Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
2 comentarii

Primăria municipiului Galați anunță suspendarea activității de relații cu publicul la sediul central din strada Domnească nr. 54, în perioada 16 decembrie 2020 – 4 ianuarie 2021. După cum a transmis Biroul de presă al administraţiei locale, măsura este luată pentru a reduce riscul răspândirii infecției cu noul coronavirus, având în vedere apariția unor noi cazuri de infectare în rândul angajaților.

"Sesizările și solicitările pot fi depuse în continuare în format electronic (sesizăAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) cu mențiunea că pot apărea întârzieri în procesarea documentelor", precizează municipalitatea.

Reamintim că, tot din cauza cazurilor de Covid-19, a fost suspendată activitatea de relaţii cu publicul în perioada 26 noiembrie – 10 decembrie 2020.

Citit 1736 ori Ultima modificare Vineri, 18 Decembrie 2020 22:58

2 comentarii

  • postat de Ionut Miercuri, 16 Decembrie 2020 05:49 188.24.244.*** Link la comentariu
    0
    0

    Si serviciul meu presupune interactiunea cu o multime de oameni intr-un birou foarte mic( nu ca la Primarie) , doar ca fiind la privat nici pomeneala de restrangerea activitatii . Si nici sporurile , salariile si voucherele de vacanta, bonuri de masa si ce-or mai capata bietii bugetari.

    Raportează
  • postat de paloma Miercuri, 16 Decembrie 2020 00:00 5.13.209.*** Link la comentariu
    3
    11

    Si la salarii nu s-au infectat !!!... In concediu fara plata, nu lucrati cu publicul, nu luati salarii !!!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.