AMBALAJELE ORIGINALE ale produselor NU MAI SUNT OBLIGATORII pentru a beneficia de GARANŢIE

AMBALAJELE ORIGINALE ale produselor NU MAI SUNT OBLIGATORII pentru a beneficia de GARANŢIE
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)

De-acum nu mai trebuie să păstrăm cutia unui produs pentru a beneficia de garanţie. Noua lege a ambalajelor prevede că drepturile unei persoane nu pot fi condiţionate de păstrarea ambalajelor originale ale produselor. Cu alte cuvinte, beneficiem de garanţie chiar dacă aducem telefonul în pungă şi nu în cutia originală, iar service-ul nu are voie să ne spună că am pierdut garanţia fiindcă am aruncat ambalajul.

Dacă un operator economic condiționează repararea sau schimbarea unui produs aflat în garanţie de existenţa ambalajului original al acestuia, cumpărătorul poate face plângere la Autoritatea Naţională a Protecţiei Consumatorului. În urma verificărilor ANPC, comerciantul poate primi o amendă cuprinsă între 15.000 şi 25.000 de lei.

Documentele pe care trebuie să le avem când ne prezentăm la service sunt certificatul de garanţie şi factura, de pe care să se poată citite uşor datele de identificare ale vânzătorului, potrivit avocatnet.ro.

Citit 2604 ori Ultima modificare Miercuri, 18 Noiembrie 2015 17:44

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.