În 2023, consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile, potrivit Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. Băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022, iar valoarea beneficiilor obținute de consumatori a depășit 3,3 milioane de euro. Doar în opt din 100 de negocieri, consumatorii și băncile nu s-au înțeles. 24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut, cel mai mic din ultimii șapte ani. Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 de cazuri).
Băncile s-au împăcat mai des cu clienții Scris de Cristinel Luca
Etichetat cu
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Greve pe marile aeroporturi. Posibile întârzieri pentru românii care vin acasă Două milioane de români, afectați de sărăcia energetică Kremlinul pune condiții pentru armistițiul de Crăciun Pașapoarte pentru hainele destinate Europei Fentanilul, declarat „armă de distrugere în masă” în SUA
Mai multe din această categorie:

