TRANSURB, un pariu nereuşit!

TRANSURB, un pariu nereuşit!
Evaluaţi acest articol
(32 voturi)

Autobuze second-hand, practic nişte sicrie pe roţi, care, dacă nu scârţâie din toate încheieturile, iau foc pe traseu. Staţii fără refugii, în care aştepţi zeci de minute un mijloc de transport promis pe o tablă arsă de soare. Şoferi care nu-ţi dau bilet, rest sau nu opresc peste tot, cum ar trebui, pe motiv că nu stai lângă uşă, pregătit. Peste toate, lipsa aerului condiţionat, care face călătoria pe caniculă absolut imposibilă. Aceasta este lecţia unui monopol care nu face bine Galaţiului.

Când a fost eliminat transportul public privat, Transurb îşi lua angajamentul asigurării unui serviciu public de calitate. Între timp s-au schimbat multe, inclusiv preţul biletului, dar s-a umblat prea puţin la calitate. De ce în altă parte se poate şi la noi nu, e o întrebare la care va trebui, odată, să primim un răspuns! Dar până atunci, să vedem cum e în alte oraşe. Tot din România. La Braşov, biletul e tot 2 lei, dar traseele sunt bine marcate, sunt panouri electronice care anunţă ora de sosire, autobuzele au aer condiţionat şi staţiile au refugii. La fel se întâmplă şi la Cluj, Timişoara, ba chiar şi la Mediaş, unde preţul unui bilet e doar 1,5 lei, iar şoferii nu se fac remarcaţi prin lipsă de bun simţ! Ba mai mult, în astfel de oraşe, există în staţii tonomate de bilete. Ca să nu te cerţi cu şoferul şi nici să îţi faci griji că ghereta e închisă sau doamna vorbeşte la mobil, iar autobuzul dă să plece. Cred că în oraşele respective s-a renunţat şi la “hingheri”, iar regia de transport nu îşi mai consideră călătorii infractori de drept, doar pentru că, din cauza aglomeraţiei şi a hurducăielilor, omul nu a ajuns la timp la compostor. La Cluj, de exemplu, se poate plăti bilet prin SMS.

De ce gălăţenii cer tot mai puţin pe banii lor, mi-e greu să înţeleg! Poate ne explică Transurb.

Citit 15716 ori Ultima modificare Marți, 22 August 2017 11:36

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.