Consiliul Național al IMM-urilor din România relansează campania #ROMÂNIATRICOLORĂ, cu ocazia Zilei Naționale a României. Campania de responsabilitate socială se adresează antreprenorilor români și vizează arborarea a 500.000 de steaguri ale României în cadrul firmelor, fabricilor, sediilor antreprenorilor, făcând totodată un apel la solidaritate și unitate în rândul acestora. Antreprenorii trebuie să arboreze steagul României în cadrul firmei, să posteze o poză pe pagina de Facebook a firmei cu #ROMÂNIATRICOLORĂ și să transmită apoi provocarea către alți 5 antreprenori. Campania #ROMÂNIATRICOLORĂ a fost lansată de către CNIPMMR în anul 2016, în cadrul evenimentului „Topul Național al Firmelor Private din România”.
IMM-urile relansează campania ROMÂNIATRICOLORĂ Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Fondurile europene, cheia următorilor ani pentru economia României Nuditatea, interzisă la Festivalul de Film de la Cannes Bilete pentru a șasea serie de tratament balnear Furioși sau depresivi, din 19 mai? Afacerile familiei Trump în Orientul Mijlociu, în expansiune
Mai multe din această categorie: