Comerţul online din România a crescut de trei ori în ultimii ani

Comerţul online din România a crescut de trei ori în ultimii ani
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Cifra de afaceri din e-commerce-ul românesc a crescut de la 1,68 miliarde de lei în 2011 la 5,47 miliarde de lei în 2015, pe fondul dezvoltării serviciilor de comerţ online, asigurate de peste 5.300 de firme, cu peste 2.600 mai multe decât în urmă cu cinci ani. Cea mai mare creştere a fost între 2014 şi 2015, când afacerile din sectorul de e-commerce au avansat cu peste două miliarde de lei. Profitablitatea sectorului a avansat de la 47,4 milioane de lei în 2011 la 233,7 milioane de lei în 2015, iar pentru 2016 se preconizează o ţintă de peste 300 de milioane de lei, pe fondul creşterii interesului românilor pentru produsele şi serviciile vândute pe internet, indică statisticile KeysFin.

"2016 se anunţă a fi cel mai bun an din istoria businessului online din România. Un argument de actualitate îl reprezintă rezultatele spectaculoase din campania Black Friday 2016, care a dovedit că online-ul românesc a ajuns la nivel de fenomen naţional. Nu neapărat reducerile, cât volumul spectaculos al vânzărilor a dovedit că românii sunt tot mai interesaţi de vânzările din aşa-numitele mall-uri virtuale", au explicat analiştii.        

Citit 1174 ori Ultima modificare Joi, 08 Decembrie 2016 16:47

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.