Ce lucrări se execută la Pasajul „Dunărea”

Ce lucrări se execută la Pasajul „Dunărea”

Intervenţie în derulare Marian Calestru
Evaluaţi acest articol
(22 voturi)
12 comentarii

Pe 20 noiembrie, acum aproape trei luni, am semnalat, pentru prima dată, că la intrarea în Pasajul "Dunărea" dinspre Romarta, tavanul este puternic umezit, iar tencuiala a crăpat şi se desprinde. Între timp, problema s-a agravat şi locul arată ca la intrarea într-o grotă. Vestea bună este că, la începutul săptămânii, am observat o schelă în interiorul pasajului.

Am fost curioşi să aflăm dacă au fost, în sfârşit, identificate problemele care au afectat tavanul pasajului. De asemenea am întrebat Primăria Galaţi ce lucrări se desfăşoară în acest moment acolo, cine le execută, când au început şi când trebuie să se finalizeze. Mai mult, am cerut să ni se spună care este soluţia identificată pentru ca tavanul pasajului să fie protejat de intemperii.

"Referitor la solicitarea dumneavoastră privind Pasajul "Dunărea" vă informăm că este vorba despre infiltrații ale apei, iar situația apărută va fi remediată exclusiv pe cheltuiala constructorului, firma Tancrad, lucrarea fiind în garanție. S-a intervenit în vederea remedierii din momentul în care s-au observat aceste probleme, iar soluția tehnică presupune injectarea de substanțe care să nu mai permită infiltrarea apei, cu precizarea că durata intervențiilor poate fi influențată de condițiile meteo, pe lângă alte proceduri tehnice necesare. Precizăm că garanția se va prelungi cu perioada necesară lucrărilor de remediere", ne-a transmis Biroul de presă al Primăriei.

Reamintim că Pasajul "Dunărea" a fost redeschis traficului pietonal pe 27 august 2020. Asocierea Tancrad SRL - Lemacons SRL - Proiect SA - BTFarch Ro Company SRL s-a ocupat de proiectarea şi execuţia lucrărilor de reabilitare. Prețul cu TVA pentru cele două copertine a fost de 814.340,16 lei, cuprins în contractul de 2.286.161,64 de lei cu TVA pentru modernizarea pasajului.

Citit 3988 ori Ultima modificare Sâmbătă, 13 Februarie 2021 00:10

12 comentarii

  • postat de Contestatar Vineri, 12 Februarie 2021 16:07 5.13.148.*** Link la comentariu
    0
    10

    Așa cum era de așteptat la comentariul
    "814 340 lei = 166 000 euro = 8 miliarde și 143 de milioane.
    Nu e ca mult? Iar sunt curios câte "dislaicuri" primesc la postare."

    deja 4 "soldați" sau "analfabeți" care consideră că valoarea mai sus menționată e corecta sau poate chiar sub evaluată.

    Jalnică nație am ajuns.

    Raportează
  • postat de Cardinalul Richeliu Vineri, 12 Februarie 2021 15:21 109.103.162.*** Link la comentariu
    0
    4

    Mai bine faceau astfel de pasaje prin tot orasul. Mai putina marmura dar mai dese. Ar fi si traficul mai lejer, mai putine accidente, etc.
    Bulgarii au cateva zeci prin Varna, daca nu e pasaj, e pasarela. Noi avem unul si ala vai de capul lui.

    Raportează
  • postat de Akbar Vineri, 12 Februarie 2021 14:28 5.13.169.*** Link la comentariu
    0
    7

    Ca infiltratiile vor fi remediate pe cheltuiala constructorului, lucrarea fiind in garantie, nu e motiv de mandrie, ba dimpotriva.
    Imaginea creata arata, pe de o parte, carpaceala si habarnismul executantului, in alegerea solutiei tehnice, respectiv executarea unor lucrari elementare de constructii, iar pe de alta parte, "mistocareala" in urmarirea si receptia lucrarilor, de catre beneficiar.

    Raportează
  • postat de JUSTIŢIARUL Vineri, 12 Februarie 2021 14:24 81.12.149.*** Link la comentariu
    0
    11

    Pentru această lucrare şi nu numai (vezi Parcarea multietajată din Mazepa, schimbarea bordurilor pe str. Brăilei, etc, etc) firmele TANCRAD şi LEMACONS ar trebui ELIMINATE de la orice licitaţie de lucrări publice! URGENT!
    Calitatea execrabilă a acestor lucrări trebuia demult să descalifice aceste societăţi de construcţii de la banul public!
    SOLUŢIA:
    Desfacerea întregului Pasaj şi demontarea celor două OZN-uri şi refacerea întregii intersecţii conform proiectului de reabilitare serios îmbunătăţit, toate acestea pe banii asocierii celor trei firme participante!
    P.S. Acum se văd şi lucrările ascunse din pasaj referitor la instalaţia electrică realizată prost (prin cablu pozat neprotejat). Probabil ISC-ul ar trebui să ia măsuri drastice pentru Dirigintele de şantier şi RTE-istul răspunzători de această lucrare!

    Raportează
  • postat de Razvan Vineri, 12 Februarie 2021 14:09 5.2.205.*** Link la comentariu
    0
    4

    picură foarte frumos apa din tavan

    Raportează
  • postat de Vica de pe 11 Siret Vineri, 12 Februarie 2021 13:04 95.76.2.*** Link la comentariu
    0
    5

    Ei nu vad ca armatura a ruginit slabind rezistenta grinzilor de sustinere creind in urmatoarea perioada de timp pericol de prabusire?!

    Raportează
  • postat de Contestatar Vineri, 12 Februarie 2021 11:51 5.13.148.*** Link la comentariu
    7
    37

    814 340 lei = 166 000 euro = 8 miliarde și 143 de milioane.
    Nu e ca mult? Iar sunt curios câte "dislaicuri" primesc la postare.

    Raportează
  • postat de ADYtza74 Vineri, 12 Februarie 2021 10:39 86.124.200.*** Link la comentariu
    2
    44

    Lucrare marca Primarie - Tancrad . Nimic bun si de durata. Numai incapabili. E vreo lucrare teminata si iesita din garantie fara reinterventii ?

    Raportează
  • postat de Radler Vineri, 12 Februarie 2021 09:53 194.105.20.*** Link la comentariu
    5
    34

    Mdaaa........afaceri tipic PSD care se practică de 30 de ani ......BORDURA, ASFALTAREA , INFILTRAREA APEI .......asta e cresterea REALĂ economică a ROMANIEI DUPĂ 89 ..........un ciclu foarte benefic pentru unii .....EXACT ca in filmul ZIUA CĂRTIȚEI......
    Adevărata problemă a pasajului nu a fost remediată si doar ACOPERITĂ ......până la noi lucrăriii......pe banii primariei.
    Contribuabilul plătește ....afaceristul PSD se îmbogățeste..................TOTUL MERGE STRUNĂ

    Raportează
  • postat de Alergatorul de pe Faleză Vineri, 12 Februarie 2021 09:49 109.166.132.*** Link la comentariu
    1
    39

    Asta înseamnă o lucrare făcută prost. Ei nu au făcut nimic altceva decât sa pună niște marmura și sa dea un var în tunel.

    Intersecția de deasupra trebuia închisă câteva zile, asfaltul trebuia decopertat, pus un strat special care sa nu mai permită apei sa se infiltreze, apoi reasfaltata intersecția. La Kauflandul din Tiglina 1 de ce nu ploua în magazin dacă mașinile merg și parchează pe deasupra lui?

    Raportează
  • postat de Marius Vineri, 12 Februarie 2021 07:27 89.136.4.*** Link la comentariu
    3
    38

    "Injectari de substanta" de parca astupi o gaura ca sa nu mai intre praful.
    Acei ingineri nu stiu cum se infiltreaza apa ?!
    Dar na, probabil o sa tina pana iese din garantie, doar nu o sa se lege cineva de Tangrad / Vega
    Eventual daca mai apar mici infiltratii o sa ne spuna Pucheanu ca cetatenii sunt de vina pentru ca se urineaza pe tavan.

    Raportează
  • postat de Vociferor Vineri, 12 Februarie 2021 06:14 77.111.247.*** Link la comentariu
    0
    41

    Aceste patru firme asociate nu au reusit sa faca de la inceput o treaba de calitate ?! La ce sa te astepti cand urmeaza sa locuiesti intr-un imobil construit de ei?
    Grinda aia de metal care este ruginita si pe langa care se scurge apa, nu a fost vazuta la renovare? De fapt , cum sa se vada daca ei au dat cu var peste var si cam atat.
    Probabil solutia cea mai buna este decopertarea intregului pasaj si rezolvarea problemei prin abordare dinspre partea carosabila.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.