Cum poţi anula o cerere de portare

Cum poţi anula o cerere de portare
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) precizează că anularea portării unui număr de telefon se face doar de către solicitant, la furnizorul la care a intenţionat să se porteze, cu cel târziu 24 de ore înainte de momentul iniţial stabilit pentru realizarea portării. Dacă cererea de anulare este înregistrată cu mai puţin de 24 de ore înainte, portarea numărului va fi finalizată.

Anularea portării se face printr-o cerere, care trebuie depusă la reprezentanţa operatorului unde a fost solicitată iniţial portarea sau în cel mai apropiat centru al acestuia. Formularul-tip care trebuie completat poate fi obţinut de la furnizorul acceptor (noul furnizor) sau de pe www.portabilitate.ro. Întreaga perioada de portare este, de regulă, de trei zile lucrătoare, iar dacă momentul iniţial convenit pentru portare este într-o zi de luni, cererea de anulare trebuie depusă în vinerea anterioară.

Pe parcursul anului trecut, ANCOM a primit 568 de sesizări cu privire la procesul de portare, principalele probleme fiind legate de netransmiterea unor mesaje între bazele de date ale furnizorilor, refuzul portării şi furnizarea numerelor provizorii.

Citit 1710 ori Ultima modificare Miercuri, 19 Iunie 2019 16:12

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.