Consiliul Național al IMM-urilor din România relansează campania #ROMÂNIATRICOLORĂ, cu ocazia Zilei Naționale a României. Campania de responsabilitate socială se adresează antreprenorilor români și vizează arborarea a 500.000 de steaguri ale României în cadrul firmelor, fabricilor, sediilor antreprenorilor, făcând totodată un apel la solidaritate și unitate în rândul acestora. Antreprenorii trebuie să arboreze steagul României în cadrul firmei, să posteze o poză pe pagina de Facebook a firmei cu #ROMÂNIATRICOLORĂ și să transmită apoi provocarea către alți 5 antreprenori. Campania #ROMÂNIATRICOLORĂ a fost lansată de către CNIPMMR în anul 2016, în cadrul evenimentului „Topul Național al Firmelor Private din România”.
IMM-urile relansează campania ROMÂNIATRICOLORĂ Scris de Cristinel Luca
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Pentagon: „Aceasta nu reprezintă o retragere a Americii din Europa” Rușii încearcă să blocheze extrădarea mercenarului Horaţiu Potra Noile contoare de la Electrica, mai inteligente decât furnizorii de energie Un miliard de euro pentru supraviețuitorii Holocaustului Un milion de potențial sinucigași vorbesc cu AI
Mai multe din această categorie:

