Cum te poţi REBRANȘA la reţeaua electrică

Cum te poţi REBRANȘA la reţeaua electrică
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Realimentarea cu energie electrică a unui loc de consum la care contractul de furnizare a fost reziliat (pentru neplată sau din alte motive) este posibilă numai în condiţiile în care la acel loc de consum se încheie un nou contract.

Documentele pe care clientul casnic trebuie să le pună la dispoziția furnizorului în vederea încheierii contractului de furnizare a energiei electrice sunt: cererea de încheiere a contractului, actul de identitate, actul de proprietate sau alt document care să ateste dreptul de folosință asupra spațiului care face obiectul locul de consum. În situația în care clientul nu deține un astfel de document sau documentul respectiv nu are caracter definitiv, dar acesta declara pe propria răspundere că foloseşte legal imobilul ce reprezintă locul de consum, atâta timp cât locul de consum nu este revendicat de altă persoană, furnizorul poate încheia un contract pe o perioadă limitată de timp, de cel mult un an, cu posibilitate de prelungire. În acest caz, clientul va constitui, în favoarea furnizorului, o garanție financiară. Modul de stabilirea a valorii garanției este, de asemenea, reglementat prin Ordinul ANRE nr. 84/2015.

Citit 2142 ori Ultima modificare Joi, 20 Aprilie 2017 01:14

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.