RAR mediază problemele cu service-urile auto

RAR mediază problemele cu service-urile auto
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Nemulțumirile legate de prestațiile oferite de cei care asigură service-ul auto pot fi acum soluționate printr-o modalitate mai rapidă și mai eficientă. Registrul Auto Român (RAR) le oferă clienților nemulțumiți, care reclamă diferite probleme legate de reparații, soluția concilierii, ca modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, principalul avantaj fiind acela că în acest mod se pot economisi timp și resurse.

"Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea "petiții și reclamații operatori economici", puteți opta pentru conciliere. Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța: "Da, vreau conciliere!" și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei", au anunțat reprezentanții Registrului Auto Român joi, 22 iunie, în prima zi de implementare a acestui serviciu. Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.

Citit 631 ori Ultima modificare Vineri, 23 Iunie 2023 09:55

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.