Ce s-a realizat cu FONDURI EUROPENE în alte orașe din țară/ Galaţiul încă VISEAZĂ, în alte părți SE LUCREAZĂ!

Ce s-a realizat cu FONDURI EUROPENE în alte orașe din țară/ Galaţiul încă VISEAZĂ, în alte părți SE LUCREAZĂ!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Trafic fluidizat cu semafoare inteligente, parcări etajate, transport în comun modern şi eficient, sistem de termoficare retehnologizat şi blocuri reabilitate termic, zone de agrement cu piscine, terenuri de sport şi telescaun, centre istorice restaurate, zone de promenadă sunt investiţii la care Galaţiul visează * Alte nouă primării din ţară le realizează cu fonduri europene * Câţi bani europeni a atras Primăria Galaţi în ultimii zece ani şi ce-a făcut cu ei


Nu mai puţin de 94.156.663 de euro este valoarea totală a fondurilor europene atrase de Primăria municipiului Galaţi în cadrul a 46 de proiecte implementate în ultimii zece ani. Suma pare uriaşă. Şi totuşi, într-un top al finanţărilor europene câştigate în ultimul deceniu de cele mai mari zece municipii din ţară – clasament realizat de "Viaţa liberă" pe baza informaţiilor furnizate de către primării - Galaţiul ocupă locul cinci.

Pe primul loc se află Iaşiul, cu 249,7 milioane de euro fonduri europene (de două ori şi jumătate mai mult ca noi). Urmează Craiova, cu peste 130 de milioane de euro, Sibiul, cu peste 120 de milioane de euro, Timişoara – 99,4 milioane de euro finanţări europene la care se adaugă proiecte europene în valoare de 55,6 milioane de euro. După Galaţi vine Brăila, cu proiecte europene de 116,8 milioane de euro. Ploieştiul intră în top cu o finanţare de peste 81 milioane de euro, urmat de Braşov – 77,9 milioane de euro atrase doar în ultimii cinci ani, Bacău – 73,5 milioane de euro şi Constanţa, cu proiecte europene de 59,7 milioane de euro. Deşi am solicitat celor zece mari primării să ne pună la dispoziţie date despre valoarea fondurilor europene atrase şi numărul de proiecte cu finanţare europeană, Constanţa, Brăila şi Timişoara ne-au comunicat doar proiectele europene. Pentru a înţelege diferenţa, aflaţi că un proiect european beneficiază de o finanţare europeană nerambursabilă şi de cofinanţare locală şi/sau guvernamentală. Iată câte proiecte însumează banii europeni şi ce s-a realizat cu ei.

Iaşi

Primăria municipiului Iaşi a atras în ultimii zece ani aproximativ 249,7 milioane de euro, în cadrul a 42 de proiecte europene finalizate sau în derulare. Banii au fost investiţi în principal în infrastructura rutieră şi modernizarea reţelei de linii de tramvai, infrastructura de afaceri, servicii sociale, management al traficului, modernizare zone de agrement, restaurare monumente istorice. Dacă vreţi un motiv serios să-i invidiem pe ieşeni, acesta ar fi baza de agrement Ciric, devenită un paradis:  telescaun, debarcadere cu bărci şi hidrobiciclete, teren de minigolf, pistă lungă de 2,5 km pentru biciclete, zonă de picnic cu grătare, locuri de joacă, piscine, plaje, teren multifuncţional de sport şi un parc de aventură. În prezent, pentru reducerea timpilor de aşteptare la semafor, fluidizarea traficului şi reducerea blocajelor şi a accidentelor rutiere, Iaşiul îşi implementează un sistem de management al traficului prin care 90 de intersecţii şi treceri de pietoni vor fi semaforizate şi echipate cu automate de dirijare a circulaţiei şi detectori de vehicule.

Citeşte şi:

Galaţiul primeşte o lecţie de administraţie de la Iaşi. Cum atrag ieşenii investiţii şi creează locuri de muncă

Craiova

Primăria Craiova a atras în ultimii zece ani aproximativ 130 de milioane de euro, prin implementarea a 31 de proiecte. Banii au fost investiţi în infrastructura rutieră, modernizarea transportului în comun, servicii sociale şi centre de afaceri, reabilitarea spitalelor, a clădirilor de patrimoniu, a infrastructurii educaţionale, agrement şi turism. Graţie fondurilor europene, Craiova şi-a construit un pasaj rutier subteran şi unul suprateran în vederea descongestionării traficului, şi tot pe bani europeni îşi va face un Water Park – Complex de agrement acvatic!

Citeşte şi:

Campanie VL "Cum renaştem Galaţiul": Traficul rutier sufocat, rezolvat doar pe hârtie. Află ce soluţii au găsit alţii

Sibiu

Municipiul Sibiu a atras în ultimii ani finanţări din fonduri structurale de peste 120 de milioane de euro. Banii se regăsesc în străzile reabilitate din centrul istoric, în modernizarea unui centru pentru copii cu handicap, modernizarea unor şcoli, instruirea personalului din administraţie, construirea unui nou viaduct important şi un foarte amplu proiect de extindere şi modernizare a reţelelor de apă şi canalizare precum şi crearea unor staţii de tratare şi epurare moderne.

Citeşte şi:

"INTERVIURI DE TOP" - Klaus Iohannis: "Nu trebuie să fii neamţ pentru a fi un bun administrator"

Timişoara

Potrivit informaţiilor furnizate de Primăria Timişoara, valoarea fondurilor europene atrase în ultimul deceniu de către Direcţia de Mediu şi Direcţia Tehnică din cadrul instituţiei se ridică la 99,4 milioane de euro, pentru opt proiecte europene. Investiţii? Modernizarea Parcului Rozelor, modernizarea şi reabilitarea de străzi, linii de tramvai, extinderea reţelelor de contact troleibuz, retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare, sistem de management al traficului şi supraveghere video. Se adaugă, însă, alte 23 de proiecte europene în valoare totală de 55,6 milioane de euro finalizate sau în curs de implementate de către Direcţia de Dezvoltare a Primăriei, printre care se află şi un sistem de supraveghere pentru creşterea siguranţei şi prevenirea criminalităţii.

Citeşte şi:

Campanie VL "Cum renaştem Galaţiul": Când va reabilita Primăria blocurile

Galaţi

Primăria Galaţi se laudă cu 94,1 milioane de euro fonduri europene accesate în ultimii zece ani pentru 46 de proiecte. Cu aceşti bani s-au reabilitat reţele de apă şi canalizare, s-au modernizat artere ca Basarabiei, Oţelarilor şi Asachi, Grădina Publică şi Parcul Rizer, s-a realizat o piaţă de gros, s-au extins, reabilitat şi modernizat şcoli şi se lucrează la o parcare de TIR-uri. Banii se regăsesc şi în reabilitarea, modernizarea şi dotarea Spitalului de Copii şi în centrele medico-sociale.

VOTEAZĂ! Care este INVESTIȚIA de care are nevoie Galaţiul cel mai mult?

Brăila

Valoarea totală a celor 27 de proiecte finanţate din fonduri europene implementate de municipiul Brăila în ultimii 10 ani este de 116,8 milioane de euro, prin urmare finanţările nerambursabile se apropie de cele câştigate de Primăria Galaţi. Brăilenii se mândresc cu modernizarea infrastructurii rutiere şi a căii de rulare a tramvaiului, reabilitarea reţelelor edilitare, amenajarea zonelor verzi, modernizarea zonelor de promenadă - reabilitarea pasajului pietonal şi a platoului din Piaţa Independenţei, restaurarea Centrului istoric şi a unor clădiri monument, cum e casa tenorului Petre Ştefănescu Goangă, şi modernizarea infrastructurii şcolare şi sociale.

Citeşte şi:

Campanie VL - "Cum renaştem Galaţiul?": De ce ne-a luat-o Brăila înainte

Ploieşti

În ultimii zece ani Primăria Ploieşti a atras fonduri europene de peste 81 de milioane de euro, pentru 20 de proiecte. Printre investiţiile cele mai importante se numără înfiinţarea unei flote pilot de biciclete, modernizarea şi echiparea unui centru de primire în regim de urgenţă, transformarea unei cazărmi în cămin de bătrâni, reabilitarea unor trasee de tramvai, realizarea parcului municipal Ploieşti Vest, a căilor de acces şi a reţelei edilitare, o adevărată oază de relaxare pe un fost teren agricol.

Citeşte şi:

Campanie VL "Cum renaştem Galaţiul": Zece ani de „investiţii” în bălării de lux

Braşov

Primăria Braşov ne-a pus la dispoziţie doar fondurile europene nerambursabile atrase în perioada 2009 – 2014: 77,9 milioane de euro. Cele 22 de proiecte europene vizează: amenajarea a două noi drumuri de legătură, două pasaje rutiere, două parcări supraetajate, modernizarea sistemului de iluminat public şi creşterea siguranţei publice, reabilitări de centre şi cămine sociale, dar şi achiziţia şi implementarea echipamentelor specifice pentru creşterea şi prevenirea criminalităţii în unităţile de învăţământ şi pe domeniul public din Braşov. În vreme ce autorităţile gălăţene vor să împrumute bani pentru eficientizarea transportului public local, Braşovul face acelaşi lucru cu fonduri europene. Astfel, călătorii vor şti la ce oră vine mijlocul de transport dorit şi dacă are întârziere, la urcare vor fi taxaţi prin sistem e-ticketing, pe baza de cartelă magnetică, iar autobuzele vor fi monitorizate prin GPS, ca să nu se mai piardă pe traseu.

Într-un Galaţi fără cinematografe, în care teatrul de păpuşi a devenit o secţie a Dramaticului pentru că şi-a pierdut sala, iar Teatrul Muzical are un sediu care limitează evenimentele artistice de anvergură, nu-i rău să ne inspirăm din ce au realizat alţii. Iată că Primăria Braşov a inaugurat o nouă sală de cinema după ce lăcaşul celei de-a şaptea arte a zăcut 15 ani în paragină. Potrivit presei locale, "Patria", cel mai mare cinema al Braşovului, a fost transformat, cu fonduri europene, într-un complex cultural în care funcţionează acum Filarmonica Braşov, care are o sală superbă, o sală pentru proiecţie film şi muzică de cameră, cu o capacitate de 72 de locuri, foaier pentru artişti, biblioteca, sala de studiu pentru orchestra simfonică şi cabine.

Citeşte şi:

De ce nu are Galaţiul aeroport. Află cum au reuşit alţii

Bacău

Fondurile europene atrase în ultimii zece ani, în cadrul a 18 proiecte, de Primăria Bacău, se ridică la 73,5 milioane de euro. Printre cele mai importante investiţii se numără: reabilitarea termică a unor blocuri, un pasaj rutier subteran, reabilitarea şi modernizarea "Insulei de Agrement" şi retehnologizarea sistemului de termoficare prin modernizarea reţelelor de ţevi secundare din oraş şi realizarea unui nou grup de cogenerare. E drept, băcăuanii au dificultăţi în finalizarea investiţiei, care trebuia să fie deja gata, dar nu se compară cu falimentarul nostru Apaterm şi cu un CET cu picioare de lut!

Constanţa

Primăria Constanţa ne-a declarat că valoarea totală a celor 13 proiectelor finalizate şi a celor nouă aflate în curs de implementare este de 59,7 milioane de euro. Restaurarea şi reamenajarea promenadei şi a spaţiilor verzi din Zona Vraja Marii – Cazino – Port Tomis, reamenajarea zonei pietonale din centrul istoric şi din Piaţa Ovidiu sunt investiţiile în curs. Şi dacă realizarea unei parcări multietajate P+7E+T în Mamaia ar părea un vis prea îndrăzneţ, aflaţi că Primăria a construit deja, tot cu fonduri europene o parcare verde supraetajată P+3E+T cu 265 locuri, în imediata vecinătate a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa. Cât de mult ne-ar trebui şi nouă o asemenea parcare măcar lângă Spitalul de Urgenţă!

Citeşte şi:

Campanie VL "Cum renaştem Galaţiul?": De ce n-avem şi noi locuri de agrement

Galaţiul, campion la numărul de proiecte europene

Într-un top al numărului de proiecte cu finanţare europeană câştigate în ultimul deceniu de cele mai mari zece municipii din ţară, clasament realizat de ziarul "Viaţa liberă", Galaţiul ocupă locul fruntaş cu 46 de proiecte, urmat de Iaşi – 42 de proiecte, Timişoara – 32, Craiova – 31, Brăila – 27, Constanţa şi Braşovul cu câte 22 de proiecte, Ploieşti – 20 şi Bacău – 18 proiecte europene.

Nu uitaţi să votaţi investiţia de care are nevoie Galaţiul!

Citit 9299 ori Ultima modificare Joi, 22 Mai 2014 07:17

33 comentarii

  • postat de fresnescu ionel
    Sâmbătă, 24 Mai 2014 05:52
    82.79.215.***
    Sper ca marele patriot al Brailei si al brailenilor , d-nul Bunea Stancu , sa faca ADI intre jud Braila si Tulcea , si toate proiectele ce sau discutat pe tema dezvoltarii acestei zone , si sa lase jud. si municipiul Galati , sa se joace asa cum vor ei. Sunt sigur ca la orizontul anului 2020 , va fi edificata metropola mult ravnita de braileni ,si anume NEW BRAILA , care sa cuprinda si orasul Macin si comuna Smardan din jud. Tulcea. Doame dai putere si sanatate d-nului Stancu sa edifice metropola NEW BRAILA.
    2
    2
    Raportează
  • postat de Ion
    Vineri, 23 Mai 2014 20:43
    79.116.97.***
    Primarul e fericit ca a reusit impreuna cu firma de suflet a fostului primar TCINF sa mai faca niste afaceri paguboase pentru stat dar foarte profitabile pentru el. Se pare ca pentru a zecea oara schimbam softurile pe la firmele primariei, pe sute de mii de euro. Multumim primariei.
    0
    1
    Raportează
  • postat de un idiot obligat sa plateasca taxe
    Vineri, 23 Mai 2014 19:41
    185.26.182.***
    Revin cu subiectul altor postari.

    Galatiul nu va avea accesari de fonduri din motive extrem de simple: Cine este primarul? Cine este presedintele CJ? Cine este prefectul? Ce realizari investitionale au? Cine sunt "consilierii"? In afara de spaga, ce stiu astia sa faca?

    De cand s-a inventat cuvantul "arierate", TOATE GUVERNELE AU PUTIN MAI MULT UITAT sa plateasca! Ca gasca de TERORISTI ECONOMICI DE LA MF FAC TOT CE LE TAIE CAPUL! Ala de la BNR trebuie sa-si stropesca via! Basescu sa masluiasca acte sa se faca "agricultor", pontici sa faca, pe sistemul patentat de gasca base+udrea+kovesi+morar+ zagrean, "autostrazi" sa nu sterpeleasca de la mii de constructori cu sute de mii de familii ci doar de la doi-trei.
    Ce daca romanii mor de foame bagati de HOTII GENERALI IN DEZASTRU? Este treaba lor.
    Deveniti boieri, ciocoi, arendasi, SMENARII, BISNITARII, damele de consumatie s-e-c-u de ieri, azi ne dau asigurari. Ca vin niste alegeri.

    Lozinca lor reala: Lupii vor in continuare sa fie paznici la oi!
    0
    2
    Raportează
  • postat de Renegatul
    Vineri, 23 Mai 2014 00:08
    70.215.133.***
    Eu unul am inteles, ca ne-a fost distrusa industria ca sa fim la mana marilor puteri. Pana la urma marile puteri ne-au bagat sub umbrela lor...mai la margine asa, sa nu stam chiar sub...si inteleg si lucrul asta...si mai inteleg ca nemaiavand industrie, ei ne pompeaza milioane de euro pentru nevoi personale, sa ne mai rezolvam si noi din treburile interne, sa nu traim chiar ca in evul mediu... Insa de 25 de ani, societatea noastra traieste intr-o minciuna continua, stil de trai impus si standardizat dupa conceptia conducatorilor pe care ii alegem vrand nevrand. In loc sa invatam din greselile trecutului, noi ne complacem in aceeasi situatie... propun sa nu mai stam cu mainile in san si sa le aratam conducatorilor ca nu mai suntem naivii lor si chiar dorim o schimbare, un trai decent! Nu mai vrem sa fim manipulati de de televiziuni care fac jocurile politicienilor de conjunctura...hai sa votam un singur partid care sa ne conduca avand proportia de 60% sa nu mai existe uniuni si aliante in opozitie facand apoi procentajul mai mare decat celor care "chipurile" ar fi la putere, pentru a-si duce lacapat platforma program fara certuri si piedici din partea opozitiei!
    Privind faptul ca se iau/cer fonduri nerambursabile de la comunitatea Europeana pentru diferite proiecte, haideti sa ne implicam si noi si sa nu stam sa privim cum evaporeaza banii primiti pe diferite comisioane si firme partenere strategice si sa-i dam in gat pe ai nostri edili, ca iau bani si nu se tin de treaba tergiversand lucrurile sa se faca banii pierduti. Daca as trimite o scrisoare la parlamentul European cu nume prenume adresa si semnatura semnaland diferite nereguli ar crede aia ca sunt vreun nebun...dar daca ar scrie un sfert de oras...cred ca ar lua-o in serios!
    1
    2
    Raportează
  • postat de MIRICA
    Joi, 22 Mai 2014 19:41
    5.13.229.***
    ERATA, MIRICA
    SE VEDE CLAR CA MINISTRII GUVERNULUI PONTA ..IN LOC DE BOC
    0
    2
    Raportează
  • postat de Kent
    Joi, 22 Mai 2014 19:38
    5.13.231.***
    Cred ca primordial pentru Galati este sa atragem investitori . Atata timp cat acestia exista , orasul va avea o baza de dezvoltare prin locuri de munca create dar si fonduri atrase pentru a rezolva si restul . Ca sa atragem investitorii cred ca ar trebui:

    1. Autostrada - cele mai multe societati, si mici si mari au masini cu care pot transporta marfurile , iar tranzitul cred ca va fi mai intens .
    2. Port - modernizare+ facilitati fiscale .Neaparat integrat in proiectele europene Avem un avantaj fata de alte orase , iar transportul maritim este mult mai ieftin. Aici ar trebui sa vina macar marile companii cu volume mari de marfa.
    3.Aeroport - motivele au fost enumerate in mai multe comentarii
    4.Identificarea de locatii pentru investitori + facilitati fiscale negociate, pe pricipiul decat zero lei la buget mai bine mai putin .
    S-a discutat si despre podul peste Dunare. Acesta poate fi facut din fonduri europene. Daca nu, este varianta construirii lui in concesiune cu firme private. Ele sa gaseasca fondurile, ale lor sa fie taxele. Pana la urma este mult mai bine decat zero lei in prezent dar zero si in viitor pentru ca nu facem nimic
    De ce proiectele trebuie efectuate pe rand? 2 proiecte concomitent nu se pot incepe?Ar fi problema fondurilor suplimentare de la buget?Acolo unde se poate sa fie gasiti si investitori privati. Pana la urma o taxa mai mica sau chiar deloc aduce venituri din locurile de munca create , din alte impozite. E greu si complicat si nu se stie cum? Sa fie consultati oamenii de afaceri, oameni din cadrul facultatilor , etc care vor sa aiba un oras mai bun pentru gasirea de solutii , eventual si ceva finantare.
    Cand vor fi atrasi investitorii vor si alte fonduri la buget si apoi ne putem ocupa de indiguiri , de un cadru pentru a asigura o concurenta in domeniul furnizarii apei potabile , sa realibitam cladirile istorice, sa cercetam si valorificam hrubele , sa mai modernizam si spitalele , etc
    Poate ca nu se misca nimic pentru ca anumiti oameni / firme au alte interese , Le scad veniturile sau nu mai au de unde ''fura'' . Sa o iau din perspectiva lor : multi banii atrasi prin aceste linvestitii inseamna sa am ce lua si peste cativa ani . Si tot s-ar face ceva pentru in ca in ritmul asta in curand nu o sa mai fie nimic . Ce sa mai povestesc de viitorul lasat copiilor in acest oras. ..
    Acest oras are nevoie la conducere de oameni gospodari, de oameni cu viziune
    0
    4
    Raportează
  • postat de suparatu`
    Joi, 22 Mai 2014 18:27
    95.76.228.***
    Da, visam fonduri europene si realizari marete, dar realitatea crunta si urata este asta: ``Un bărbat de 58 de ani din Galaţi a fost internat ieri în spital, după ce a fost muşcat de un câine comunitar în cartierul Micro 19. Omul a avut nevoie de două operaţii, deoarece muşcătura i-a afectat ligamentele genunchiului. După ce starea sa o va permite, bărbatul va fi transferat la Spitalul de Boli infecţioase, pentru un set complet de analize`` !!!
    1
    3
    Raportează
  • postat de MIRICA
    Joi, 22 Mai 2014 15:35
    79.116.105.***
    CRED CA LIBERALUL STAN MARIUS DACA MAI FUNCTIONA USL CU ALTE CUVINTE ALATURI DE SOCIALISTI. PUTEA FACE MULTE DIN ACESTE INVESTITII IN ORASUL NOSTRU!PERSONAL AM MAI MULTA INCREDERE IN SOCIALISTI DECAT IN PARTIDULETELE LUI UDREA ,BASESCU, BLAGA CARE STIM CA A FACUT MULT RAU ACESTEI TARI SUB CONDUCEREA LUI BOC BASESCU BLAGA ETC'....CHIAR GUVERNUL PONTA A DAT DOVADA DE RESPECT FATA DE TOTI SALARIATII SI PENSIONARII CARE A DAT SALARIILE TAIATE FARA NICI O JUSTIFICARE DE CATRE BASESCU -BOC!
    SE VEDE CLAR CA MINISTRII GUVERNULUI BOC LUCREAZA BINE, CURAT, NU MAI FURA ARE SI DEPASIRE ECONOMICA ,CHIBZUESTE BUGETUL CU MAI MULTA CHIBZUINTA ETC ETC COMPARATIV CU MINISTRII LUI BOC, UDREA ,VIDEANU,ETC.... SI EUROPARLAMENTARII SOCIALISTI AU FOST MAI RESPONSABILI IN CONSILIU EUROPEAN FATA DE MONICA MACOVEI, PREDEA, STOLOJAN ETC CARE AU DENIGRAT SI INJOSIT ACEASTA TARA!!CE-I COPII AI MEI CARE SUNT PROFESORI SUNT MULTUMITI CA AU PRIMIT SALARIILE INTEGRALE SI ESALONAT RESTANTELE.....
    13
    3
    Raportează
  • postat de Claudiu
    Joi, 22 Mai 2014 14:02
    5.13.164.***
    Exista un site care se poate gasi la tansdanube.eu. "Bate campii despre un proiect de transport sustenabil si turism pe Dunare. La sectiunea "parteneri / parteneri proiect" oricine poate vedea cat de bine suntem condusi si cat le pasa autoritatilor centrale si locale despre Dunare. Romania PUR SI SIMPLU NU EXISTA !
    Mai are vreun sens sa povestim despre Euro-Canal ? Adica despre Rin-Main-Dunare ? Canal care leaga.... ia sa vedem; cine din primarie sau C.J. stie ? Ca el exista deja !
    Finalizat in 1992 :-))
    0
    4
    Raportează
  • postat de Tudor
    Joi, 22 Mai 2014 13:50
    5.13.211.***
    @Marius Stanica daca s-ar face autostrada si s-ar investi si in infrastructura feroviara sa putem circula cu trenuri de mare viteza eu zic ca nu mai este nevoie de eroport. Aeroportul este la Bucuresti la doar 250 km, unde cu masina sau cu un tren de mare viteza am face 2 ore jumate....S-ar putea face eventual un aeroport mai mic pentru curse interne sa vina burtosii de investitori cu avioanele personale, daca le cad galoanele sa mearga cu trenul sau masina.
    Decat sa se cheltuie bani pentru aeroport mai bine ar baga pentru autostrada. Investitorii vin au avionul iar marfa o transporta pe drumuri pline de gropi cu viteza de melc. Mai gandeste inainte sa pui degetul pe tastatura.
    @Jony si cetateanul galatean oare voi sunteti mandri de realizarile acestor comunisti? Atunci votati in continuare PSD, ca altceva nu stiti. Daca altii au basismul in sange altii au comunismul si tiga.nismul...ca doar care e partidul cel mai tuciuriu?
    1
    7
    Raportează
  • postat de TNT
    Joi, 22 Mai 2014 13:50
    89.122.188.***
    @ Jony
    Te legi degeaba de Goe care vorbeste despre guvernarea orasului Galati.Tu ,asa cum scrie Goe ,esti indoctrinat de antene si iar pomenesti ca nici ceilalti nu au facut nimic.Intelege o data ca este vorba de Galati, nu mai generaliza.
    P.S. " mai" se scrie legat ! macar Goe scrie corect si de aici pot trage niste concluzii.........
    2
    4
    Raportează
  • postat de Phill
    Joi, 22 Mai 2014 13:48
    78.96.59.***
    Si totusi : nu s egasesc 4 x 250 m sina de tramvai in tara asta, in Europa ... sa se termine odata str. Basarabiei, sa circule masinile ca lumea si, mai ales, tramvaiele la Piata, spre SNG etc. ?! E rusinos pentru un oras ca Galati ...
    1
    10
    Raportează
  • postat de Claudiu
    Joi, 22 Mai 2014 13:42
    5.13.164.***
    @Marius Stanica, sa nu generalizam.
    Si sa nu ne grabim la concluzii pripite sau sa ne multumim cu exprimari scoase din context.
    Incercand sa raman pe tema in discutie, am sa amintesc - recunosc, fugar si foarte pe scurt !- faptul ca "aglomerarea urbana Galati- Braila" a inflorit, s-a dezvoltat si a prosperat (in perioadele faste ale istoriei) nu prin avioane de hartie, avioane in idei si aeroporturi in piepturile de arama ci, simplu, datorita regimului de oras "porto franco". Si care, din pacate, in actualul context al marii case europene nu cred sa mai fie vreodata posibil.
    Insa, din fericire, asta nu inseamna ca activitatea si activitatile comerciale nu ar putea sa existe si sa dezvolte si in zilele noastre tot pe vechile si deja verificatele baze ale traficului de marfuri pe Dunare. Pe scurt, in mod normal, cu niste minti luminate, cu niste conducatori locali carora sa le pese de oras/judet/zona si locuitorii lor, cata vreme Dunarea continua sa existe si sa curga, GALATIUL NU AR TREBUI SA AIBA NICI UN FEL DE PROBLEME ! Nici economice, nici sociale, nici de transport al marfurilor si persoanelor.
    Trebuie sa fiti de acord cu mine cand spun ca traficul fluvial si maritim aduce economii producatorilor si plus valoare celor care stiu sa il faca in conditii de profitabilitate. Si ca insumat, acest trafic a depasit demult traficul (cargo) aerian.
    Si-atunci, in concluzie, pana sa ne gandim la aeroport - impotriva caruia nu am absolut nimic cata vreme nu ar insemna doar o imensa paguba si gaura neagra !!! - poate ar trebui sa ne regandim abordarea vis-a-vis de Dunare, porturi si ceea ce insemna odata intreaga zona mai ales datorita faptului ca avea fluviul la picioare. Si abia apoi sa incepem sa visam ca reinventam roata.
    Acum, astazi, in 2014, Galatiul are "porto franco". !!!
    Zona libera in care s-au tot bagat bani si vise, despre care am tot auzit promisiuni peste promisiuni si care , din pacate, sta parasita, pustie si ...degeaba. Inghitind in continuare banul contribuabilului. Hai sa nu mai sarim cu ...sapa la avioane. Mai bine facem "zona libera" activa, profitabila; si din ce produce ea sa fim capabili sa construim un aeroport, la o adica.
    Ceea ce vroiam sa explic in primul meu comentariu era legat doar de asta si nimic mai mult
    Nu am nimic impotriva mustarului de Teccuci, a rosiilor de la Matca sau a orice altceva v-ar deranja feng-shui-ul mandriei locale. Si nu am nimic impotriva galatenilor; chiar daca sunt saraci, needucati sau murdari asa cum fals banuiti ca i-as considera. Pur si simplu nu sunt genul care desconsidera apriori; pe nimeni si nimic.
    Insa prea ne gandim la aeroporturi, terenuri de fotbal , tuneluri pe sub Dunare sau/si poduri, prea ni se pare ca daca "ne legam" aerian sau terestru de altii vom prospera ca prin minune. Si prea putin si putini intelegem ca atata vreme cat ne conduc unii care nu isi cunosc istoria, originile si nu sunt in stare sa foloseasca si sa profite de ceea ce DEJA AU in ograda, e inutil sa speram ca eventualii investitori sositi in Galati (fie chiar si cu avionul) vor gasi in ei un partener de discutii sau dornic de dezvoltare durabila.
    Cat despre restul comentariului dumneavoastra de mai jos. sincer, sa fim seriosi
    Iasul nu a fost si nu este pol al intelectualitatii datorita aeroportului sau cladirilor de birouri. Nu rascoliti mormintele pasoptistilor in mod inutil.
    Iar Sibiul cu aeroport cu tot (sau fara) nu va imaginati ca se sustine la buget doar din turism. Va citez:
    "Cele mai importante 25 de companii din judet, controlate de oameni de afaceri romani, au impreuna peste 10.000 de angajati, iar profiturile lor insumate depasesc 100 de milioane de lei".
    Primele 3 , Polisano, Ambient si Compa traiesc si pot trai bine-merci (economic vorbind) oricand si fara aeroport.Ambientul si Compa folosesc carausia cu camioanele dar, probabil, nu ar refuza nici traficul fluvial daca ar exista cineva sa il ofere la preturi atractive.

    p.s: sunt nascut, crescut si educat la Sibiu. Viata m-a adus la Galati; in prezent sunt platitor de taxe si impozite aici, acolo mai am doar mormintele. De cate ori plec la Sibiu il (re)gasesc tot mai dezvoltat, tot mai viu, tot mai civilizat si curat. Ca sa nu mai zic ca se simte si se vede respectul celor care il conduc pentru cetateni
    De cate ori revin in Galati am din ce in ce mai acut senzatia sa orasul moare accelerat sau, la fel de bine, se transforma tot mai mult intr-o enclava salbaticita si cu vadite amprente de lumea a 3 a. Si totusi, uite ca imi pasa de acest oras...
    Sa fie aeroprtul de la ei (si care la noi nu exista) cauza ?

    Va simtiti jignit cand refuz sa cred ca mustarul de Teccuci va zbura vreodata cu avionul ? De ce nu va simtiti jignit ca nu tranziteaza pe Dunare, cum ar fi firesc si logic ?
    Domnule Stanica, eu va pot da oricand si fara sa ma gandesc prea mult, 10 motive pentru care ma pot mandri ca sunt sibian. Mi-ar place ca cineva, nu neaparat dumneavoastra ci un salariat al primariei ori prefecturii sa imi dea macar 5 pentru care sa fiu mandru ca am ajuns galatean
    1
    4
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 22 Mai 2014 13:15
    213.218.53.***
    Va aduc aminte ca azi Cluj nu are autostrada (pana in Ungaria, ci doar o sectiune mica care porneste momentan de nicaieri si duce nicaieri) dar are aeroport !

    SI ATUNCI VA INTREB suntem noi aici in Galati - Braila IDIOTI SAU NU SUNTEM IDIOTI sa zicem ca nu avem nevoie de aeroport ??

    Eu zic clar ca suntem idioti.
    3
    3
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 22 Mai 2014 13:13
    213.218.53.***
    stire de azi


    Parcul industrial Tetarom I din Cluj-Napoca va fi extins cu 12 hectare, printr-o investitie de 42 de milioane de lei.

    Presedintele Consiliului Judetean Cluj, Horea Uioreanu, a semnat, miercuri, contractul de executie a lucrarilor, care vor incepe in aproximativ doua saptamani si care sunt programate sa dureze 17 luni.

    “E un lucru important pentru judetul Cluj aceasta semnare a contractului pentru extinderea parcului industrial Tetarom I, un proiect de care era nevoie. Cea mai buna oferta a fost a asocierii ACI SA Cluj, SC Electromontaj SA, SC Nord Conforest SA”, a precizat Horea Uioreanu.

    El a mai spus ca la cele 42 de milioane de lei se adauga tva, astfel incat valoarea totala a lucrarilor de extindere se ridica la circa un milion de euro, suma care in proportie de 50% va fi acoperita din fonduri europene.

    “Tetarom 1 a fost construit pe bani europeni si initial a avut 20 de hectare. Acest proiect duce infrastructura pe alte 12 hectare cu care parcul s-a extins in anul 2007. Atunci nu au fost bani pentru a duce utilitati, pentru a construi drumuri, capacitatile”, a declarat, la randul sau, directorul Tetarom, Viorel Gavrea.
    1
    1
    Raportează
  • postat de costel
    Joi, 22 Mai 2014 12:49
    109.166.143.***
    In schimb galatenii sunt mindri ca 25 de ani au votat PSD!!
    1
    10
    Raportează
  • postat de roman
    Joi, 22 Mai 2014 12:47
    5.15.226.***
    citind comentariile deduci insasi importanta lucrurilor, da un aeroport e f bun dar sa se lase orgoliile dintre galati si braila ca vadeni e locul, vor fi muncitori, zgura, interes. acesta acopera de fapt 4 judete, gl, br, vn si bz. ganditi-va ca si tulcea ca sa iasa la lumina foloseste un aeroport. dar cel mai important in oras e stima fata de cetateni. strainii vin daca se simt in siguranta ca si romanii si aloca bani daca stiu ca scot profit ca, suntem in economia capitalista. dar singuri ne putem pune intrebarea de ce sa nu folosim eficient spatiile ramase libere cu mormane de moloz. isi permit actualii proprietari sa plateasca taxele cerute fara sa faca nimic pe ele (si spatii sunt destule). dar statul si implicit poporul are doua domenii de care se poate folosi , cel de stat si privat. se identifica terenul se face publicitate si se da unuia care sa aduca un plus de valoare orasului. si luati chirie mica daca 10 ani va va asigura 1000 de locuri de munca, taxe si alte posibilitati. iar locuri de parcare de ce nu platite pe ora sau la 2 ore sau 4 ore, caci un om care are treaba, va plati pentru 2 ore termina repede intr-o ora vine altul si banii la buget curg....
    2
    5
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 22 Mai 2014 11:53
    213.218.53.***
    @ Joi, 22 Mai 2014 10:51 postat de Claudiu

    Dati exemple total lipsite de realitate, si faceti referire doar la Galati. Deja va indreptati comentariul ca lumea sa creada ca nu este necesar.

    Sa va spun urmatoarele:
    - o sa iau ca o jignire faptul ca "mustarul de Tecuci o sa zboare cu avionul" , sau "otelul Mittal o sa zboare cu avionul"
    - exista destula marfa care are capacitatea de a fi transportata cu avionul
    - exista in primul rand nevoia de a transporta oameni, investitori
    - nu exista doar orasul Galati ci si orasul Braila, si apoi NU EXISTA DOAR ACESTE DOUA ORASE ci si sumedenia de sate, din care au plecat mii si mii de romani si care ar avea posibilitatea sa nu se duca sa faca fundu mare la Otopeni, la Bucuresti, Bucuresti care se gandesc sa construiasca nu al doilea aeroport.
    - daca sunteti asa indoielnic si fricos, mai bine nu mai spuneti nimic, pentru ca sunt sumedenie de alte orase care au un aeroport, si in zone cu mult mai putin populate decat aglomerarea urbana Galati - Braila
    - dupa cum si dvs recunoasteti, toate orasele care au aeroport si sunt pe harta unei autostrazi (sau au deja autostrada) sunt AVANTAJATE CLAR !

    Luati ca exemplu Iasi - care se dezvolta ca un pol de INVESTITII IN I.T. SI ALTE DOMENII INTELECTUALE pentru ca au aeroport si centre de afaceri - cladiri de birouri bine construite !!!!
    Numai t**ganii de galateni de frica unui aeroport prefera sa mearga ca idiotii inconfortabil 3-4 ore cu masina spre Otopeni.
    Altii, din alte orase, se respecta si au aeroport langa orasul lor si merg civilizat.

    Noi in Galati, suntem prea idioti, prea nespalati, prea necivilizati, prea saraci ca sa meritam un aeroport ??? ziceti dvs, sa inteleg.

    Adica mai bine mergem cu autocarele "ca e mai ieftin" chiar daca buda la autocar miroase, si stai intepenit 8-12-16 ore daca nu si mai mult pentru Anglia.
    De ce sa nu mergem cu avionul doar 2-3-5 ore si repede si civilizat ?


    Daca ne gandim la saracie, in saracie vom ramane.
    Daca ne gandim ca Romania va avea cresteri economice, si vom ajunge din ce in ce mai bine cu salariile si un bilet de avion o sa devina o normalitate, un cost destul de mic fata de venituri.

    Si exista, va repet, nu numai un trafic de oameni care sa faca transport cu avionul in mod personal, ci si drumuri de afaceri, transport de marfa, care sunt mult mai importante.


    Dar daca galatenii sunt idioti si prefera un stadion, o primarie noua, un pod, nu au decat sa creada vor veni investitori.
    Si repet, cititi articolele de aici, din Viata Libera, cu ochii dvs, si vedeti ce cer investitorii actuali si altii potentiali.
    6
    3
    Raportează
  • postat de marius- cam satul de ultimii 20 ani de neperformanta
    Joi, 22 Mai 2014 11:45
    213.218.53.***
    cred ca e timpul sa votam si pe altii, ca cei ce ne conduc nu merita.
    ar fi cazul sa punem stapila pe PER sau PRM iar pt senzatii tari as sugera si UDMR.. de ce sa nu le dam si lor o sansa?? doar am dat ca prostii atatea sanse unor mizerii... consider ca asta ar fi cea mai buna forma de protest a noastra PER 30%, PRM 25%, UDMR 15-20% iar restul la ''baietii destepti'' ce ne conduc.
    6
    0
    Raportează
  • postat de Claudiu
    Joi, 22 Mai 2014 10:51
    5.13.164.***
    @Marius Stanica, accepti sa te contrazic ? Imi promiti ca, inainte de a ma huidui, macar vei citi ce am de spus ?
    Posibil ca un aeroport sa se construiasca mai repede decat o autostrada; nu detin date concrete in acest sens, nu pot contrazice fara argumente. Cum nu neg nici faptul ca (cel putin in Romania) orasele care au aeroport sunt privilegiate fata de cele care nu au. Insa din punct de vedere al eficientei economice, un aeroport in Galati pur si simplu NU SE JUSTIFICA
    Sa presupunem ca ar exista banii si vointa necesare construirii si finalizarii acestui obiectiv
    Sa presupunem ca locuitorii Galatiului ar fi cei mai plimbareti din Romania si in top 3 din Europa ; ca intr-un an calendaristic, fiecare locuitor ar efectua macar o cursa dus-intors cu avionul. Cati locuitori are Galatiul ? 250.000 , 300.000 ? Cati ar opta pentru low-cost si cati pentru mai scumpa clasa buisness ? La final de an tragem linie si facem calcule, da ?
    Cu 2-300.000 de calatori nu scoti nici macar cheltuielile de intretinere si operare conforme cu standardele oricarui alt aeroport mic din Europa. Asa stand lucrurile, in cati ani recuperezi investitia si peste cate secole ajungi pe profit ? Pentru ca, indiferent ca vorbim de o proprietare privata sau a autoritatilor locale, in secolul in care traim nu mai face nimeni investitii doar de dragul de a castiga o gaura neagra in care sa pompeze bani la infinit. "Gauri negre" care, deja, exista mult prea multe la bugetul local !!!
    Sigur, suna frumos aia cu " mediul de afaceri cere aeroport" insa, concret vorbind, galatenii inca se duc in lungul si in latul Europei cu microbuzul firmelor de transport care fac "transport international " la negru. Inghesuiti, claie peste gramada, fara aer conditionat, calatorind zeci de ore in conditii mizere si riscandu-si viata; nu pentru ca nu ar exista varianta transportului cu autocarul, in mod civilizat, sau varianta mult mai rapida a avionului. Nu.
    Pe simplul motiv ca biletul costa mai putin decat taxa de aeroport la cea mai prapadita companie low-cost.
    Cat despre, sa zicem , transportul cargo de marfa, sa fim seriosi. Nu reusesti sa faci profit serios nici macar in porturi, iti imaginezi ca si-ar trasporta cineva mustarul de Teccuci sau rosiile de Matca cu avionul, in Europa ? Crezi ca ar aduce Mittal materia prima cu avionul ? Sau Arcada faina ? Ar trimite Braiconf-ul camasile par avion ? :-))
    Apa-Canal, Apaterm, transportul in comun; toate sunt extrem de scumpe si ingrozitor de proaste ca servicii. Si nu in ultimul rand bugetofage.
    Administratie publica corupta, incompetenta, urechista, un Consiliu Judetean care poate doar razbunari pentru ca justifica neputinta. Politie locala aproape inexistenta, caini vagabonzi, tigani scormonind prin tomberoane, pubele care put de iti muta nasul, trotuare rupte si gaurite, drumuri explodate, invazia pufului de plop si a tantarilor an de an, niste bacuri prapadite si ruginitecare tin tin pe malurile Dunarii cu orele doar ca sa isi umple cat mai bine buzunarele in timp ce iti consuma ore din viata in gol. Piete mizerabile, periferii periculoase, o gara cat se poate de neterminata si goala, lipsa spatiilor verzi si a locurilor de recreere.... Si as putea continua la infinit
    Trebuie luate pe rand, rezolvate pas cu pas si cat mai rapid
    Trebuie investit in tineri, intr-o administratie publica cu alt stil de a gandi si actiona, scoliti in ale proiectelor europente , capabili sa genereze dezvoltare, venituri si locuri de munca. Interesati si de altceva in afara de a interzice accesul veveritelor in Gradina Botanica sau a face gale de K 1si / sau box ori, la fel de bine "sarbatoarea scrumbiei".
    Trebuie sa incepem sa votam gandindu-ne ca vrem mai mult si mai bine; nu doar raul cel mai mic sau prietenii impotriva dusmanilor
    Vrei aeroport ? Mai intai sa reusim sa transformam Galatiul in oras ! Nu neaparat european ; macar minim de civilizat, de lipsit de riscul de a fi muscat de cani sau de a ti se taia apa rece chiar daca ai platit-o. Si apoi mai vorbim
    Pana una - alta, daca faci aeroport in mijlocul junglei, poti cel mult aduce niste turisti dornici sa vada maimutzele spargand semintze in fata blocului si band bere la pet pe bordura, langa calul legat la stalpul de curent

    Si acum, daca doresti sa ma contrazici, daca am gresit cu ceva, astept sa ma corectezi
    1
    11
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 22 Mai 2014 09:17
    213.218.53.***
    @ CETATEANUL GALATEAN


    Inainte de orice AUTOSTRADA sau POD peste Dunare, care sunt foarte, foarte necesare, trebuie facut AEROPORT !

    este un lucru extrem de important, pentru ca un AEROPORT poate lega in doar 2-4 ore de restul UE15, si se construieste mult mai repede decat o autostrada (care teoretic ar incepe in 2020 !!) sau mult mai repede decat un pod (vezi cat de repede au terminat noul pod cu Bulgaria, desi aveau banii alocati de la UE in buzunar, Romania !!)

    AEROPORTUL este cerut si de mediul de afaceri !!
    Cititi articolele din Viata Libera cu investitorii ACTUALI si articolele cu investitorii POTENTIALI si o sa vedeti cum toti cer inainte de orice (inainte de autostrada), cer AEROPORT !!!

    Dar ce poti sa ceri de la un oras de idioti, in care chiar si Viata libera prin articolul in care facea asa un sondaj, in sondaj nici nu era trecut aeroportul !!


    Daca nu credeti importanta cruciala a acestei investitii - aduceti-va aminte de podul aerian cu Berlinul de Vest de exemplu. Pentru ca actualmente la infrastructura ZERO pe care o are orasul Galati (doar cea navala, Dunarea exista) cu restul economiei europene si chiar romanesti, se poate redresa cel mai rapid cu o cale rapida de transport - transportul aerian - aeroportul.
    6
    13
    Raportează
  • postat de vetsiv
    Joi, 22 Mai 2014 08:36
    86.124.204.***
    Bine zis "Goe" asta este realitatea si adevarul de necontestat, nu cum sugereaza "Joe" posibil un inrait al antenelor lui felix. Un gand bun tuturor!
    4
    5
    Raportează
  • postat de roemot expanded
    Joi, 22 Mai 2014 08:26
    109.99.225.***
    Galatiul face CREDITE :)))
    1
    6
    Raportează
  • postat de CETATEANUL GALATEAN
    Joi, 22 Mai 2014 08:20
    5.13.212.***
    SINCER SA SPUN . CREDEAM CA UNELE DINTRE LUCRARIILE MENTIONATE SE REGASESC IN PROIECTE DEJA INAINTATE PENTRU OBTINEREA DE FONDURI EUROPENE!!!??
    POATE DL. STAM MARIUS SE VA IMPLICA IMEDIAT!! IN OBTINEREA DE FONDURI ERUOPENE!!
    IATA CE PROIECTE DORESC SA FIE ATRASE SI EXECUTATE DE URGENTA CU FONDURI EUROPENE:
    1-MODERNIZAREA EUROPEANA A STADIONULUI DUNARE , CUPRIZAND SI COSMETIZAREA PROFUNDA A IMPREJURIMIILOR. LIZIERA , PARC CLOSCA . STADION SIDERURGISTILOR ETC ETC --------VA FI FFFRUMOS1
    2-POD PESTE DUNARE LA SUPRAFATA CA LA BUDAPESTA,
    3-AUTOSTRADA;I
    IN REST ,CLADIREA CFR SA FIE PRELUATA CA PRIMARIE CA ESTE F FRUMOASA,CENTURA SI PARCARI CU BANI LOCALI SI DE LA GUVERN,,,, CUM FACE CLUJUL ETCTOTUL DEPINDE DE DL STAN DACA DORESTE SA PUNA SALARIATII LA TREABA DIN PRIMARIE SERVICIUL DE PROIECTE DIN FODURI EUROPENE DAR, CRED CA GALATENII IAR INGHIT GALUSCA IAR DL GOE PRIVITOR LA B1 CU PARTIDULETUL LUI POLITIC ISI FACE ILUZII SI SE LASA MANIPULAT ARE BASISMUL PATRUNS IN SUFLET!! A FACUTT PREA MULT RAU SISTEMUL BASIST CHIAR DACA CEILANTI NU SUNT MAI BREJI!!
    4
    15
    Raportează
  • postat de cetatean platitor de salarii inclusuv celor care dorm
    Joi, 22 Mai 2014 08:12
    193.230.156.***
    cati bani credeti ca s/su investit in Gradina publica???? dar in parcul Rizer, care nu este acoperit macar cu gazon????foarte multi pe hartie , pentru ca daca gandim un pic la cifra alocata Galatiului nu putem regasi nici un sfert din aceasta suma in constructiile din Galati.Fara sa dau vina pe vre/un partid, pot sa apreciez ca cei care ne conduc au avut si au capete de capra sau de hoti ptr. ca linia a fost spre imbogatirea lor(averile celor care ne conduc sunt facute din bani publici asa cum toata lumea a apreciat) si nu a cuprins nimic pentru cetateni. Aici nu este vorba de partide ci de structura si educatia politicienilor din Romania. Toti au aceeasi scoala, hotia, minciuna,iresponsabilitatea etc.Studiile lor au fost numai in acest sens. Asa ca nu va mai razboiti pe politic incercati sa gasiti solutii pentru reeducarea politicienilor. Ca in alte orase s/au investit banii mai cu folos denota nivelul intelectual al cetatenilor respectivi si nu bunul gust al politicienilor. Atata timp cat de zeci de ani ramanem in acelasi punct nu avem cum sa avansam.Asta este problema galatenilor.
    0
    12
    Raportează
  • postat de Jony
    Joi, 22 Mai 2014 07:39
    79.116.105.***
    Draga Goe nu-mi este rusine nici cu cei pe care presupun ca-i agreezi. TOTI SUNT LA FEL ,CHIAR MAI RAI PRIN CE-AU FACUT DIN TARA ASTA . Asa ca m-ai lasa-ma cu indemnurile
    Banuiesc ca esti privitor la B1 TV. PA...............!
    12
    6
    Raportează
  • postat de gl
    Joi, 22 Mai 2014 07:02
    5.13.196.***
    N-ai cu cine.....
    0
    9
    Raportează
  • postat de Goe
    Joi, 22 Mai 2014 06:56
    5.13.164.***
    D-ra Anca Melinte,va rugam sa fiti explicita sau sa va hotarati : Galatiul viseaza si in alte localitati se lucreaza cum ati scris in titlul articolului sau Galatiul campion la numarul de proiecte europene cum ati incheiat articolul? Suntem derutati si ar trebui sa ne lamuriti.Daca am fi campioni la absortia fondurilor europene ar trebui sa avem o cifra cu mult mai mare dacat toate orasele,pe cand noi am accesat abia 94,1 milioane de euro fata de alte localitati unde s-au accesat fonduri europe cu cifre ce sar de 100 de milioane.....
    0
    9
    Raportează
  • postat de Goe
    Joi, 22 Mai 2014 06:33
    5.13.164.***
    Pentru multi care nu au inteles inca,le repet ca orasul Galati nu a fost condus de la revolutie pana in zilele noastre decat de FSN,PSD,PSD+PNL=USL.Din toata aceasta lista lipsesc partide ca PDL,PMP pe care incercati sa le discreditati datorita unei doctrine implementate in capul D-vs de catre un grup de antene la care priviti cu nesat.Incompetenta guvernantilor din Galati nu trebuie sa o transferati conform acestor doctrine unora care nu au nici o implicatie in a administrarea orasului.In acest articol se trateaza absortia fondurilor europene nerambursabile din care iese clar la iveala incompetenta celor ce conduc fraiele urbei.Cu pensionarii nu avem nimic.Tineretul este de vina ca nu iese la vot pentru a putea bloca aceasta masina de vot numita "pensionari" pe care se bazeaza toti acesti guvernanti castigand cu scoruri uluitoare de 70%.Asa ca dragi TINERI,mergeti la VOT pentru a reusi sa scapam de acesti incompetenti nostalgici dupa pomeni electorale !!!
    9
    28
    Raportează
  • postat de pensionarul
    Joi, 22 Mai 2014 05:12
    5.13.223.***
    ce aveti cu pensionarii? cu parintii vostrii? nu pensionarii au lipit si lipesc afise si au ocupat functii in administratii nu pensionarii au impartit , caldari . pachete , nu pensionarii umbla pe strazi imbracati in culoare de partid! etc etc si in definitiv nu pensionarii au facut listele de partid?
    amintiti-va ca tot pensionarii faceau greve iar tineretul ca nu au locuri de munca au alte preocupari!! nu pensionarii au beneficiat de garaje , chioscuri ci salariatii mai tineri acum pensionari de drept si mai ales multi f. multi asistati care multi dintre ei au si votat pe un anume partid!!daca ei se roteau intre ei si se treceau pe listele lor de partid, pe cine trebuia sa voteze?ei sunt vinovati ca au dezamagit si au manipulat pe galateni--------------asa cum DORESC SI ACUM ALTE PARTIDULETE!!
    12
    12
    Raportează
  • postat de După 24 de ani un lucru este sigur, ineficiența intelectuală s-a concentrat în primărie....lumină prin încăperile rămase goale peste noapte.
    Joi, 22 Mai 2014 00:47
    109.98.105.***
    Acum să nu plângi, dar și să râzi, singura investiție reușită după 24 de ani sunt garajele de tip balegă aruncate....acum trebuie să le dărâmăm ca să mai respirăm puțin...ne sufocă, ne distrug aleile pietonale dintre blocuri și au creat niște ulițe pline de noroi pe spațiul verde. O fi poposit prostia prin a noastră primărie? O mare prostie o găsești în Complexul Țiglina Unu prin construcția neterminată, fără rost și fără coadă și prin mizeria de la Complexul Francezi, o mizerie mizerabilă prin a primăriei doctrină arhitectură toaletă urbană.
    2
    27
    Raportează
  • postat de Gogu al II-lea™
    Joi, 22 Mai 2014 00:34
    5.12.206.***
    cea mai buna investitie in viitorul nostru e sa NU votam pe cei care au fost la ciolan in ultimii 10 ani, adica PSD,PDL,PNL,PMP.
    Sunt destule alte partide, iar aceste partide au atatea sanse cat le dam noi.
    Sa nu lasam pe totii pensionarii rupti in k..r, pe asistatii sociali, si pe totii puturosii si analfabetii sa decida viitorul nostru si al copiilor nostri, ca in vreo 20 de acum incolo o sa mai ramana 10 mil de romani din care 7 mil de pensionari
    8
    20
    Raportează
  • postat de cip
    Joi, 22 Mai 2014 00:13
    95.76.21.***
    mai mai sa fie, Bucuresti e un oraș din alta tara bănuiesc?
    0
    17
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.