Băncile s-au împăcat mai des cu clienții

Băncile s-au împăcat mai des cu clienții
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

În 2023, consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile, potrivit Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. Băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022, iar valoarea beneficiilor obținute de consumatori a depășit 3,3 milioane de euro. Doar în opt din 100 de negocieri, consumatorii și băncile nu s-au înțeles. 24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut, cel mai mic din ultimii șapte ani. Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 de cazuri).

Citit 398 ori Ultima modificare Marți, 06 Februarie 2024 18:09

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.