Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
19 comentarii

Politicienii ne promit multe în campaniile electorale, dar rareori se ţin de cuvânt. De ani de zile ni se vorbeşte cu elan de construcţia centurii ocolitoare a Galaţiului, de un drum expres şi o autostradă care să ne lege de restul ţării, de parcări civilizate şi rămânem doar cu vorbele goale. Noul stadion şi noua Primărie, promise tot în campania electorală se lasă şi ele aşteptate. Podul peste Dunăre, devenit deja legendă urbană, a fost înlocuit, tot la nivel de promisiuni, cu tunelul pe sub fluviu.
 
Aşteptăm părerile dumneavoastră argumentate şi cea mai votată investiţie va fi susţinută şi promovată prin articole în "Viaţa liberă".

 

CITEȘTE ȘI: Ce s-a realizat cu FONDURI EUROPENE în alte orașe din țară/ Galaţiul încă VISEAZĂ, în alte părți SE LUCREAZĂ!

Citit 2310 ori Ultima modificare Joi, 22 Mai 2014 00:34

19 comentarii

  • postat de Tudor Vineri, 23 Mai 2014 00:36 94.197.121.*** Link la comentariu
    2
    2

    in completarea comentariului precedent mai fac si mentiunea ca de curand Aeroportul din Tulcea a fost re-activat de catre omul de afaceri Ovidiu Tender care printre altele are 3 zboruri saptamanale pe ruta Bucuresti-Tulcea-Bucuresti. Un alt aeroport aflat deja in uz international chiar este cel din Bacau. Astfel, cu doua aeroporturi concurente care ar prelua o buna parte a populatiei care poate genera trafic de pasageri, investitia nu se justifica din punct de vedere economic. Asadar cu un aeroport la aproximativ 80km de Galati si in virtutea unui proiect existent de autostrada/drum expres pe ruta Galati-Braila-Tulcea-Constanta, construirea unui aeroport la Galati nu se impune din punct de vedere logistic si economic intrucat nu poate dezvolta un trafic indeajuns de mare pentru a justifica investitia a catorva sute de milioane de euro. Din punctul meu de vedere aeroportul este mai degraba un lux.

    Raportează
  • postat de Tudor Vineri, 23 Mai 2014 00:29 94.197.121.*** Link la comentariu
    1
    7

    cei care sustin ca prioritate principala aeroportul in defavoarea unei autostrazi gresesc in rationamentul lor in felul urmator: este adevarat ca oamenii de afaceri prefera mijloacele de transport rapide (recte transportul aerian) pentru a calatori in interes de afaceri DAR ce uita toti este ca daca-ti faci spre exemplu o fabrica de subansamble pentru industria auto, ei bine, nu o transporti cu avionul (pentru ca este foarte scump) ci cu auto (pe autostrada) ori cu trenul (pe calea ferata). Asadar, un adevarat om de afaceri nu se uita daca la Galati exista aeroport pentru ca nu-l va interesa asta ci il va interesa daca are acces rapid la infrastructura de transport (auto, feroviar, naval si abia in cele din urma aerian) catre si de la furnizori si clienti.
    Am si un argument puternic, cunoscut de toti locuitorii municipiului Galati: Mittal (unul dintre cei mai potenti investitori straini), cand a cumparat Combinatul de la Galati nu a fost interesat daca exista aeroport la Galati, stiti de ce? pentru ca a venit cu elicopterul de la Bucuresti, repede si sigur, aterizand exact pe platforma siderurgica...

    Asadar, in concluzie raman, in opinia mea, aceleasi prioritati pe care le-am mentionat prealabil:
    1. Autostrada (fara infrastructura de transport este imposibil sa atragi investitii), 2. Un Parc Industrial realmente functional (cu utilitati si infrastructura aferente) 3. Centura Ocolitoare (pentru a scoate traficul greu din oras) si 4. Pod/Tunel pentru auto si transport feroviar, dupa caz, pentru a realiza o legatura rapida cu Portul Constanta (principala ruta de import/export a Romaniei.

    Abia apoi putem discuta de celelalte obiective (care fireste sunt si ele necesare dar pentru care mai intai trebuie sa ai finantare, resurse) precum parcarile, infrastructura sportiva, rezolvarea problemei furnizarii de utilitati etc.

    Raportează
  • postat de pepeman Joi, 22 Mai 2014 23:11 5.13.134.*** Link la comentariu
    0
    0

    O ghilotină.

    Raportează
  • postat de @silviu Joi, 22 Mai 2014 22:22 5.13.215.*** Link la comentariu
    1
    1

    @SILVIU: Daca ai autostrada pana la Bucuresti, faci pana la aeroportul Henry Coanda 1, 5 ore.... si atunci nu mai avem noi locuitorii, nevoie de aeroport! Dar investitorii, nu vin de la Bucuresti sa piarda ore pe drumuri! Investitorii adevarati vin doar cu avionul!! Si de aici pleaca toate...investitorii aduc locuri de munca, aduc bani...cu care sa facem alte chestii! Si iti spun din cunostiinta de cauza! Am un prieten italian care a investit sume mari la Bacau, doar pt ca Bacaul are aeroport international. chiar daca e la jumatate din populatia Galatiului! A spus, citez: ,,nu am timp pe care sa il pierd cu masini inchiriate! La mine timpul inseamna bani!”

    Raportează
  • postat de AEROPORT Joi, 22 Mai 2014 22:14 5.13.215.*** Link la comentariu
    2
    4

    Uitam de aeroport! Investitorii nu vin cu maxi-taxi sau cu trenurile melcului!!

    Raportează
  • postat de costina Joi, 22 Mai 2014 14:09 5.13.196.*** Link la comentariu
    2
    9

    1.Ar trebui sa fie rezolvata cumva problema caldurii,cu costuri cat mai mici
    2.Crearea de noi locuri de munca,
    3.Avem apa,chiar in exces,dar costurile sunt imense.
    4.O problema chiar foarte mare este faptul ca vara,este oprita de ani de zile apa calda,pentru faimoasele reparatii,totusi cand se va termina calvarul asta?
    5.Strazile (EX.Brailei)au fost partial asfaltate,dar capacile puse zbrongane de ne-am saturat !

    Sunt atatea probleme,dar mai marii nostri sunt purtatori de ochelari de cal,si sunt lipsiti de interes,ii intereseaza concertete si florile puse pe stalp!

    Raportează
  • postat de Tudor Joi, 22 Mai 2014 13:59 5.13.211.*** Link la comentariu
    4
    3

    Eu nu inteleg de ce ne umflam in pene..podul, autostrada, aeroportul sunt investitii mari care presupun implicarea a mai multor judete si a Guvernului...
    Daca Guvernul nu misca lucrurile degeaba se zbat altii cum sunt primarii.
    Marius Stan se poate ocupa doar de problemele interne, gen strazi, stadion etc
    ..

    Raportează
  • postat de roman Joi, 22 Mai 2014 12:27 5.15.90.*** Link la comentariu
    1
    8

    o investitie utila dau nu la fel de importanta este redarea in principalele zone centrale sau cartiere a unor toalete publice in incinte cu gresie, faianta si apa curenta, caci exista destule persoane fara un loc de munca care sa faca curatenie, pentru ca daca esti turist e greu cu ecologicele care nici macar nu au apa, basca ca trebuie sa bei o tuica ca sa nu te faci de rusine sa poti folosi toaleta unui bar care in occident e gratis. asta e una din principale investitii.
    si mai sunt si altele in afara celor grandioase....se pot identifica si singure.

    Raportează
  • postat de Silviu Joi, 22 Mai 2014 11:15 178.138.97.*** Link la comentariu
    1
    8

    Podul nu are rost fara autostrada
    Parcari, pentru cei care gandesc ingust, ca si pensionarii care voteaza un partid care promite cresterea pensiilor nu guvernarea eficienta a tariii
    Aeroportul nu are rost fara autostrada si drum express
    Stadion, pentru cei care gandesc ingust. Tara arde si baba vrea sa se duca la meci
    DECI daca va fi AUTOSTRADA, va urma apoi, parcuri industriale, pod, aeroport, centura, etc, etc

    Raportează
  • postat de Akbar Joi, 22 Mai 2014 09:12 86.127.208.*** Link la comentariu
    2
    9

    Un Primar care are habar de administratie publica.

    Raportează
  • postat de Observator de Galati Joi, 22 Mai 2014 09:06 193.194.132.*** Link la comentariu
    1
    10

    Vai de capul nostru, in clasament nu se gasesc optinu ca: LOCURI DE MUNCA, REABILITAREA DRUMURILOR (implicit schimbat orice fel de teava de sub ele) si punerea in subteran a tuturor cablurilor care sunt supraterane, REABILITAREA TUTUROR CLADIRILOR DECLARATE MONUMENT DE ARHITECTURA, si nu in ultmul rand INCURAJAREA FOLOSIRII ZONEI LIBERE (care la propriu este "libera").

    Raportează
  • postat de katalin Joi, 22 Mai 2014 08:48 89.137.139.*** Link la comentariu
    3
    11

    cred ca ne trebuie un PRIMAR .sa vazut pana acum competenta lor

    Raportează
  • postat de zet Joi, 22 Mai 2014 07:32 89.136.3.*** Link la comentariu
    1
    17

    Fara aeroport tot saraci o sa ramanem ca nici un investitor serios nu isi pierde 4 ore dus 4 ore intors pana la Bucuresti. Dupa aeroport putem spera la investitii si locuri de munca si apoi impozite care sa finanteze centura tunele si altele.

    Raportează
  • postat de dna Joi, 22 Mai 2014 07:01 151.47.163.*** Link la comentariu
    0
    21

    Ati omis aeroportul. Daca avem aeroport si autostrada, restul vin de la sine. Si un parc industrial. Apropo, poate in Galati se va infiinta si DNA sa ii bage la puscarie pe toti nenorocitii astia din administratie care fura ca in codru.

    Raportează
  • postat de Hai să vedem ce avem în buzunar și ce putem face cu forțe proprii pentru gălățeni...restul vise electorale. Joi, 22 Mai 2014 06:26 109.99.200.*** Link la comentariu
    3
    6

    Hai să ne uităm în buzunar și ce putem să facem, suntem săraci, șomaj oficial și mai ales neoficial în cereștere, taxe și impozite cât cuprinde, și ceva surprinzător, doi din trei români sunt datori vânduți, împrumutați, 80% las bănci și 20% la neamuri, vecini, prieteni....vrabia mălai visează...ce putem face rapid și cu forțe proprii? Parcări...în rest guvernul cu autostrada mult visată, zăhărel aruncat la electoratul fraier de propaganda de partid gândire la putere, la fel cu regionalizarea miștocară....stadion avem, mai rămâne să avem echipă cu Adamescu anchetat de DNA, podul peste Dunăre este un vis realizat de alte neamuri cu potențial economic ce nu s-au pripășit pe aici timp de 24 de ani după '89...centură? La traficul nostru de marfă este de ajuns ce avem de pe timpul comuniștilor.....deci parcările sunt o necesitate cu ale noastre fonduri și realizare ușoară la capacitatea noastră financiară.

    Raportează
  • postat de fresnescu ionel Joi, 22 Mai 2014 06:13 79.117.181.*** Link la comentariu
    9
    8

    Un mare centru farmaceutic , din care sa se aprovizioneze pentru tratament contra NEOCOMUNISMULUI , toti galatenii bolnavi de aceasta boala numita NEOCOMUNISM sau CORUPTIE. Galatiul este un oras cu o amprenta prea mare pusa de COMUNISM pe el. Parasiti acest oras si veniti cu toti in Braila , si sa dispara odata pentru totdeauna ura dintre galateni si braileni. Haideti sa facem din Braila metropola NEW BRAILA ,in care sa se regaseasca atat brailenii cat si galatenii. Galatiul sa devina cel mare mare parc industrial din Europa. Eu cred in NEW BRAILA. Vreau acordul vostru dragi galateni.

    Raportează
  • postat de crystal Joi, 22 Mai 2014 02:43 95.77.107.*** Link la comentariu
    0
    16

    nu vreau sa influentez votul dar galatiul are deja stadioane, sa le reabiliteze pe alea.Daca se vrea un nou proiect de stadion asta nu inseamna decat ocazie pentru spalare/furt de bani de catre cei din administratia orasului, ca doar Campionatul Mondial de Fotbal din 2015 nu se va face la galati.

    Raportează
  • postat de Tudor Joi, 22 Mai 2014 01:12 94.197.120.*** Link la comentariu
    0
    21

    prioritatile ar fi: 1. Autostrada (fara infrastructura de transport este imposibil sa atragi investitii), 2. Un Parc Industrial realmente functional (cu utilitati si infrastructura aferente) 3. Centura Ocolitoare (pentru a scoate traficul greu din oras) si 4. Pod/Tunel pentru auto si transport feroviar, dupa caz, pentru a realiza o legatura rapida cu Portul Constanta (principala ruta de import/export a Romaniei.

    Raportează
  • postat de ... Joi, 22 Mai 2014 00:26 5.13.162.*** Link la comentariu
    3
    8

    parcari

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.