Cei mai mulţi dintre români declară că vor aloca un buget similar celui de anul trecut pe produse alimentare cu ocazia sărbătorilor de Paşte (51 la sută), în timp ce 24 la sută vor aloca un buget mai mic, potrivit unui studiu de piață realizat de Reveal Marketing Research.
În contextul scumpirilor, românii vor avea o masă de Paşte diferită în acest an, fie că ne referim la reducerea numărului de produse cumpărate, fie la alegerea celor mai mici preţuri. Pe de altă parte, un sfert dintre români (25 la sută) declară că bugetul familiei alocat produselor alimentare pentru sărbătorile de Paşte va fi mai mare anul acesta în comparaţie cu anul trecut. 36 la sută dintre români au declarat că vor creşte suma cu un procent între 10 şi 20 la sută, în timp ce 31 la sută dintre cei intervievaţi au menţionat creşteri ale bugetelor alocate între 20 şi 30 la sută.
Referitor la principalele categorii de produse alimentare pe care românii intenţionează să le achiziţioneze, aceştia consideră că vor aloca bugete mai generoase pentru legume/ zarzavaturi (31 la sută), carne (29 la sută), lactate/ brânzeturi (27 la sută), ouă (24 la sută) şi băuturi alcoolice (16 la sută).