Printr-un comunicat de presă, Primăria municipiului Galați informează că a fost publicată, pe portalul propriu, lista cu cererile declarate admise pentru atribuirea unui loc de parcare, din Etapa VI - Mazepa I, Mazepa II, Țiglina I, Țiglina II, Micro 18 și Micro 21.
„În termen de 15 zile lucrătoare, începând din 20 decembrie 2022, solicitanții ale căror cereri au fost declarate admise vor putea achita tariful abonamentului de parcare domiciliu/reședință. Subliniem că neachitarea abonamentului în termenul precizat duce la pierderea dreptului asupra locului de parcare atribuit.
Achitarea tarifului se poate face prin următoarele modalități de plată:
- cu numerar sau cu cardul bancar la sediile Direcției de Taxe, Impozite și alte Venituri Locale;
- on-line pe www.ghiseul.ro;
- la stațiile Self Pay”, transmite municipalitatea.
Abonamentele vor fi valabile începând cu 1 ianuarie 2023 și se pot ridica după data de 13 ianuarie 2023, de la sediul Primăriei municipiului Galați din strada Domnească nr. 54.