Românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 de minute pe zi şi navighează pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului „Media Consumption Forecast” al agenţiei Zenith România. Potrivit acestui document, consumul de media global creşte prin intensificarea utilizării internetului. Internetul determină o creştere a consumului de media general cu 1,4 la sută în 2015. În plus, consumul de internet va creşte cu zece procente anual. Tendinţa de creştere se aplică şi pentru România, o consecinţă a amplificării penetrării telefoanelor inteligente şi a tabletelor, a diversificării şi accesibilităţii ofertelor furnizorilor de servicii (voce, TV şi internet), favorizat şi de contextul tehnologic (România se situează pe locul al patrulea în lume privind viteza de conectare la internet). În timp ce internetul propulsează consumul de media global, ziarele suferă cel mai mult, fiind urmate de reviste. Între 2010 şi 2014, potrivit Zenith România, timpul mediu alocat citirii ziarelelor a scăzut cu 25 de procente, iar cel al revistelor, cu 19 procente.
În pofida recentului său declin, televizorul rămâne de departe cel mai popular dintre toate tipurile de mass-media la nivel global. În România, consumul de TV depăşeşte media globală, iar românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 minute pe zi. Consumul de internet se clasează pe locul al doilea în privinţa timpului alocat, cu 109,5 minute pe zi la nivel global şi 271,2 minute pe zi în România.
Românii se uită la televizor, în medie, peste cinci ore pe zi Scris de Ioana Ivan


Ioana Ivan
Articole recente - Ioana Ivan
ACTE necesare pentru RADIEREA unei MAŞINI ACTE necesare pentru VÂNZAREA unei MAŞINI ACTE necesare pentru PRIMA ÎNMATRICULARE a maşinii Peste 60.000 de apeluri la Telefonul Copilului, în primele şase luni ale anului Ce nu face o mireasă pentru a avea poze cât mai originale! (FOTO)
Mai multe din această categorie: