Potrivit „Ordonanţei trenuleţ” – OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025 - începând cu 1 ianuarie 2025 se suspendă ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante din autoritățile și instituțiile publice. Numai că, aceste prevederi nu se aplică posturilor unice vacante.
Pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior la Compartiment Banca de Date, Primăria municipiului Galaţi organizează concurs de recrutare. Potrivit anunţului, la concurs se pot înscrie persoanele licenţiate în științe inginerești, cu vechime de cel puţin şapte ani în acest domeniu. Dosarele de înscriere se pot depune la sediul Primăriei până pe 27 ianuarie 2025. Proba scrisă este programată pe 10 februarie iar interviul va avea loc în maximum opt zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Pe portalul propriu, Primăria anunţă că o serie de posturi care pentru care concursurile de recrutare vor continua. Este vorba despre cele pentru care s-a demarat procedura de scoatere la concurs anterior intrării în vigoare a ordonanței.
Astfel, pentru postul de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Contestații și Lichidări Judiciare – proba scrisă va avea loc pe 9 ianuarie.
Pentru funcţia de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Contestații și Lichidări Judiciare – proba scrisă va fi susţinută în data de 13 ianuarie 2025.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Galaţi, strada Domnească nr. 54, Serviciul Resurse Umane și Salarizare, cam. 208, telefon 0236/307713, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. şi pe site-ul www.primariagalati.ro.