În 2023, consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile, potrivit Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. Băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022, iar valoarea beneficiilor obținute de consumatori a depășit 3,3 milioane de euro. Doar în opt din 100 de negocieri, consumatorii și băncile nu s-au înțeles. 24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut, cel mai mic din ultimii șapte ani. Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 de cazuri).
Băncile s-au împăcat mai des cu clienții Scris de Cristinel Luca

Etichetat cu

Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
„Terorism pur” la Kiev. 15 morţi și 75 de răniţi în atacuri cu drone şi rachete Firmele gălățene la care Combinatul este dator cer garanții că-și vor primi banii Trump o contrazice pe şefa propriilor servicii secrete Belgia renunță la Senat, organism care întârzie deciziile legislative Inginerii gălățeni, omagiu lui Anghel Saligny
Mai multe din această categorie: