Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

Gălăţenii care intenţionează să îşi achite facturile emise de Apă Canal pentru serviciul de alimentare cu apă rece şi canalizare, până la începutul anului viitor, trebuie să ştie că mai au la dispoziţie doar patru zile pentru a face plăţi la sediul societăţii Conform unui anunţ al operatorului de apă rece şi canalizare, casieriile societăţii vor mai fi deschise pe data de 28, 29, 30 decembrie, când vor funcţiona cu program normal (7,30 - 19,30), şi pe data de 31 decembrie, în intervalul orar 7,30 - 15,00. În zilele de 1, 2 şi 3 ianuarie 2016, casieriile şi birourile societăţii vor fi închise, urmând ca programul normal de lucru să se reia pe data de 4 ianuarie.

În schimb, Apă Canal a anunţat că "pentru orice problemă în alimentarea cu apă şi/sau canalizare, clienţii pot sesiza dispeceratul societăţii, la numerele de telefon 0236.463.294 sau 0236.473.380 int.133. Dispeceratul are program de lucru nonstop.

La nivelul societăţii este instituit, în toată perioada sărbătorilor de iarnă, serviciul de permanenţă (dispecerat, echipe de intervenţie, reprezentanţi ai conducerii societăţii), în scopul asigurării bunei funcţionări a sistemelor de apă şi canalizare şi intervenţiei prompte pentru asigurarea continuităţii serviciilor de alimentare cu apă şi preluare a apelor uzate în toată aria de operare din judeţul Galaţi.

CITEŞTE ŞI: Apă Canal a redus tarifele pentru branşarea individuală

Citit 1468 ori Ultima modificare Duminică, 27 Decembrie 2015 16:12

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.