Mister dezlegat în cazul gălățencei „ucise” de Apă-Canal. A fost declarată „moartă” cu CNP-ul mamei decedate!

Mister dezlegat în cazul gălățencei „ucise” de Apă-Canal. A fost declarată „moartă” cu CNP-ul mamei decedate!
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

O eroare de sistem apărută la actualizarea bazei de date a fost motivul invocat de operatorul regional de apă și canalizare în cazul Ancăi Savin, gălățeanca anunțată în ziua de Bobotează că a decedat și că situația contractuală a abonamentului trebuie rezolvată urgent, sub sancțiunea sistării alimentării locuinței.

Doamna Anca Savin, profesoara pensionară care în urmă cu o săptămână afla cu stupoare că a "decedat" dintr-o notificare transmisă de Apă-Canal, poate respira din nou ușurată. A înviat! Asta nu în realitate, pentru că în lumea celor drepți nu a trecut, ci în evidențele operatorului de apă și canalizare, unde s-a strecurat eroarea care a adus-o în situația de a figura pe o adresă cu calitatea de persoană decedată, al cărei contract de furnizare a fost reziliat.

Situația s-ar fi născut, susțin reprezentanții societății, în urma unei operațiuni de reactualizare a bazei de date, în locul CNP-ului doamnei Savin apărând CNP-ul mamei sale, decedată, ce-i drept, în urmă cu zece ani, timp în care fiica, Anca Savin, a încheiat, ca moștenitoare, un nou contract, în 2013. "Analiza situației a scos în evidență o regretabilă eroare în baza noastră de date, în care a rămas salvat, la preluarea contractului de către moștenitoare, CNP-ul persoanei decedate. Situația în cauza a fost clarificată cu titulara contractului, care a înțeles starea de fapt. Precizăm că Apă -Canal actualizează permanent baza de date privind clienții societății, în funcție de vechimea contractelor și a CNP-ului, pentru a se asigura că datele din contract ale utilizatorului nu au suferit modificări. Prezentăm scuze doamnei pentru situația creată", se arată într-un punct de vedere remis redacției noastre de SC Apă-Canal, în cursul zilei de miercuri, 12 ianuarie.

Pe aceeași cale, operatorul de apă și canalizare a dat garanții că abonata din cazul de față nu ar fi fost debranșată automat de la apă, așa cum se înțelegea din notificarea transmisă inițal. După ce colegii de la evidență au stabilit că femeia a decedat pentru că așa a reieșit din sistem, angajații Apă-Canal ar fi urmat să facă verificări la fața locului, să constate "pe viu" dacă titulara contractului este în viață și mai are nevoie de apă.

Citit 3598 ori Ultima modificare Sâmbătă, 15 Ianuarie 2022 01:03

6 comentarii

  • postat de Stan Patitul
    Joi, 13 Ianuarie 2022 10:20
    92.86.79.***
    Ce scuze de doi lei! Actualizarea bazei de date! Baza de date nu se actualizeaza singura, este un operator care face asta si care probabil nu se trezise inca de la petrecerea de Sf. Nicolae/ Craciun/ Revelion si a introdus gresit datele. Incompetenta!
    0
    5
    Raportează
  • postat de un observator
    Joi, 13 Ianuarie 2022 07:55
    193.230.156.***
    galati, galati. Numai aici auzi si vezi asa ceva.Foarte frumos. Tot inainte
    0
    3
    Raportează
  • postat de Bleah
    Joi, 13 Ianuarie 2022 07:22
    86.124.203.***
    Bine ca au dezlegat misterul... Ca scuzele o sa le cer eu în locul lor.... Auzi la ei, o eroare de sistem... Nu spun ca un idiot/idioata din cadrul societății au introdus greșit CNP ul... Sistemul a introdus greșit... Bleah!
    0
    4
    Raportează
  • postat de Marius
    Miercuri, 12 Ianuarie 2022 22:47
    86.125.62.***
    Din cauza ca am fost plecat din oras o perioada mai lunga si nu am consumat apa am gasit contorul schimbat pe motiv ca nu inregistreaza consum de apa, daca stau si ma gandesc bine cand am tras apa separat a trebuit sa fiu atent cu reprezentantii Apaterm din lipsa de contori.
    0
    13
    Raportează
  • postat de Anghel
    Miercuri, 12 Ianuarie 2022 18:57
    89.33.166.***
    "Actualizarea" ne manânca nervii pe toate planurile.
    Nu cred ca cineva de la vreun furnizor (care nu ofera reduceri cuiva) poate spune de ce trebuie sa actualizeze un contract pentru care platile sunt la zi, contorul a fost verificat si e în regula.
    Situatie reala: proprietarii unui apartament sunt plecati din tara (sunt în Canada de vreo 8 ani) si au închiriat apartamentul. Ce sa faca daca un functionar cretin sau un director cretin le cere sa vina la sediu pentru "clarificari"?
    3
    13
    Raportează
  • postat de Sorin
    Miercuri, 12 Ianuarie 2022 15:18
    82.78.125.***
    Hai ca e amuzant!De fapt si eu am primit azi o notificare de la Engie ca nu mai figurez cu verificarea centralei din 2020.La finalul conversatiei pe mess mi-au urat...o zi plina de energie.Le-am urat si eu multe succesuri!
    4
    24
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.