Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Responsabilităţi:

  • Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii;
  • Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante;
  • Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii;
  • Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor;
  • Verifică documentele de calificare;
  • Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie;
  • Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică;
  • Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate.

Cerinţe:

  • Studii superioare si experienţă în domeniul achiziţiilor publice;
  • Experienţă în planificarea achiziţiilor, în elaborarea documentaţiilor de atribuire;
  • Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice;
  • Abilităţi de utilizare MS Office;
  • Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP;
  • Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice;

Constituie avantaj:

  • Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor;
  • Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect;
  • Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări.

Pentru relatii suplimentare, sunati la 0751024533

(P)

Citit 2654 ori Ultima modificare Luni, 30 Septembrie 2019 12:10