Primăria, fără activitate cu publicul din cauza COVID-19

Primăria, fără activitate cu publicul din cauza COVID-19
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Până pe 10 decembrie 2020, activitatea de relaţii cu publicul la sediul central al Primăriei Galaţi din strada Domnească nr. 54 a fost suspendată, sesizările şi solicitările putând fi depuse doar în format electronic. Măsura, comunicată de municipalitate ieri dimineaţă, a fost luată pentru a reduce riscul răspândirii infecției cu noul coronavirus, având în vedere apariția unor noi cazuri de infectare în rândul angajaților. Până la prânz fuseseră confirmate 30 de cazuri de infectări cu SARS-CoV-2, în compartimente diferite ale Primăriei, inclusiv în rândul persoanelor cu funcţii importante de conducere. 

După ce, din 17 noiembrie, câteva dintre activităţile cu publicul la Direcția de Impozite, Taxe şi Alte Venituri Locale au fost temporar suspendate, iar activitatea cu publicul pentru vizarea autorizațiilor taxi și de transport a fost suspendată până pe 6 decembrie 2020 din cauza infectărilor cu noul coronavirus, iată că Primăria municipiului Galaţi a fost nevoită să ia o măsură radicală.

Ieri dimineaţă, Primăria a anunţat suspendarea activității de relații cu publicul la sediul central din strada Domnească nr. 54, în perioada 26 noiembrie – 10 decembrie. „Sesizările și solicitările pot fi depuse în continuare în format electronic (sesizări

primariagalati.ro), cu mențiunea că pot apărea întârzieri în procesarea documentelor”, a transmis Biroul de presă al Primăriei. Măsurile au fost luate „pentru a reduce riscul răspândirii infecției cu noul coronavirus, având în vedere apariția unor noi cazuri de infectare în rândul angajaților”, a precizat Primăria.

Conform datelor noastre, până ieri, la prânz, numărul cazurilor confirmate de infectare cu SARS-CoV-2 ajunsese la 30, iar testările erau în desfăşurare.

Cazurile sunt înregistrate pe compartimente diferite, care funcţionează nu numai în sediul central, ci şi în alte sedii precum cel de la Taxe şi Impozite şi cel de la Fond Locativ. Printre cei infectaţi sunt şi persoane cu funcţii importante de conducere în cadrul Primăriei.

Pe scurt, angajaţii Primăriei, cu funcţii de conducere sau de execuție s-au testat iar la confirmarea infectării s-au autoizolat, aşteptând anchetele epidemiologice. Din păcate, uneori aşteptarea devine la fel de lungă cât perioada de carantinare, la finalul căreia ar trebui să se poată întoarce la locul de muncă.

„Se fac eforturi pentru asigurarea continuităţii activităţii”, ne-a dat asigurări Biroul de Presă al Primăriei.

Ce spune Direcţia de Sănătate Publică

“Direcția de Sănătate Publică (DSP) Galați a fost informată, în cursul dimineții de miercuri, despre existența unui focar de COVID-19 la Primăria Municipiului Galați. Din datele preliminare, este vorba despre cinci angajați confirmați cu COVID-19, pentru care s-a luat măsura izolării la domiciliu, și despre 13 contacți direcți, care sunt în carantină la domiciliu. A fost recomandată dezinfecția terminală a spațiilor, iar anchetele epidemiologice sunt acum (miercuri după amiază - n.red.) în curs de desfășurare", a precizat Ani Nistor, purtătorul de cuvânt al DSP Galați.

Citit 2063 ori Ultima modificare Miercuri, 11 Ianuarie 2023 05:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.