Românii se uită la televizor, în medie, peste cinci ore pe zi

Românii se uită la televizor, în medie, peste cinci ore pe zi
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 de minute pe zi şi navighează pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului „Media Consumption Forecast” al agenţiei Zenith România. Potrivit acestui document, consumul de media global creşte prin intensificarea utilizării internetului. Internetul determină o creştere a consumului de media general cu 1,4 la sută în 2015. În plus, consumul de internet va creşte cu zece procente anual. Tendinţa de creştere se aplică şi pentru România, o consecinţă a amplificării penetrării telefoanelor inteligente şi a tabletelor, a diversificării şi accesibilităţii ofertelor furnizorilor de servicii (voce, TV şi internet), favorizat şi de contextul tehnologic (România se situează pe locul al patrulea în lume privind viteza de conectare la internet). În timp ce internetul propulsează consumul de media global, ziarele suferă cel mai mult, fiind urmate de reviste. Între 2010 şi 2014, potrivit Zenith România, timpul mediu alocat citirii ziarelelor a scăzut cu 25 de procente, iar cel al revistelor, cu 19 procente.

În pofida recentului său declin, televizorul rămâne de departe cel mai popular dintre toate tipurile de mass-media la nivel global. În România, consumul de TV depăşeşte media globală, iar românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 minute pe zi. Consumul de internet se clasează pe locul al doilea în privinţa timpului alocat, cu 109,5 minute pe zi la nivel global şi 271,2 minute pe zi în România.

Citit 1408 ori Ultima modificare Vineri, 19 Iunie 2015 16:28

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.