Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
11 comentarii

Abia ce au scăpat de vânzoleala, praful şi zgomotul provocat de şantierul de pe Oţelarilor, că locuitorii străzii s-au pomenit cu altă "bucurie". Pe lângă vâjâitul nebun al celor care fac "liniuţe" la ceas de noapte, capacele canalizărilor "clămpănesc", adică fac un zgomot asurzitor de câte ori sunt călcate de roţile unei maşini aflate în viteză. Şi dacă ziua este suficientă gălăgie pentru ca trăncănitul să se piardă, noaptea şi la primele ore ale dimineţii, locuitorii au senzaţia că "trec tancurile sovietice". Cel puţin aşa ne mărturisea iritat unul dintre pensionarii care locuiesc în zonă. Pare absurd ca pe o stradă proaspăt asfaltată ca în palmă, capacele de canalizare şi grătarele gurilor de scurgere să facă scandal de parcă nu s-ar fi modernizat nimic pe-acolo!
Colac peste pupăză, pe frumuseţe de banda întâi de circulaţie au fost aşezate pubele de gunoi! E drept, ele au revenit la locul în care se aflau şi înainte de reabilitarea străzii, dar dacă tot artera s-a transformat într-o stradă modernă şi civilizată, parcă punctele de gunoi nu-şi au locul pe prima bandă, eventual în zonele în care staţionează microbuzele!

Citit 2072 ori Ultima modificare Duminică, 18 August 2013 15:56

11 comentarii

  • postat de niky Luni, 19 August 2013 18:22 5.13.132.*** Link la comentariu
    0
    0

    Pe Otelarilor,calatorii care asteapta in statia de maxi taxi de vizavi de Lupul de mare respira un aer proaspat cu miros de violete de parma de la cele 4 containere de gunoi amplasate in statie,minunat! Apoi tot aici pe marginea strazii s-a lasat loc de spatiu verde care niciodata nu va fi pentru ca tot timpul este calcat in loc sa se faca parcari pe lateral ca in alte locuri si de aceea banda intai este ocupata tot timpul de masinile riveranilor desi sunt semne de parcare interzisa.Alo vede cineva de la primarie lucrul asta,se vor lua masuri?Macar Viata Libera poate ajuta sa fie vazute aceste lucruri de cine trebuie.

    Raportează
  • postat de Phill Luni, 19 August 2013 13:42 78.96.59.*** Link la comentariu
    0
    0

    Tot transportul romanesc este "pe butuci" ... daca utilizati IR Brasov-Galati veti gasi vagoane moderne, frumoase etc. dar ... instalatia de aer conditionat este uitata de personalul de tren pe "rece inainte" si dispare intr-un compartiment de nu-i mai gasesti dupa Buzau si ingheata lumea ca in congelator (o prostie, sa cauti sa te imbraci gros, cand se poate regla aerul conditionat - dar cine s-o faca ?!) si intre Sinaia si Comarnic trenul intra pe franare puternica la vale si tot mirosul greu de la ferodouri intra (?!) prin aerul conditionat in vagoane de ti se face rau (lumea a vomitat in tren!) ... Ca la noi, la nimenea ... pe banii calatorului !

    Raportează
  • postat de romeo Luni, 19 August 2013 10:56 91.216.52.*** Link la comentariu
    0
    0

    Daca tot vorbim de "eficienta" unor decizii privind circulatia, sau mai bine zis lipsa de gandire in rezolvarea unor situatii concrete cred ca, de cele mai multe ori, avem de-a face cu o crasa indolenta din partea politiei. Este vorba de atitudinea politistului de pe strada dar si de atitudinea sefilor care, poate din motive "politice", nu actioneaza pentru comunitate.
    Sunt de condamnat: lipsa de decizie privind amendarea parcarilor pe trecerile de pietoni, pe trotuare acolo unde impiedica circulatia normala a pietonilor sau in intersectii unde vizibilitatea din masina devine zero. De ce nu se aplica sistemul liniilor pe carosabil, cel putin in zonele critice, care sa "vizualizeze" locurile in care oprirea este interzisa, asa cum este in multe alte tari? De de nu se pot monta semafoare cu actionare manuala in zonele in care nu exista intersectii principale? O astfel de intersectie este la Neacsu, acolo unde si saptamana trecuta a mai avut loc un accident.
    De ce nu se reglementeaza circulatia tranportului in comun cu maxi taxi, numai pe banda 1? O decizie ferma ar "fluidiza" si stationarea in statii in asteptarea clientilor, in timp de masinile Transurb trebuie sa ocoleasca pe banda 2 sa ajunga in statie. Vezi situatia permanenta de la Spitalul judetean.
    Prin urmare, solutii sunt destule dar lipseste vointa de actiona. Poate ca va veni vremea cand vom putea noi "amenda" pe cei care nu-si fac treaba si sunt platiti din bani publici.
    PS Capacele de pe Otelarilor ar fi trebuit sa aiba o banda de cauciuc ca sa nu "clampane". Nici asta nu s-a stiut de catre cei care au receptionat lucrarea?

    Raportează
  • postat de anonim Luni, 19 August 2013 10:25 89.121.200.*** Link la comentariu
    0
    0

    Nu inteleg ce rol au canalizarile pe strada. Sau daca au avut un rol de ce nu se cauta o optimizare.
    Un exemplu ar fi: sa se mute intrarile in canalizare, pe trotuar. Intrarea sa se faca pe trotoar si printr-un tunel de 1-2m lungime , 2m inaltime sa se faca accesul sub strada. Oricat ai incerca sa aduci canalizarea la nivel cu asfaltul, tot se v-a macina in jurul ei de la masini. La fel de bine se poate pune sub bordura de deasupra tunelului o canalizare de scurgere.
    Ar fi mult mai profesionist. Mai ales ca sunt trantite canalizari langa canalizari, imposibil de ocolit.

    Raportează
  • postat de flo Luni, 19 August 2013 10:07 82.137.12.*** Link la comentariu
    0
    0

    Capacele de canalizare de pe Otelarilor numai la nivelul strazii nu sunt! Am luat unul chiar dupa ce am virat stanga dinspre liceul sportiv, de m-am uitat in urma crezand ca am dat peste ceva! Nu,.... era doar un capac de canalizare.... a la Galati!
    Si un sens giratoriu pe centura, unde cobori spre Filesti ar fi necesar, acolo fiind cozi interminabile de cand s=a inchis viaductul!

    Raportează
  • postat de Cetatean galatean Luni, 19 August 2013 09:48 86.105.37.*** Link la comentariu
    0
    0

    Pe strada Vizantea care a fost reabilitata acum doi ani caminul colector din apropierea intersectiei cu str. A. Vlaicu se scufunda datorita tasarii pamantului in care au fost ingropate tevile. Chiar nu intereseaza pe nimeni ?

    Raportează
  • postat de IP la vedere Luni, 19 August 2013 09:14 5.13.209.*** Link la comentariu
    0
    0

    S-a modernizat strada pentru o mai buna circulatie nu pentru a-si parca in intersectii,samsarii,masile expuse spre vanzare.

    Raportează
  • postat de gabi Luni, 19 August 2013 09:04 109.166.135.*** Link la comentariu
    0
    0

    Abia ce s-a terminata renovarea Sala sporturilor ( termopane ,gard,jardiniere,tencuiala,centrala termica...)si s-au apucat sa placheze cu polistiren peste FATADA noua (abia renovata),tencuiala de pe bordura gardului a cazut.

    Raportează
  • postat de matei Luni, 19 August 2013 08:10 92.80.131.*** Link la comentariu
    0
    0

    E musai necesar un semafor si in zona Filesti, la iesirea pe Drumul de centura, alaturi/sub viaduct!!!!!! Se pierde mult timp acolo in orele de varf, nu e nici vizibilitate, e mare pericol de accidente. Cum s-a rezolvat intersectia de la Arabesque, poate se face ceva si pentru zona Filesti-viaduct!!!!!

    Raportează
  • postat de Costina Luni, 19 August 2013 07:33 5.13.214.*** Link la comentariu
    0
    0

    Dar de cele de pe strada Brailei pe sensul de urcare din dreptul Loto Prono,vis-a vis de fosta Galacta nu stoe nimeni?Acelasi lucru se intampla si aici ,au asfaltat si au plecat,dar capacele clampane ca si inainte si nu face nimeni nimic!Ce este de facut?

    Raportează
  • postat de vezi IP-ul Luni, 19 August 2013 07:32 78.96.40.*** Link la comentariu
    0
    0

    Cata minte poti sa ai ca sa aprobi si sa tolerezi amplasarea gunoiului in strada ??? pentru asta s-a refacut Otelarilor ? Este o marlanie / prost gust / nesimtire fara seaman sa amplasezi containere de gunoi pe prima banda, mai ales ca exista locuri intre blocuri, aproape de strada. Si chiar daca n-ar fi acele locuri, ele ar trebui create; sunt destule chioscuri care ocupa spatiul degeaba. Si daca tot s-au pus containere in strada, de ce nu li s-au pus niste containere si taximetristilor de pe partea cu Altex (ca obiceiul de a arunca coji de seminte, ambalaje si pahare direct pe strada si l-au pastrat, tinzand sa devina o traditie in Galati)? Si de ce nu sunt mutati acestia de pe banda intai in parcarea de la XXL sau de la Posta (primaria sa faca intelegere cu proprietarii terenurilor respective)?
    Iar parcarea masinilor in dreptul semnelor de oprire interzisa e sfidatoare. Politia insa pe acestia nu-i amendeaza; probabil ca-i foloseste, fiindca se piteste cu radarul printre ei. si se pune pe vanat. Practic prima banda din Otelarilor, daca nu e lada de gunoi e parcare. Si iar ma intorc la acele chioscuri ce ocupa spatiul degeaba (unele chiar din parcari !)... Ce e mai grav e ca taman in dreptul trecerilor de pietoni stationeaza masini (culmea, de cele mai mute ori microbuze), asa ca tu, sofer fiind, n-ai nicio sansa sa vezi ca sunt pietoni angajati in traversare (mai ales ca, de regula, acestia n-au niciun stres in a se asigura) decat dupa ce deja esti pe mijlocul trecerii... bucuria politistilor, ca mai salta niste carnete. Iar in Galati (inclusiv deci Otelarilor) trecerile de pietoni se inmultesc ca iepurii, ajungand sa fie amplasate din suta-n suta de metri, de abea mai au loc pietonii sa treaca printre ele.
    Am scris aici cu ceva timp in urma ca intersectia de la Posta tinde sa devina un focar de accidente (ca un facut, la putin timp dupa, s-au produs doua accidente acolo) Ce era daca acolo s-ar fi pus semafor ? Dar daca s-ar fi pus semafor si la trecerea de la Dacia (unde e raiul pietonilor, acea trecere nefiind aproape niciodata libera ziua), s-ar fi facut gaura in buget ?
    Deci, de ce s-a modernizat Otelarilor ? Ca sa devina o imensa lada de gunoi ? Ca sa devina o mare parcare ? Ca sa devina loc de promenada pentru pietoni, la concurenta cu pista de intreceri pentru amatorii de liniute ?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.