ciinele meu, m-am plimbat prin oras cu el,
    dar va asigur ca nu m-a muscat nici un ciine !!!!!!!din contra ciinele meu s-a imprietenit cu citiva ciini..maidanezi !!
    Eu, unde stau in afara, deja am scris la O.I.P.A, org .internat.pt. protectia animalelor , aceasta facind public international atrocitatile care vor sa se intimple in RO, sau deja care se fac...!! au scris si reprezentantului roman in UE , d-lui Mihnea !!!Numai aruncati ura un toate partile !!!!!sintem deja batuti de soarta......si pot spune unui domn, care tot vorbeste de civilizatie................NU VA FI NICIODATA CIVILIZATIE LA NOI , D-le !!!!!!
    As vrea sa stiu cum se simte UN OM , care otraveste un ciine !!!???Ce inima are ???
    dragii mei numai mincati carne.......schimbati-va alimentatia !!!
    Am vazut Galatiul dupa citiva ani de absenta, ......dragii mei sint atitea de facut in oras.............sa nu ne gindim la ciini
    care vezi d-ne.....musca, sint un pericol social !!!!!Da, sa se mai stringa din ei, sterilizati, sa aiba conditii la adapost, sint de acord !!! Dar omoriti in masa ca asa vrea muschiul vostru -NU !!!!!!!!!!
    19
    8
    Raportează
  • postat de dana
    Vineri, 20 Septembrie 2013 15:56
    5.144.186.***
    dragi galateni.......Va doresc un cutremur, va doresc o inundatie...sa ramineti fara nimic !!!!
    Pentru ca asta meritati !!! si nu numai voua galatenilor, ci intregii tari !!!!
    Mi-e rusine ca sint galateanca !!! Am venit in vacanta cu ciinele meu, m-am plimbat prin oras cu el,
    dar va asigur ca nu m-a muscat nici un ciine !!!!!!!din contra ciinele meu s-a imprietenit cu citiva ciini..maidanezi !!
    Eu, unde stau in afara, deja am scris la O.I.P.A, org .internat.pt. protectia animalelor , aceasta facind public international atrocitatile care vor sa se intimple in RO, sau deja care se fac...!! au scris si reprezentantului roman in UE , d-lui Mihnea !!!Numai aruncati ura un toate partile !!!!!sintem deja batuti de soarta......si pot spune unui domn, care tot vorbeste de civilizatie................NU VA FI NICIODATA CIVILIZATIE LA NOI , D-le !!!!!!
    As vrea sa stiu cum se simte UN OM , care otraveste un ciine !!!???Ce inima are ???
    dragii mei numai mincati carne.......schimbati-va alimentatia !!!
    Am vazut Galatiul dupa citiva ani de absenta, ......dragii mei sint atitea de facut in oras.............sa nu ne gindim la ciini
    care vezi d-ne.....musca, sint un pericol social !!!!!Da, sa se mai stringa din ei, sterilizati, sa aiba conditii la adapost, sint de acord !!! Dar omoriti in masa ca asa vrea muschiul vostru -NU !!!!!!!!!!
    15
    3
    Raportează
  • postat de teach
    Vineri, 20 Septembrie 2013 15:14
    5.13.146.***
    au fost 150 ... nu dezinformati: 50 in fata primariei + cei 50 care au trecut strada + cei 50 din fata universitatii = 150. NUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
    25.000 de javre / 50 = 500 javre de fiecare. Acum daca vor cate 3 la cate 500 caini sa ii luati voi acasa. Doar cu un caine luat nu se face ... curatenie in oras.

    Rog primaria sa inceapa EUTANASIEREA conform legii. De ce mai este plin padocul cu javre ... le ingrasati sa aiba forta sa muste mai bine din copiii nostri???
    8
    21
    Raportează
  • postat de Maria
    Vineri, 20 Septembrie 2013 14:54
    194.102.208.***
    Mai DURULE, vezi de teaba ta, ca pe aici nu te ia nimeni in seama!! Cocalari ca tine, care nu stiu nici macar sa scrie romaneste si nu au luat BAC-ul nu isi gasesc locul aici!! Te rog, continua cu spartul semintelor la coltul blocului!!!
    6
    7
    Raportează
  • postat de ion
    Vineri, 20 Septembrie 2013 14:09
    5.13.147.***
    Toxoplasm gandii este un prozatoar care infesteaza cainii.Se transmite la om si este semnificativa infectia in timpul sarcinii la femeie, aceasta putand produce malformatii congenitale sau avort.Infectia la adulti poate fi clinic inaparenta sau poate provoca simtome asemanatoare gripei sau leziuni cronice oculare.Simtomele pot persista ani de zile. Cainii maidanezi pot transmite aceasta boala.De aceia trbuie strasi de pe strazi si eutanasiati impreuna cu maidanezul DURU ( ce nume de vacar).
    6
    9
    Raportează
  • postat de Doar eu
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:44
    95.77.196.***
    :)))) ce urat vorbeste copilul tau, urat, foarte urat .... de asta nu merge tara asta, e plina de oameni care se reproduc degeaba...
    6
    7
    Raportează
  • postat de DAS PRIMITIVEN
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:40
    5.13.212.***
    copilul meu ma intreba ieri :
    ,, de ce tata un caine il lingea la kur pe altul si cel care era lins era rosu tot [ de menstruatie ,ciclu , adica] ?
    ,, de ce tata un caine mananca kakat de pe jos ,, ?
    ,, de ce tata suntem nevoiti sa calcam zi de zi in kakat de javre si sa ajungem in casa cu rahatul pe incaltaminte ? ,,
    etc,etc,etc, x 1 milion

    ,,DAS PRIMITIVEN RUMANIEN AUSLAND ,, AR ZICE NEAMTUL
    6
    17
    Raportează
  • postat de MIHAELA CUTOV
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:39
    89.122.190.***
    VIATA LIBERA DEZINFORMEAZA POPUPATIA!!!!!!!!!!!La protest au fost 157 de persoane,nu a fost nici un incident si numeni nu a protestat cand am fost mutati in fata Universitatii! A fost un protest pasnic! Daca nu iubiti animalele mai bine abtineti-va de la comentarii dragi reporteri VIATA LIBERA!
    13
    7
    Raportează
  • postat de Da_Vinci
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:38
    86.124.200.***
    To Madalina
    Da, s-au luat câinii aparaţi de voi.
    Mi-au muşcat copilul pe când avea doar 7 ani. Au atacat în haită, fără motiv, un copil care desena pe asfalt, în faţa blocului. Dacă nu eram acolo, probabil că se întâmpla o nenorocire. Fetiţa a mea a scăpat doar cu câteva muşcături şi cu o speritură îngrozitoare. A avut nevoie de terapie doi ani ca să scape de această groază. Vă urăsc pe toţi cei care apăraţi maidanezii!!!! Sunteţi nişte nenorociţi!!!!Şi mpă bate gândul să vin la protestele voastre împreună cu câţiva prieteni şi cu nişte ciomege zdravene!!! Aşa, ca să vă arătăm ce forţă au cei care au suferit şi suferă din cauza haitelor de javre!!!
    7
    22
    Raportează
  • postat de Leeloo
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:38
    95.77.196.***
    Alt destept... taxa de ecarisaj nu ajunge la ONG uri..... :)))))))))))))))))) unii nu gandesc deloc. Primaria gestioneaza acel buget mah!!! Voi platiti taxe si habar nu aveti unde ajung banii aia, unora chiar le curge scuipat din gura. Intrebati primarul ce face cu banii vostri.
    3
    7
    Raportează
  • postat de eutanasiere
    Vineri, 20 Septembrie 2013 13:07
    193.231.176.***
    Sub masca iubitorilor de caini se deruleaza afaceri grele,aceste ONG-uri care chipurile sunt preocupate de soarta cainilor de fapt plang dupa faptul ca se taie robinetul cu bani.Unde se duc toti banii de la contribuabilii din Galati asa zisz taxa de ecarisaj.? In loc sa ne preocupe soarta copiilor si a batranilor nostri ducem grija haitelor de caini care daca ai nesansa sa mergi noaptea prin oras risti sa fii atacat si maincat la propriu. Trebuie pus piciorul in prag ,si facut ordine;eutanasiati chiar daca unora nu le place acest lucru pt ca sunt interese mari la mijloc. Si-a pus cineva intrebarea ;miile de oameni care au fost muscati de caini ce vina au?
    3
    20
    Raportează
  • postat de Madalina
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:58
    79.116.97.***
    @da-vinci: De ce ne jignesti? S-a luat cineva de tine?
    9
    3
    Raportează
  • postat de Da_Vinci
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:47
    86.124.200.***
    Hopa! S-a spart ţeava cu ţaţe maidaneze. Aşa, fetelor! Muşcaţi şi lătraţi! Nu vă lăsaţi, fiţi căţele dure!
    5
    18
    Raportează
  • postat de Madalina
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:40
    79.116.97.***
    Nu-i nimic adevarat din tot articolul asta, va faceti de ras cu asemenea articole. De ce va bateti joc de noi? Am fost la protest si nu s-a intamplat nimic din ce s-a scris. Nu a huiduit nimeni autoritatile! Nu s-a blocat traficul, au oprit 3 masini ca sa traversam strada. Nu am fost nicidecum 50 de oameni, am fost 157. Mintiti cu nerusinare !!!!! Cei ca redactia voastra indemnati lumea la crima. Din cauza celor ca voi au de suferit acum mii de catei. Manipulati oamenii, micinosilor! Ma declar dezgustata de ziarul vostru, sa va fie rusine !
    Nu intelegeti ca nici noi, iubitorii de animale, nu vrei caini pe strazi?
    Dar noi vrei solutii civilizate pentru ei. Vrem sa fie sterilizati toti cainii, sa existe campanii de adoptii si cel mai important sa fie pedepsit abandonul.
    Inchei prin a va spune ca sunt profund dezamagita de ceea ce ati putut debita.
    17
    6
    Raportează
  • postat de Lilu Leeloo
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:37
    95.77.196.***
    Ce jurnalisti sunteti? Am vrut sa ocupam locul dat, in fata universitatii, ne-au gonit de acolo cu atorizatia in mana! Ati gresit si numarul, peste 150 ne-am adunat, mai exact 157. N am scandat doar ce ati postat, am scandat ADOPTAM si ADOPTATI! Cainele nu v a fost bagat pe gat, ne gandeam ca poate faceti o fapta buna si o postati pentru adoptie, cum fac colegii dvst (mai profesionisti).
    Cei care au fost acolo au vazut ca nu a fost perturbat traficul cateva minute.... exagerati. Pe jandarmi nu ne am suparat deloc! Au fost foarte draguti cu noi, ne am inteles de minune. Pe aceasta cale ii multumim pentru prezenta.
    PS: daca cineva perturba traficul a fost reporterita care a trecut strada de n ori.... ii era prea lene sa mearga pana la trecerea de pietoni.
    16
    6
    Raportează
  • postat de Solomon
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:31
    86.124.200.***
    eu n-am vazut niciun om acolo, dar am observat vreo 50 de javre.
    8
    14
    Raportează
  • postat de pt Anca Melinte care Minte
    Vineri, 20 Septembrie 2013 12:29
    81.12.150.***
    mai Anca Melinte De te minte nu a fost niciohuiduiala la adresa autoritatilor nimeni nu a protestat ca s-a mutat pe platoul Universitatii ba chiar a fost buna mutarea ca aveau vizibilitate mai buna spre ferestrele Primariei asa ca nu mai minti cu nerusinare!Erau multi tineri frumosi la suflet cu respect pt viata tuturor animalelor din al carui regn faci parte si tu si apropo au fost 150 oameni!Cinste si respect lor!
    15
    8
    Raportează
  • postat de durul
    Vineri, 20 Septembrie 2013 11:36
    5.13.162.***
    @ION -nume de sluga cu pretentii de cetatean cult ! vezi-ti ma boule de tranjii si lolotii zilnici si nu mai face cursuri gratuite de chirurgie bovina ,asa cum te arata si pseudonimul! ia si pupa sub coada cainii si pe stapanii lor ! MARS LA COTET ,LIGHIOANA PROASTA !
    23
    0
    Raportează
  • postat de Dan
    Vineri, 20 Septembrie 2013 11:26
    212.146.104.***
    @Akbar : prietene, administratia locala este obligata prin lege sa aloce fonduri pentru capturarea si ingrijirea maidanezilor in adaposturi, exista taxe pe care le platim fiecare dintre noi strict pentru asa ceva ... legat de adoptie majoritatea stam la bloc, unde sa mai adopti si un maidanez, cine sta la casa/curte, probabil are alte posibilitati... ...in conditiile astea, locul cainilor nu e pe strazi unde s-a demonstrat de atatea ori ca aduc numai prejudicii , ci in adoptie, in adaposturi 2 saptamani si dupa, daca nu-i adpota nimeni , solutia este eutanasierea.
    0
    19
    Raportează
  • postat de ion
    Vineri, 20 Septembrie 2013 11:04
    5.13.147.***
    Pentru pupincuristii de javre vagaboande: chistul hidatic este oboala parazitara provocata prin infectarea cu larva unei tenii de caine.Larva se dezvolta in ficat , plamani in mod special. Aceasta provoaca formarea unui chist hidatic , un fel de tumoare rotunda( 15_20 cm.) umplutacu capete de tenii,care pot sa dea dinnou nastere unui alt chist hidatic.Tenia adulta este gazduita mai intai de catre caine care prin fecale raspandeste ouole teniei pe sol.De aici sant raspandite de vant sau alte mijloace si contamineaza apa legumele si fructele.Omul se contamineaza si dpa ce mangaie blana unui caine contaminat.Atentie chistul hidatic se inlatura numai chirgical si poate prvoca decesePentru mai multe amanunte scrieti-chist hidatic si dati cautare pe Google. Asa ca stranet cat mai rapid javrele de pe strazi si dupa doua saptamani sa fie eutanasiati acompaniati de corul de bocitoare care au manifestat in strada.
    4
    19
    Raportează
  • postat de exterminarea fiarelor, postat de un parinte a carui copil a fost muscat de un caine maidanez si care a fost nevoit sa fie internat 13 zile
    Vineri, 20 Septembrie 2013 10:34
    93.118.196.***
    metoda cea mai simpla este de a arunca toti de la balcoane otrava ,noaptea cand nu te vede nimeni si astfel problema se rezolva de la sine in scurt timp,ce fata or s-a faca acei care pupa cainiimaidanezi pe bot cand o s-a vada intr-o dimineata orasul plin de starvuri si lesuri de caini intrati in putrefactie
    8
    20
    Raportează
  • postat de julien
    Vineri, 20 Septembrie 2013 09:56
    5.13.138.***
    cred ca iubitorii de maidanezi ar trebui eutanasiati odata cu ei, astfel ar avea tara si mai putini caini si mai putin tampiti.
    10
    28
    Raportează
  • postat de mario
    Vineri, 20 Septembrie 2013 09:04
    82.137.13.***
    Ar trebui sa iasa si restul Galatiului care este de acord cu eutanasierea ! Oare cine va avea castig de cauza ?
    6
    28
    Raportează
  • postat de dan
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:58
    91.208.234.***
    @coltatul
    Daca noi suntem zoofili, atunci tu esti M0therfuk3r.
    20
    2
    Raportează
  • postat de claudiu
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:46
    83.103.186.***
    Adoptam! Deci ii luam in casa si sub nicio forma nu ii aruncam din nou in strada. Parca ii vad ca vin cu scuza penibila cum ca adoptarea a fost doar o formalitate sa ii scape de eutanasiere (vezi situatia cainelui care l-a muscat pe Ionut in parcul Tei). Apoi din nou prinsi, din nou adoptati, din nou aruncati in strada, si uite asa, circuitul cainilor in natura, pardon, in oras.
    2
    19
    Raportează
  • postat de cir
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:45
    83.103.186.***
    Aceste organizatii sunt vinovate indirect de tragediile provocate de maidanezi care se intampla in orase. Cainii maidanezi trebuie sa dispara din orase. Sterilizarea nu este o solutie, mii de oameni muscati de caini si cei care au murit sfartecati de haite stau marturie. Imi plac cainii, am un ciobanesc german in curte, are locul imprejmuit, este cipat si sterilizat, nu il las pe strada niciodata intrucat este clar ca ar putea ucide.
    6
    22
    Raportează
  • postat de pescarita
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:38
    89.137.138.***
    din cauza iubitorilor de caini care doar tipa in gura mare dar nu fac nimic sai adune dupa strazi ,o sa ajungem sa purtam noi lesa...daca li sar aplica niste amenzi acolo celor ce protesteaza fara rost si opreste primaria sasi faca datoria in privinta maidanezilor...ar disparea toti iubitorii de maidanezi doar cu gura...daca tot tipati cai iubiti ,de ce nui adunati si luatii la voi cei ce tot strigati peste tot nu eutanasierii...is multi, is plini de raie si de alte boli sint un pericol peste tot mai ales cei bolnavi..copii au inceput scoala se tem de ei..ce alegeti cainii sau copii....trebuie amendati iubitorii de maidanezi,numai cei care striga si nu fac nimic...iubesti cainele ial acasa sterilizeazal ,ingrijestel crestel,nu cere altora sa faca cetiplace tie chiar daca nuti place,,plateste impozit pentru el.daca tot tipati atita,,,sper ca legea sa ia situatia in miini si sai puna pe protestatori la punct..lumea se plinge din cauza locurilor de munca,lipsa banilor ,facturi neplatite,,cine sta sa se mai gandeasca la caini cand ne mor copii muscati sau de foame..lasati primaria sai adune,sasi faca datoria ,daca tot nu faceti nimic,,doar protestati...
    8
    19
    Raportează
  • postat de cetatean
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:35
    193.230.156.***
    Sigur ca acesti iubitori de caiini ori au interese ori sunt niste marionete,ori au mintea ingusta ori au probleme psihice intrucat , nu este posibil sa-ti doresti ca aceste animale sa stea pe strazi bolnave, inghetate, flamande in loc sa sa le curmi aceasta suferinta. Sigur, aceast lucru trebuie facut civilizat pentru ca omorarea cainilor in mod barbar si eu as pedepsi-o drastic, abia in acest caz as fi foarte revoltata. Sunt oameni care atunci cand afla ca au o boala incurabila isi doresc eutanasierea ,ori in cazul ciinilor tocmai pentru motivul ca acestia sunt in grija noastra trebuie sa nu-i mai lasam sa sufere. Pe de alta parte, proprietarii de caini, care nu mai vor ca acestia sa se inmulteasca trebuie sa sterilizeze acesti caini. Sub nici o forma nu este ingaduit sa lasi catelusii mici in curtile bisericilior, caminelor si chiar pe strada. Genul acestia de oameni trebuie aspru pedepsiti. In rest cainii trebuie adunati de pe strazi, eutanasiati (cei bolnavi), sterilizati (inclusiv pe cei care au deja un proprietar) si numai asa vom reusi sa facem putina ornine canina.SUB NICI O FORMA NU SE PUNE IN BALANTA VIATA UNUI CAINE IN FAVOAREA VIETII UNUI OM. CINE GANDESTE ALTFEL ESTE IMPOTRIVA A TOT!
    5
    20
    Raportează
  • postat de Eliza Stroe
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:32
    213.177.14.***
    Iubitorii de animale sa se ocupe de accesarea fondurilor europene, sau alte fonduri, pentru construirea de adaposturi pentru ciini, pentru ca si daca ii sterilizeaza tot pe strada sunt si nu s-a rezolvat nimic. Nu trebuie eutanasiati, trebue strinsi de pe strada, sterilizati si ingrijiti in adaposturi. De cind aceasta campanie, despre ciini, am observat si mai multi ciini pe strada.
    3
    17
    Raportează
  • postat de robo
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:31
    213.177.14.***
    Dom' primar Stanel doarme in post, pardon, in cusca. Daca el nu misca rotitele, trebuie sa ne facem singuri curatenie in oras.
    3
    13
    Raportează
  • postat de costina55
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:17
    5.13.214.***
    Si totusi cand vor fi stransi cainii de pe strada?Merg doar in haite si ataca.Dar nu am vazut pe nimeni sa-i adune de pe strada!
    5
    21
    Raportează
  • postat de Akbar
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:11
    79.116.97.***
    Prinderea tuturor cainilor comunitari de pe strazi n-are legatura cu eutanasierea lor ulterioara. Legea prevede 2 saptamani in care iubitorii de animale sa-si dovedeasca dragostea fata de aceste patrupede. Pe de alta parte, pastrarea lor in padocuri pana cand cainii vor pleca la "loc cu verdeata" e o chestiune de alocare de fonduri, fonduri ce vor fi alocate, cu siguranta, de catre comunitatile locale si mult mai putin din fonduri private. In comunitatile urbane exista prioritati mult mai importante decat cresterea, in padocuri, a maidanezilor. Asta nu inteleg iubitorii de animale.
    Nu poti iubi un animal lasandu-l pe strazi si nici obliga adm. publica sa aloce bani pentru cresterea maidanezilor. Domnilor si doamnelor ce iubiti animalele strazii, orasele nu sunt gradini zoologice. Eu, personal, nu doresc sa mai intalnesc caini comunitari prin oras, ce se petrece cu ei ulterior prinderii, e treaba si problema dumneavoastra, a celor ce militeaza pentru drepturile acestor haite de caini bolnavi, flamanzi si unii dintre ei si agresivi. Primaria sa va puna la dispozitie un teren si acolo, din banutii dvs. privati sa aveti grija de caini exact asa cum va doriti.
    2
    33
    Raportează
  • postat de hehe
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:09
    5.13.195.***
    hm, si cam cati caini au adoptat sensibilii de la miting?
    4
    29
    Raportează
  • postat de iubitor de animale
    Vineri, 20 Septembrie 2013 08:07
    5.13.203.***
    Eu am fost in gramada, am fost 43 cu tot cu 7 pers de la presa, in rest, lumea nu a luat in seama, gramada. printre ei majoritatea au primit salarii direct sau indirect pentru a rezolva cu cainii din oras, iar stimati ziaristi intrati incognito in gramada sa vedeti ce se discuta. Este o afacere pe care unii nu vor sa o falimenteze, pe caine scrie 7 lei pe zi, pe copilul meu scrie 1,35 lei pe zi cine sa se ocupe de copii batrani.
    2
    31
    Raportează
  • postat de jon
    Vineri, 20 Septembrie 2013 07:52
    5.13.203.***
    Eu vreau drepturi egale cu javrele, sa ma urinez, cachez pe strada, sa marai la ce caine vreau eu, si sa musc orice caine vreau, de rasa, cu sau fara stapan, si asa cum facea un caine ieri in mazepa, sa imi ling organele genitale in strada, sa nu vorbim despre sex canin.
    4
    29
    Raportează
  • postat de IC
    Vineri, 20 Septembrie 2013 07:19
    5.13.155.***
    " În faţa Universităţii, iubitorii de maidanezi au scandat „Pro sterilizare! Pro sterilizare!” şi „Adoptăm!”, „Adoptăm”.Sa adopte cei care au protestat cate javre vor iar restul maidanezilor tratati conform legii votate in parlament.Asociatia care a organizat protestul sa raspunda solidar ,material si dupa caz penal ,in cazul in care maidanezii adoptati ajung iarasi in libertate si in mod deosebit cand provoaca rani. Nu mai vreau caini pe strazi ,in parcuri ,pe locurile de joaca ale copiilor si nici pe maidane .Confiscarea cainilor de companie si amenzi mari ( chiar si cand sunt prinsi cu javrele la plimbare fara maturice ,faras si punga)atunci cand stapanii nu curata dejectiile lasate pe strazi ,trotuare ,spatii verzi etc . Demiterea celor care nu aplica legea si nu fac sa dispara javrele din oras.Mai exista o varianta ,sa fie decretati comestibili ,la fel ca blandul iepure ,blanda caprioara etc.
    5
    31
    Raportează
  • postat de coltatul
    Vineri, 20 Septembrie 2013 00:51
    78.96.254.***
    iubitori de caini = zoofili. punct !!!
    16
    17
    Raportează
  • postat de @Smaranda
    Joi, 19 Septembrie 2013 23:20
    5.13.170.***
    @Smaranda Daca ai dovezi despre ''subtilizari'' de fonduri publice arata-le. Altfel trebuie sa stii ca nu-i frumos sa inventezi si sa spui minciuni, ba in unele cazuri e chiar f.grav. Dar cum teoria conspiratiei functioneaza din plin si-n acest caz, poti fi iertata pt. elucubratii.
    28
    7
    Raportează
  • postat de Smaranda
    Joi, 19 Septembrie 2013 23:05
    5.13.159.***
    Pe cînd un protest pentru porci, vite,găini, care sunt.. "asasinate"? :)
    Eu cred că nu "dragostea de caini" îi scoate pe unii în stradă."Chestiile" astea sunt regizate de cei care au "subtilizat" o mulţime de bani pe seama cîinilor...
    11
    35
    Raportează
  • postat de dan
    Joi, 19 Septembrie 2013 22:44
    5.13.155.***
    pupatii in c*r pe caini dobitocilor ...
    16
    27
    Raportează
  • postat de adevar
    Joi, 19 Septembrie 2013 22:24
    5.13.206.***
    hai dati drumul la postari criminale. voi nu vreti sa intelegeti ca nu maidanezii va distrug viata. asta o fac politicienii de dupa 90, ei au facut averi si acum scuipa de sus pe oricine care nu are umbrela politica mai mare. omoriti citi ciini vreti, tot niste taranoi ordinari si manipulati o sa fiti in veci. si stiti de ce? pentru ca ei au vrut sa fiti vesnic o masa de manevra. latrati la comanda, poate o sa si muscati la comanda. o societate distrusa, pensionarii rid, tinerii string din pumni. generatia 40-50 ani ramasa fara munca, moare. o sa vina rindul la toti, cine crede ca va iesii la pensii la 60-65 ani se inseala. statul ia banul dar da legi in asa fel incit nu vor mai iesii la pensie nimeni. cine e deja in sistemul politico-mafiot vor lua bani pina la 100 ani, doar traiesc o veselie.pina atunci hai sa ne injuram pe teme de rosia Montana si ciini maidanezi. in timpul asta reprezentantii nostrii pun la cale alte afaceri. corect, daca esti prost si cinstit mori. toti banii se duc la politicieni ce sint toti si afaceristi de succes. pentru fraieri nu mai ramine nimic decit munca in zadar si saracie.
    13
    28
    Raportează
  • postat de just me
    Joi, 19 Septembrie 2013 22:15
    78.96.255.***
    Nu a huiduit nimeni nici o autoritate...
    12
    8
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.