Cum se depune o PLÂNGERE la Protecţia Consumatorilor

Cum se depune o PLÂNGERE la Protecţia Consumatorilor
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, pentru schimbarea unui produs sau remedierea unui serviciu, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Galaţi.

Reclamaţiile şi sesizările adresate Protecţiei Consumatorilor pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a acestei instituţii.

Conform prevederilor legale, reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal. Reclamaţia sau sesizarea se face doar în nume personal. Pentru o sesizare online, trebuie să completaţi formularul aflat pe site-ul http://reclamatii.anpc.ro. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează.

Sediul CJPC Galaţi se află pe strada Egalităţii nr. 2, iar programul instituţiei este de luni până joi, între orele 8,00 şi 16,30, iar vineri de la 8,00 la 14,00.

Citit 3026 ori Ultima modificare Marți, 05 Ianuarie 2016 17:13

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.