În 2023, consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile, potrivit Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. Băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022, iar valoarea beneficiilor obținute de consumatori a depășit 3,3 milioane de euro. Doar în opt din 100 de negocieri, consumatorii și băncile nu s-au înțeles. 24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut, cel mai mic din ultimii șapte ani. Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 de cazuri).
Băncile s-au împăcat mai des cu clienții Scris de Cristinel Luca
Etichetat cu
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Restructurarea Liberty Tubular, omologată de Tribunalul Galați Eurodeputații susțin un „Schengen militar” şi investițiile în infrastructură Opțiunile gălățenilor nevoiţi să-şi caute un al doilea job Roaming mai ieftin în Republica Moldova și Ucraina Blocadă totală impusă Venezuelei de administraţia Trump
Mai multe din această categorie:

