Achiziţie directă pentru Zilele Galaţiului | Cinci zile de concerte şi distracţie de serbările oraşului

Achiziţie directă pentru Zilele Galaţiului | Cinci zile de concerte şi distracţie de serbările oraşului
Evaluaţi acest articol
(24 voturi)

* Loredana, Holograf, Cargo, Lora, Vama, Ştefan Bănică Jr., Inna, Carla’s Dreams, Alexandra Stan, Vunk, Smiley, Andra, BUG Mafia sau Delia sunt artiştii pe care Primăria municipiului Galaţi îi vrea pe scena Serbărilor Galaţiului

Deşi la această dată Primăria municipiului Galaţi ar fi trebuit să ştie deja cine şi ce va face de Serbările Galaţiului, vineri, pe portalul administraţiei locale, abia a fost lansat anunţul privind organizarea unei achiziţii directe în acest scop. Nu este vorba de o licitaţie, care ar fi durat mult mai mult, ci de un contract pentru „Servicii de organizare a evenimentului Zilele Galaţiului 2016” pe care Primăria îl va atribui direct firmei au asociaţiei care va veni cu cel mai bun preţ. Valoarea estimată a contractului este de 721.000 de lei (fără TVA), adică peste 160.000 de euro, de la bugetul local, iar data limită de depunere a ofertelor este 14 noiembrie bugetul local.
În caietul de sarcini, Primăria precizează că vrea un program artistic complex pe durata celor cinci zile ale evenimentului 30 noiembrie – 4 decembrie, inclusiv asigurarea scenei, luminilor, sonorizării şi a tehnicii necesare.

Miercuri, 30 noiembrie

Miercuri, 30 noiembrie, ar urma să aibă loc primul spectacol de cel puţin 200 de minute, în intervalul orar 18,00 – 23,00. Primăria vrea dans interactiv, muzică uşoară locală şi „un concert susţinut de minimum doi artişti de muzică uşoară pop-rock din următoarea listă: Loredana, Holograf, Cargo, Lora, Vama, Ştefan Bănică Junior, Inna, Carla’s Dreams, Alexandra Stan, Vunk, Smiley, Andra, BUG Mafia, Delia”, se arată în caietul de sarcini.

Joi, 1 Decembrie

De Ziua Naţională a României, Primăria s-a gândit tot la un spectacol de minimum 200 de minute din care nu trebuie să lipsească: muzică de fanfară, două programe interactive pentru copii, muzică uşoară locală şi un concert susţinut de cel puţin doi artişti din lista deja anunţată. Petrecerea se va încheia cu un foc de artificii pe fond muzical de cel puţin 15 minute.

Vineri, 2 decembrie

Vineri, 2 decembrie, pe scena Zilelor Galaţiului vor urca alţi doi dintre artiştii nominalizaţi de Primărie pe lista scurtă. Dar favoriţii serii vor fi copiii, care vor avea parte de trei programe interactive, dintre care două de dansuri şi unul de muzică pentru ei. Desigur, artiştii locali de muzică uşoară vor avea din nou ocazia să fie ascultaţi şi aplaudaţi acasă.

Două seri dedicate artiştilor gălăţeni

Sâmbătă, 3 decembrie, va fi Seara artiştilor gălăţeni. Pe scenă vor urca minimum cinci artişti de muzică uşoară românească din care trei reprezentativi pentru Galaţi.
Duminică, 4 decembrie, va fi Seara Şlagărului Gălăţean. Misiunea organizatorului va fi să asigure cel puţin patru artişti sau trupe din care cel puţin două reprezentative pentru Galaţi din următoarea listă: Adrian Enache, Formaţia Azur, Marcel Pavel, Sweet Kiss. Petrecerea publică se va încheia cu un spectacol de lasere şi lumini sincronizate.
Rămâne de văzut care va fi preţul final al celor cinci zile de petrecere şi ce va reuşi organizatorul să facă în timpul scurt rămas.

Cât ne-a costat distracţia până acum

Primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, a mărturisit într-o emisiune tv că programul de Ziua Marinei nu a fost chiar ceea ce şi-ar fi dorit şi a promis că administraţia se va revanşa de Serbările Galaţiului. Motivaţia pentru programul modest de pe 15 august 2016 a fost termenul extrem de scurt al pregătirii achiziţiei publice. Aşa cum v-am informat, pentru organizarea evenimentelor de Ziua Marinei Primăria a plătit Asociaţiei Culturale Autentic Fest 102.402 de lei fără TVA, şi 22.000 de lei fără TVA pentru Festivalul Nautic (canotcă 10+1) organizat de Asociaţia Ivan Patzaikin - Mila 23.
Cel care semnează caietul de sarcini al achiziţiei pentru Serbările Galaţiului este noul director general al Direcţiei Generale de Relaţii Publice, Evenimente Publice, Managementul Documentelor, Silviu Bacalum. De numele acestuia se leagă unul dintre evenimentele de amploare organizate de administraţia trecută - Festivalul "Dunărea noastră".

Citit 55342 ori Ultima modificare Duminică, 06 Noiembrie 2016 16:11

16 comentarii

  • postat de Terente
    Duminică, 13 Noiembrie 2016 18:10
    89.137.231.***
    N-am sa inteleg niciodata de ce pt acest fel de sarbatoare nu se aduc trupe de teatru, estrada, reviste din Tara, cu reprezentatii in principalele sali pretabile pt a sustine spectacole de acest gen, nu prin mocirla si zloata ca oile in strunga?
    2
    3
    Raportează
  • postat de O doamna
    Miercuri, 09 Noiembrie 2016 11:48
    81.180.26.***
    Pentru aceste 5 zile de spectacole se fac economiile de energie electrică printre blocuri de-ți bagi degetele in ochi!!??!?! O zi doua de spectacole, nu erau de ajuns, fara sa închideti felinarele dintre blocuri? ((cel putin in Tiglina l)...
    3
    1
    Raportează
  • postat de bula
    Luni, 07 Noiembrie 2016 20:06
    84.117.42.***
    Sa fie spectacol, zic, si nu unul mic ci unul mareee, cel mai mare, ca artisti avem o droaie. Dar de ce sa platim atat? Apropo, nenea asta din primarie care cica se pricepe la organizari de spectacole a mai avut in trecut tentative nereusite, semnalate de curtea de conturi. Dar, bag de seama ca tot pe mana lui mergem. N-am invatat nimic. Nu-i bai! Ii dam inainte cu tupeu. Nu inteleg de ce nu incepem programul in fiecare zi cu artisti locali, de la copii, tineri si artisti consacrati, iar la final sa venim cu cate un artist/trupa cunoscuta national si/sau international. Pai nu mai avem artisti la teatru, in caminul cultural, la palatul copiilor, la liceul de arte, la organizatii particulare de profil? Cu ei ce facem? Ii dam la cos? In multe din aceste institutii primaria pompeaza bani grei de ani de zile. De ce nu-i scoatem in fata? Acum este momentul. Si, nu oricum, pe bani. Dar, nu pe bani grei cum cer astazi vedetele de la TV. Va asigur ca va ramane si rest. Din ceea ce va ramane, puteti sa completati suma pe care ati alocat-o pentru reabilitarea parcului Eminescu si care, in opinia mea este derizorie. In jur de 170000lei. Un mizilic, un fleac. N-aveti ce vedea de banii astia. Dar, asa-i cand stati in birouri si va uitati doar la TV. Vai de mama voastra! Apropo, nu bagati si niste Salsa la Serbarile Galatiului? Prietenii stiu de ce!
    1
    3
    Raportează
  • postat de Vlasie george bogdan
    Luni, 07 Noiembrie 2016 19:37
    89.136.231.***
    Uuuuuaaaaaa domnule primar pucheanu cu acesti bani se aduce la galati nationale romaniei nu am vazut la galati nationalele romaniei de fotbal baschet volei handbal bine ca cheltuiti pe concerte 5 zile Uuuuuaaaaaa galateni sa boicotam concertele nu ma duc la nici un concert
    3
    3
    Raportează
  • postat de Da-le circ la prosti....
    Luni, 07 Noiembrie 2016 17:45
    5.13.227.***
    Cele mai ample sarbatori de pana acum....wow! Dar cum de se intind exact pana in ajunul alegerilor? Pentru ca de fapt vom avea 5 zile de balci traditional care vor masca o campanie electorala PSD style. Ce frumos ne iau de prosti iarasi alde nea primar asta...si ai lui eterni mentori rosii
    1
    6
    Raportează
  • postat de Ciprian
    Luni, 07 Noiembrie 2016 17:40
    109.166.155.***
    @un tanar cetatean, nu e negativism, e realism. Evenimentul asta e ca si cum te-ar durea capul si in loc de medicamente ti-ai lua ochelari de soare. Nu zice nimeni sa nu le srabatoresti. Dar nu prin atribuire directa si sigur nu 5 zile. Cu ce te incalzeste daca in ziua evenimentului iti rupi picioarele intr-o bordura surpata? Altele sunt prioritatile, nu painea si circul.
    0
    4
    Raportează
  • postat de Ion
    Luni, 07 Noiembrie 2016 15:54
    78.96.253.***
    Ce transparenta dom'le!
    De cand a venit Pucheanu cel curat la conducere, auzim incotinuu de caiete de sarcini, achizitii publice cu licitatie, etc.
    Baiatul asta reinventeaza apa calda, serios dragi galateni!
    1
    5
    Raportează
  • postat de Taranca taranca
    Luni, 07 Noiembrie 2016 13:50
    91.208.234.***
    De banii astia il rugam pe domnul Presedinte CJ sa repare drumul pavat cu piatra de rau plesa-Talasmani din comuna Beresti Meria. Se surpa o portiune langa rapa!!
    17
    7
    Raportează
  • postat de Un tanar cetatean.
    Luni, 07 Noiembrie 2016 13:31
    5.13.206.***
    Oare de ce toata lumea are numai reactii negative? Haideti sa incercam sa nu mai fim ipocriti. Anul trecut nu am avut nici macar iluminat festiv in oras si absolut toata lumea a fost dezamagita, dar acum ca vom avea parte si de putina distractie sa mai uitam de rele iar sunt nemultumiri. Niciodata nu vom fi fericiti daca nu profitam de lucrurile frumoase din jurul nostru si nu vedem si partile bune. Din pacate in orasul Galati inca exista prea multi oameni cu idei fixe, carcotasi, care vor ramane toata viata lor cu aceste fixatii si nu fac absolut nimic pentru a schimba ceva. Asteptam mereu sa se intample lucruri bune in oras fara sa respectam si noi niste reguli de bun simt si conduita urbana.
    8
    28
    Raportează
  • postat de madame
    Luni, 07 Noiembrie 2016 12:39
    5.13.253.***
    Spectacolele sa fie pe faleza Dunarii... locatia ideala ptr oras. Una din bilele negre acordate fostului primar,din aceast fapt, apoi luminitele de Craciun...
    5
    20
    Raportează
  • postat de ss
    Luni, 07 Noiembrie 2016 11:04
    5.13.199.***
    Simpatic caiet de sarcini, mai strecurati 2 pe lista ca aia sigur vor veni? De locatie nimic, se cauta in continuare, la Braila nu e vreo locatie? :)))
    2
    7
    Raportează
  • postat de Andrei
    Luni, 07 Noiembrie 2016 10:40
    92.80.133.***
    La viitoarele alegeri sa facem anul Galatiului, cu concerte de prost gust tot anul.
    5
    7
    Raportează
  • postat de Marius Ionascu
    Luni, 07 Noiembrie 2016 10:30
    213.218.53.***
    a venit PSDu lu Dragnea la putere in Galati prin intermediu la primaru asta nou !

    foamea mare dupa atatia ani de zile si se vede - BORDURI - ACHIZITII DIRECTE (a se citi fara licitatie !!!) catre "cine trebuie" !!!

    in ce lume corupta mai traim !
    6
    7
    Raportează
  • postat de eu
    Luni, 07 Noiembrie 2016 09:21
    5.13.183.***
    Nu mai bine adunati cainii si pisicile de pe strazi de banii aia ? Sau faceati curatenie pe strazi, mai daramati niste cotete ca alea din spatele Tribunalului ori asfaltati vreo cateva strazi secundare ? Si cui ii trebuia concert, se uita la televizor
    27
    40
    Raportează
  • postat de Ciprian
    Luni, 07 Noiembrie 2016 08:26
    86.121.183.***
    Frumos asa, e bine sa vezi o asa sincronizare in administratie, de la cea locala la cea centrala. Scutiri agresive de taxe la nivel national, mariri de salarii facute complet fara cap iar la nivel local cantece si veselie. Anul asta, ca-s alegeri.

    E bine macar ca si de la anul romanii vor canta. De foame...
    10
    37
    Raportează
  • postat de Locul de desfasurare :
    Luni, 07 Noiembrie 2016 00:13
    89.137.225.***
    sa fie ca pana acum , la naiba in praznic , la cucuietii din deal , la marlanie ....adica ....: IN PARCARE LA MALL !!!!!
    URAAA!!!
    10
    39
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.