Cetăţenii şi agenţii economici care vor să sesizeze către autorităţi nereguli în privinţa protecţiei consumatorilor au la dispoziţie vechiul număr unic 021/9551. Măsura de revenire la acest număr vine după ce la începutul lunii iunie Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) decidea schimbarea numărului de telefon către care pot fi făcute plângeri şi sesizări. La presiunea organizaţiilor nonguvernamentale, care au reclamat faptul că schimbarea numărului unic nu a dus decât la bulversarea consumatorilor, ANPC a revenit asupra măsurii şi, astfel, vechiul număr a devenit din nou disponibil. Telefonul Consumatorilor INFOCONS - 021/9551 este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, telefon cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.
TELEFONUL CONSUMATORILOR: S-a REVENIT la vechiul număr, după doar o lună de la schimbare Scris de Remus Basalic


Mai multe din această categorie: