Cartierele oraşului scapă de vechile garaje. Proiecte de modernizare

Cartierele oraşului scapă de vechile garaje. Proiecte de modernizare

Ionuţ Pucheanu, primarul municipiului Galaţi
Evaluaţi acest articol
(51 voturi)
28 comentarii

Pentru prima dată în ultimii 30 de ani se lucrează intens în cartierele municipiului Galaţi, iar schimbările sunt tot mai vizibile. În foarte multe zone, până nu demult sufocate de vechile baterii de garaje, s-au creat noi locuri de parcare, aşa cum îşi doresc cei mai mulţi gălăţeni. Actuala administraţie publică locală şi-a propus să dea un nou aspect cartierelor, iar realizarea lucrărilor edilitare în acest context dificil a devenit nu doar parte dintr-un plan de modernizare a oraşului, ci şi o mână de ajutor pentru economia locală.

"Un oraş modern nu înseamnă doar artere principale refăcute, ci şi cartiere mai aerisite, locuri de joacă şi noi spaţii verzi. Dar poate cel mai important lucru este construirea de locuri de parcare în locul vechilor garaje ce au sufocat şi urâţit cartierele acestui oraş”, susţine primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu.

În ultima perioadă, lucrări importante s-au derulat în cartierele Țiglina I, Țiglina II, Mazepa, Micro 16, Micro 17, Micro 39A, Micro 39B, Micro 39C sau Micro 40, unde s-au amenajat mii de noi locuri de parcare, s-au asfaltat căile de acces, trotuarele şi aleile dintre blocuri. Multe zone au fost transformate radical, cum este şi cazul zonei adiacente Colegiului Naţional "Mihail Kogălniceanu", unde acum sunt 365 de noi locuri de parcare, fiind creată şi o arteră de legătură între străzile Regiment 11 Siret şi Prelungirea Coşbuc. La fel, zona Colegiului Naţional "C. Negri" (Pedagogic) a fost modernizată, fiind asigurate peste 120 de locuri de parcare, un modern loc de joacă pentru copii şi spaţii verzi. De asemenea, în cartierul Micro 39C, zona din apropierea Grădiniţei "Arlechino" a căpătăt deja un nou aspect. Practic, vorbim de aproximativ 4.000 de locuri de parcare amenajate în cartiere.

Aproape 6.000 de garaje

Locuri noi de parcare nu se pot crea însă decât după eliberarea terenurilor ocupate acum de garaje. În evidenţele Primăriei sunt aproape 6.000 de contracte de închiriere pentru construcţii provizorii cu destinaţia garaj. Numai anul acesta, până acum, peste 500 de deţinători au primit notificări de eliberare a terenului, iar garajele se demolează treptat, pe zone.

Proiecte noi pentru cartierele Galaţiului

Anul acesta se demolează garajele şi se vor amenaja parcări în cartierele: I.C. Frimu (strada Călugăreni, lateral anexă Şcoala Nr. 12), Micro 39A (zona Piaţă), Micro 38 (zona blocului N14), Mazepa II (strada Vlad Ţepeş), Micro 18 (zona IATSA), Mazepa (Stirex 1, Stirex 2 şi Stirex 3).

Acum se munceşte intens în Micro 21, în apropierea străzii Incubatorului, unde s-au demolat garaje şi se amenajează parcări, aşa cum îşi doresc gălăţenii din zonă. De asemenea, se asfaltează străzile, trotuarele şi căile de acces. La fel se întâmplă şi în cartierele I.C. Frimu, Mazepa sau Micro 39. În acelaşi timp, în Micro 18 se pregăteşte terenul pentru parcări, în locul vechilor garaje. "Știu că există o mare nerăbdare din partea gălăţenilor din diferite zone ale oraşului să-i scăpăm de aceste garaje, motiv pentru care nu ne vom opri aici", mai spune primarul Ionuţ Pucheanu.

Încet şi sigur, Galaţiul va fi eliberat de garajele grupate în baterii mai mari sau mai mici. Cel mai dificil însă va fi în zonele cu baterii mari, de sute de garaje, cum ar fi Micro 20 (zona Școlii 43), Micro 39 (zona Școlii 31), Țiglina III (zona Siretul) etc. Pentru că spaţiile care se vor elibera în astfel de zone sunt generoase, se analizează şi se vor lua cele mai bune decizii cu privire la proiectele edilitare ce ar putea să capete contur aici. În funcţie de configuraţia zonelor şi specificitatea cartierelor, în locul garajelor se vor amenaja parcuri, parcări la nivel, parcări subterane sau supraterane.

Prima parcare multietajată, în Mazepa

Se apropie de final şi lucrările la prima parcare multietajată din oraş, din Mazepa, unul dintre cele mai aglomerate cartiere. Este o construcţie spectaculoasă, în interiorul cartierului, cu 210 locuri de parcare, dar şi 50 de boxe individuale, care vor acoperi nevoile de depozitare ale oamenilor, construcţia fiind prevăzută şi cu 21 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice.

Continuă lucrările şi pe marile artere

Pe strada Brăilei, cea mai importantă arteră din municipiu, de la intrarea dinspre Tecuci şi până la Trei Star, s-au făcut lucrări ample de reparaţii a carosabilului şi trotuarelor, s-au refăcut şi s-au marcat corespunzător parcările şi staţiile de autobuz, se refac complet spaţiile verzi şi s-au creat noi piste pentru biciclişti. Și zona centrală, Potcoava de Aur şi Spicu, şi-a schimbat complet înfăţişarea, şi aduce un aer modern. Dar, aşa cum a anunţat în nenumărate rânduri actuala administraţie locală, nu doar zona centrală este cuprinsă în planurile de sistematizare şi modernizare, ci şi cartierele. Iar în ample proiecte cu finanţare europeană sunt cuprinse şi străzile Siderurgiştilor, 1 Decembrie 1918, Traian Vuia, Henri Coandă şi George Coşbuc.

Citit 12486 ori Ultima modificare Sâmbătă, 09 Mai 2020 01:13

28 comentarii

  • postat de Claudia Miercuri, 20 Mai 2020 18:16 89.137.225.*** Link la comentariu
    0
    1

    In str. Ghe. Doja lucrările au rămas neterminate de vreo 2 săptămâni. Tancrad-ul si-a luat trăistuța și la revedere. Borduri montate, asfaltul rămas bortelit . Mașina nu o poți parca aproape de bordura ca riști să te duci drak cu tot cu roți. Halal modernizare, dom ' primar.

    Raportează
  • postat de Ion Marți, 12 Mai 2020 07:32 188.24.200.*** Link la comentariu
    2
    5

    In ICFrimu in dreptul blocurilor N5-N7 s au daramat 23 de garaje acum 3 luni, si a fost lasat asa. Fier beton ridicat in sus, amestecat cu moluz si cu pamant. Un pericol pentru copii.

    Si vad ca nu spune nimic despre cand se pornesc lucrarile pentru parcare.

    De ce sa le darame inainte sa se apuce de construit? Macar daca curatau terenul, puneau pamant, indreptau. Au lasat ca dupa razboi...

    Cine isi asuma raspunderea daca pateste ceva un copil?

    Raportează
  • postat de carol Luni, 11 Mai 2020 13:55 194.105.20.*** Link la comentariu
    0
    4

    Proiectul de la zona Ecosal a murit din fasa...

    Raportează
  • postat de Ticu Duminică, 10 Mai 2020 18:12 77.111.245.*** Link la comentariu
    1
    14

    Proiecte de modernizare ? E o gluma, nu-i asa?
    Uitati-va la imaginea a 2-a, cat loc a ramas pe trotuar!
    Unde se duce apa care intra in nisipul dintre celule (dale sau ce or fi)?
    Cum se monteaza aceste dale, la nivel sau sub bordura, primaria a pus poze cu montaj in amble variante.
    Care este pretul pe metru patrat la o parcare cu astfel de dale montate manual vs. asfalt turnat peste pietris compactat?

    Raportează
  • postat de geo Duminică, 10 Mai 2020 12:51 86.124.204.*** Link la comentariu
    9
    7

    Dar in Port cand se darama garajele...ca deja nu mai avem loc pentru masini?

    Raportează
  • postat de florin Duminică, 10 Mai 2020 11:52 86.124.202.*** Link la comentariu
    15
    8

    Va dati seama Tutancamon este acolo sus rusinat de realizarile si proiectele vestitului Pucheanu!Lasa ca vin liberalii cu Ciumancenco contracandidat si se vor rezolva problemele galatiului si ale galatenilor

    Raportează
  • postat de Gigi Duminică, 10 Mai 2020 11:14 5.13.233.*** Link la comentariu
    3
    23

    Modernizare , modernizare.
    Primarul afirma intr-un interviu ca au aparut multi care isi dau cu parerea ca si cum s-ar pricepe la lucrari,
    ii acuza pe unii dintre cei ce indraznesc sa comenteze calitatea lucrarilor.
    ...
    Nu trebuie sa fii supercalificat sa vezi ca:
    - o lucrare e dreapta sau la nivel.
    - uneori nr. de lucratori este exagerat si doar toaca ore.
    - se cheltuie bani pentru trotuare si parcari, in zone unde canalele colectoare sunt surpate, si nu fac altceva decat sa acopere rahatul, inaite de a rezolva probleme reale.
    Sa verifice la asociatia de locatari, sau sa consulte lista data de apa canal unde sunt probleme, vezi ultima zona cu care se lauda.
    - nimeni nu stie valoarea exacta a lucrarilor,
    - nu se respecta concepte simple de constructie,
    - parcari cu dale fara sistem de dirijare a apei,
    - guri de canal astupate (sunt prea jos) sau nefunctionale (sunt prea sus),
    - apa colectata in acele "lighene" (parcari pavate cu dale fixate in nisip inconjurate de borduri), este lasata la intamplare sa se infiltreze in subsoluri sau pe langa canalele colectoare.
    - unde trebuie sapat mai mult nu se sapa, unde este terenul prea jos nu se incarca cu materiale corespunzatoare, sau suficient pentru a iesi lucrarea la nivel.

    Raportează
  • postat de ?!!! Sâmbătă, 09 Mai 2020 17:50 82.137.9.*** Link la comentariu
    3
    32

    Balcoanele și magazinele improvizate de la parterul blocurilor, construcții absolut anormale, nu le vede nimeni?!

    Raportează
  • postat de Costel T. Sâmbătă, 09 Mai 2020 07:22 95.76.1.*** Link la comentariu
    23
    16

    Având în vedere această campanie de demolare a garajelor dintre blocuri , vă întrebăm
    deoarece nu s.a menționat nimic despre demolarea garajelor din spatele restaurantului Alex , fostul Panoramic de pe faleză, când credeți că începe? Este foarte greu să ne parcăm mașinile, având în vedere că suntem chiar lîngă restaurant iar parcarea dintre blocuri este foarte mică pentru nr.de mașini existent... Mai menționăm că , mulți dintre cei care au garaje, le folosesc pentru depozitari nicidecum pentru mașini...

    Raportează
  • postat de Cristi Sâmbătă, 09 Mai 2020 06:23 86.124.204.*** Link la comentariu
    20
    12

    Dar bagajele din spatele blocului F6 din zona scolii gen nr 11 din micro 16 de ce nu le demolati acolo sar intra mai multe mașini si sar elibera trotuarul din fața blocului F6 va rugam sa eliberati acest trotuar cai jale.

    Raportează
  • postat de An honest citizen. Vineri, 08 Mai 2020 22:06 92.85.61.*** Link la comentariu
    6
    44

    Vad ca majoritatea e preocupata de garaje.Dar consignatiile si dughenele , facute dupa ureche de pe vremea lu Durbaca, nu prea se leaga nimeni.Evaziune la greu si sursa de bautura si tigari la ore cand lumea cuminte se odihneste. Afara nu gasesti asa ceva. Daca rezolvati si problema , ma mai gandesc daca va votez sa nu.Viata libera, poate abordati curand si acest subiect.

    Raportează
  • postat de Dani Vineri, 08 Mai 2020 19:21 93.122.250.*** Link la comentariu
    21
    22

    Micro 21 in fata si spatele blocului D6,daca se darama toate garajele ar rezulta o super parcare pentru jumatate de cartier

    Raportează
  • postat de Cosmin Vineri, 08 Mai 2020 17:44 77.111.247.*** Link la comentariu
    10
    21

    Doua parcari vecine cu Ancora, una clasica a primarului Stan, alta cosmonautica a primarului Pucheanu, ambele cu multi bani cheltuiti din buzunarul nostru, ambele la o zvarlitura de bat de imense jungle urbane uitate printre blocuri de o parte și de alta a Scolii 28...

    Raportează
  • postat de protejati marele inventator din galati? Vineri, 08 Mai 2020 17:35 109.103.162.*** Link la comentariu
    15
    15

    sunt curios cand se va finaliza lucrarea in spate la BRuri unde marele Tesla de Galati face plaja pe garaj, razand atat de fostii ”colegi” proprietari de garaje care au inteles sa le dea jos cat si de restul locatarilor care parcheaza acum printre resturi de moloz. tot acolo se schimba bordurile tot pe amplasamentul celor vechi, desi zona putea fi sistematizata si s-ar fi castigat in mod real locuri de parcare, nu doar alea din garajele pline de muraturi cum spun unii. ...
    ex: breteaua de aprovizionare la magazine, care nu mai e folosita de zeci de ani.

    Raportează
  • postat de Galatean Vineri, 08 Mai 2020 17:27 78.96.81.*** Link la comentariu
    20
    12

    O tema pentru gandire in administratia locala galateana:

    Bine, daramam garajele, din actul de prostie ai fostilor primari, inca ridicati in slavi, desi le-au crescut nasul dupa atatea minciuni electorale, dar si parul alb, semn al ramanerii in matrixul lor distrugator al orasului, prin votul alegatorului galatean!

    Ne trebuie o gandire conforma situatiilor noi, existente si in devenire.

    Daramam garajele, facem parcari in locul locul lor, cu spatiu ceva mai mult!

    Dar tot nu va fi suficient spatiu corespunzator pentru parcarea atator vehicole actualmente in oras;

    Suntem sufocati de masini de toate marcile; trotuare, spatii verzi, treceri de pietoni..

    De multe rable, poluante, aduse din toata Europa si mapamond, ca, na, democratia ofera dreptul fiecaruia sa aiba acest mijloc de locomotie..

    Atunci se impune o gandire:

    Orasul cand a fost proiectat, in forma actuala, in tema de proiectare s-a luat in calcul, desigur, spatii verzi, strazi pe una sau doua benzi, parcari de vehicole in cartiere corespunzator unui calcul de atunci, cu o estimare ca numar de vehicole!

    Deci, acum 50 - 60 de ani, asa arata posibilitatea aglomerarii urbane;

    Acum, nimic nu mai corespunde; populatia a crescut, tehinica a evoluat, politica s-a schimbat, iar societatea a sucombat!

    Ne declaram invinsi?

    Nu!

    Gandim!

    Orasele Pompei si Herculanum, la eruptia vulcanului Etna, erau cam tot asa, sucombate de aglomerare urbana;

    Sa incepem prin a creea spatii de parcare la intrarea in oras a vehicolelor si folosirea mijloacelor de transport in comun, a mersului pe jos, a bicicletelor, corespunzator cerintelor medicale de pastrare a sanatatii individuale!
    .
    Trebuie ca in administratia publica sa se schimbe gandirea in functie de evolutia societatii!

    Ma tem ca, la ora actuala, nu avem oameni de acest calibru!

    Raportează
  • postat de Cristiba Vineri, 08 Mai 2020 16:42 109.166.130.*** Link la comentariu
    13
    11

    Poate in micro 18 in cele din urma amplasați și niște containere,dar garajele de la ANL URI din micro 13 ?????

    Raportează
  • postat de Roman tiberiu Vineri, 08 Mai 2020 16:10 5.13.220.*** Link la comentariu
    20
    11

    Linga spital judetean cand demolition garage let si linga black. A nr.185 cand amenajare Parc area spread piata.

    Raportează
  • postat de George Vineri, 08 Mai 2020 15:11 5.13.167.*** Link la comentariu
    19
    21

    Pe strada Constantin Levaditti când ajungeți sa aerisiti și pe la noi parcările. Pe lângă faptul ca este strada îngustă nu avem alta posibilitate decât sa ne parcam pe trotuar cu toate ca sunt garaje și grădini pe parte cu cimitirul Coca Cola.. Va așteptăm poate ajungeți și la perifertie

    Raportează
  • postat de Georgel Vineri, 08 Mai 2020 14:14 185.100.87.*** Link la comentariu
    11
    35

    Cum adică ”prima parcare multietajată din oraş, din Mazepa, unul dintre cele mai aglomerate cartiere”? Care Mazepa? Poate Mazepa 2, în niciun caz Mazepa 1, cartier vechi și foarte aerisit, cu mult prea generoase așa-zise... ”spații verzi”.

    Cum adică ”Locuri noi de parcare nu se pot crea însă decât după eliberarea terenurilor ocupate acum de garaje”? Dar acele așa-zise ”spații verzi” din Mazepa 1, acum lăsate de izbeliște, invadate de bălării sau înșfăcate abuziv de curți închise cu împrejmuiri improvizate, pe ici, pe colo confiscate și de diverse ”extinderi-parter”, care de care mai obraznice, unele chiar cu etaj?

    Există precedente timid create, în unele cartiere gălățene, cu lucrări de optimizare rațională a unor vechi spații verzi dintre blocuri, cu inserarea de microparcări prietenoase, umbrite de copaci cu spații verzi alternativ învecinate estetic și funcțional (a se vedea Mazepa 2 în fața fostei casierii Electrică, și mai ales la blocurile din zona Dedeman!).

    De ce nu se extinde acest concept? În Mazepa 1 sigur sunt condiții excelente pentru așa ceva!

    Raportează
  • postat de Nicu Vineri, 08 Mai 2020 13:57 86.124.205.*** Link la comentariu
    7
    41

    SUNTEM IN LUNA MAI 2020. Se finalizeaza lucrarile la drumul prin curtea Politiei de Frontiera ? "Asocierea Constructa Mecanique SRL - Obercons Comp SRL a câştigat, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, contractul pentru amenajarea unei artere de legătură între bulevardul Dunărea şi bulevardul Marii Uniri”. Este vorba despre celebrul drum prin curtea Poliţiei de Frontieră.
    Valoarea contractului este de 4.029.939 de lei fără TVA. Cert este că, dacă, până în mai 2020, Primăria municipiului Galaţi nu va realiza artera de legătură prin curtea Poliţiei de Frontieră, atunci terenul de 8.602 metri pătraţi, pe care drumul ar trebui să-l străbată, se va întoarce de drept în domeniul public al statului. Şi praful se va alege de investiţia pentru care autorităţile fac demersuri din 2005 încoace! Deci in luna mai 2020 terenul se intoarce in domeniul public al statului. Sauinteresul a fost ca Politia de Frontiera sa-si ,, vada sacii in caruta" (statia de carburant, platforma acesteia, rampa necesara pt. spalarea autovehiculelor si caile de acces la obictivele din incinta) pe banii primariei , ce ma conteaza restul lucrarilor...asa va ramane pana la urmatoarea interventie (daca va fi). Nu se doreste sa fie deranjate de trafic ,,linistea" birourilor , pentru ca asa vrea muschiul lor. Se putea degreva de aglomeratie de pe Bvd. Otelarilor si str. Victor Valcovici, care la ore de varf (mai ales intervalul orar 15-18) sun sufocate de trafic. Pacat, mare pacat"

    Raportează
  • postat de Nicu Vineri, 08 Mai 2020 13:55 86.124.205.*** Link la comentariu
    15
    21

    Pe cand se vor demola garajele din Micro 20 in spatele statiei peco BKO ? Tot in aceasta locatie sunt amplasate garaje anapoda (cu spatii libere pentru EVENTUALE alte garaje). Si tot in Micro 20 in spatele blocului H3, domeniul public cuprins intre garaje si blocul H3 a fost ingradit si transformat in CURTI PRIVATE de catre unii locatari cu initiativa si trecere in Primaria Galati. Pentru ca altfel nu se explica cum de rezista de cel putin 25 de ani. Daca cineva isi construieste un balcon fara autorizatie de constructie, imediat primeste instiintare din partea Primariei Galati sa intre in legalitate, altfel este sanctionat si are obligatia sa readuca amplasamentul la starea initiala. Sau sunt vizate numai suprafetele cu suprafata mai mare de teren ? Vezi Tiglina 2 in zona "blocul" B2 si "zona Colegiului National Costache Negri", in Tiglina 1 zona "Colegiului National Mihail Kogalniceanu", in Micro 18 zona "Lidl", Mazepa 2 vezi zona "Stirex".

    Raportează
  • postat de Nu chiar toate Vineri, 08 Mai 2020 13:51 46.97.150.*** Link la comentariu
    21
    28

    In Mazepa nu se pot darama toate garajele pentru ca unele sunt trecute drept "laboratoare de cercetare" iar altele pur si simplu nu se darama, nu stim motivele reale(garajele AJVPS, garajele de langa clinica IVES)

    Raportează
  • postat de Costi Vineri, 08 Mai 2020 13:51 82.137.13.*** Link la comentariu
    16
    18

    Când veniți și la garajele din spatele blocului R1A, din zona IFR ?

    Raportează
  • postat de Nea Gica Vineri, 08 Mai 2020 13:24 188.24.200.*** Link la comentariu
    17
    29

    Oare ce mari mahari au garaj in Micro 13B??? Este incredibil aici avem cea mai mare baterie de garaje din orasul Galati la ora actuala si cu toate astea niciodata nu este luata in calcul pentru demolare. Alooo Primaria

    Raportează
  • postat de Cetățean Vineri, 08 Mai 2020 13:09 79.116.110.*** Link la comentariu
    16
    23

    E drept începe să se schimbe câte puțin fața orașului dar sunt încă multe zone neatinse și probabil se vor ajunge și la el în viitor,sper să nu mai treacă încă 30 de ani să aducem orașul acesta în rândul celor europene,chiar dacă mandatul actualului Primar se apropie de final ,
    Pentru că s-a construit haotic.e imperativ demolarea garajelor ținând cont și de nr. mare de autoturisme la nivelul acestui oraș,de multe ori nu ai pe unde merge,sau transformat trotuarele în locuri de parcare și încă mai sunt garaje în picioare care mai de care după buget,în Mazepa 2 sunt garaje transformate în depozite de mărfuri cu aer condiționat,poate luați în calcul și demolarea acestora din str. Română pe porțiunea dintre str. Brăilei-Armata poporului.
    Nu este poate locul să aduc în discuție acest aspect ,dar pt. că tot se laudă d-l Pucheanu cu realizările lui chiar dacă acest punct nu este atins în articol,fiind vorba de pasajul subteran din intersecția străzilor Domnească cu Brăilei,care este și acesta în curs de finalizare și care s-a abătut de la proiect privind copertina celor două ieșiri/intrări .,Nu mi-am închipuit că Primarul nostru nu are viziune arhitecturală încât să accepte monstruozitatea ce se profilează deasupra acestui pasaj,față de ce a fost proiectat și prezentat publicului a ieși un kitsch „(obiect decorativ de prost gust)spune DEX,” de necrezut.,aș fi curios să aflu părerea arhitectului și a proiectantului față de acest aspect deloc minor ținând cont că construcția este chiar în centrul orașului pe o zonă și arteră intens circulată.

    Raportează
  • postat de Un contribuabil Vineri, 08 Mai 2020 12:58 86.124.204.*** Link la comentariu
    16
    29

    Sustin initiativa Primariei de demolare a garajelor, sunt sigur ca altfel vor arata cartierele orasului, cu parcari ordonate, locuri de joaca pentru copii si chiar spatii verzi! Ar trebui intervenit cu Politia locala si in spatele blocurilor unde s-au improvizat unele locuri de parcare prin ingradirea acestora. Spor la treaba si la mai multe locuri de parcare!

    Raportează
  • postat de ATENTIE! PRIMARIA SA ORGANIZEZE CORECT SI LEGAL DISTRIBUIREA SI GOSPODARIREA LOCURILOR NOI DE PARCARE! Vineri, 08 Mai 2020 11:53 78.96.81.*** Link la comentariu
    21
    19

    Un proiect ce va servi galatenilor, cu conditia, ca, dupa demolarea maghernitelor pentru muraturi si furaciuni, dupa amenajare, primaria sa delimiteze arhitectural, conform regulamentului circulatiei, pentru carosabil tip parcare, cu semne de circulatie corespunzatoare, de intrare si iesire din aceste spatii a autovehicolelor!

    De asemeni, trebuia facuta ordine de la inceput privind distributia locurilor de parcare in fiecare zona; toate spatiile sa fie PARCARE CU PLATA, cu contoare si reguli stricte, sub controlul strict al primariei, asa cum este in zona bancilor, fara proprietari pe viata, cum au fost garajele, indiferent ca sunt riverani, sau ocazionali in parcarea respectiva!

    Asa se poate evita abuzul unor cetateni posesori de vehicole, reverani sau ocazionali, de a pune stapanire pe spatii de parcare la bunul plac cum, deja, sunt tendinte in zona STIREX, in dreptul blocului BR1A, fiind tratative intre riverani de a imparti locuri de parcare, preferential, cu bani pentru organizator!

    Poate fi un inceput al mafiei locurilor de parcare?!!

    In acest stil preferential, deja in fasa, va produce nedreptati celorlalti posesori de vehicole, acest abuz conducand la scandaluri si violente, asa cum au mai fost in Galati pe aceeasta tema, iar primaria nu cred ca este incantata de scandal intre cetateni!

    Asadar, primaria sa organizeze bine aceste viitoare noi, moderne si civilizate locuri de parcare, desigur cu plata, ca, atat timp cat omul si-a permis o limuzina, fie ea rabla sau nu, trebuie sa plateasca pentru confortul oferit!

    Corect si legal, nu?

    Raportează
  • postat de Vasile A Vineri, 08 Mai 2020 11:18 79.116.110.*** Link la comentariu
    20
    32

    MICRO 13 B este protejat când vine vorba de garaje ?
    Nu văd nicio mențiune despre acest cartier ?

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro