Adevărata față a influencerilor

Adevărata față a influencerilor
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)

* Conținut. Sincer, m-am întrebat adesea cât de reale sunt satisfacția și entuziasmul personajelor publice atunci când promovează și recomandă un produs - cosmetic, alimentar, de igienă, supliment sau de care-o mai fi. Reclama e reclamă! Nu spune nimeni că protagonistul unui spot publicitar trebuie să și consume/folosească bunul respectiv. Dar în cazul influencerilor - al celor special aleși și plătiți pentru campanii și conținut online, te-ai aștepta la mai multă decență/ prudență. Mă refer la gestul perechii Sânziana Negru - Ștefan Floroaica (ea - fostă câștigătoare Asia Express, el - actor mai mult de ocazie decât de talent) de a azvârli la gunoi o sacoșă întreagă de produse Lidl, după ce au filmat un clip de promovare. Clip în care el trebuia să ghicească produsele lui "preferate", pe care ea le "cumpărase" special pentru ei. Toate ar fi fost bune și frumoase, dacă Ștefan Floroaica nu ar fi fost surprins aruncând la gunoi produsele nedesfăcute. Mă și mir cum de nu le-au pus direct în coșul de gunoi de la intrarea în magazin. Ar fi fost un gest onest. Nu dau doi bani pe scuzele lui ulterioare, în încercarea de a-și asuma vina și proteja partenera. În calitate de client și de consumator frecvent al produselor Lidl, am dreptul să judec și să spun că firma ar trebui să-și aleagă cu mai multă grijă influencerii. Poate chiar din rândul clienților adevărați, care ar putea să spună pe bune ce le place și ce nu. Chiar dacă le-ar lipsi faima unor vedete fără conținut.

Citit 1431 ori Ultima modificare Marți, 23 Iulie 2024 17:51

Mai multe din această categorie:

1 comentariu

  • postat de Ciclop
    Marți, 23 Iulie 2024 23:52
    86.120.239.***
    Sărăciile de noi ne îngrămădim ca oile când e promoție sau ofertă cu reducere de 50 de bani la produse, iar ăștia le aruncă direct la gunoi. Totuși,nu tot noi v-am făcut celebri, băi vedetelor ?
    0
    3

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.