Sex sau mâncare? Ce sunt programaţi genetic să aleagă bărbaţii

(1 Vot)

Sexul şi mâncarea se numără, cu siguranţă, printre cele mai mari pasiuni ale bărbaţilor. Ce ar alege, totuşi, reprezentanţii sexului puternic dacă ar trebui să decidă ce este mai important pentru ei? Răspunsul se pare că este programat genetic, după cum s-a descoperit în timpul unei cercetări.

Se spune că dragostea trece prin stomac, mai ales în cazul bărbaţilor, dar un nou studiu sugerează că atunci când vine vorba de sex, mâncarea trece pe locul al doilea în preferinţele acestora. Cercetătorii au dovedit că anumiţi neuroni din creierul bărbaţilor diminuează nevoia de hrană, atunci când apare posibilitatea unui act sexual. În mod ciudat, aceşti neuroni nu se găsesc şi în creierul femeilor, potrivit publicaţiei The Telegraph.

Deşi studiul a fost desfăşurat pe viermi, oamenii de ştiinţă din spatele proiectului, cercetătorii de la Universitatea din Londra susţin că rezultatele sunt cât se poate de valabile şi în cazul bărbaţilor. În plus, datele demonstrează că între creierele femeilor şi ale bărbaţilor există diferenţe clare, fapt controversat, de altfel, şi disputat ani la rând în domeniul ştiinţei.

De altfel, conform unui alt studiu, realizat de cercetătorii de la Ohio State University, din SUA, a reieşit că, într-adevăr, reprezentanţii sexului masculin se gândesc la sex în medie, de 19 ori pe zi, adică la fiecare 50 de minute, şi că sexul conduce în topul necesităţilor biologice masculine, dar nu la mare distanţă de alte lucruri, precum mâncarea sau somnul. Un bărbat se gândeşte la mâncare de 18 ori pe zi, nu cu mult mai puţin decât la sex, iar la odihnă se gândeşte de 11 ori pe zi.

Citit 1578 ori Ultima modificare Vineri, 23 Octombrie 2015 18:07