Optimizarea care întârzie facturile Electrica

Optimizarea care întârzie facturile Electrica
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

Demersurile "Vieții libere" de a afla motivul întârzierilor foarte mari cu care ajung facturile Electrica Furnizare la mulți dintre consumatorii gălățeni au fost fără succes până acum. Luni, 13 iunie, s-au împlinit două săptămâni de când am trimis întrebările noastre pe adresa Biroului de presă al companiei, întrebări la care nu am primit nici până acum vreun răspuns.

Mai mult succes a avut, se pare, unul dintre cititorii fideli ai ziarului nostru, Dan Mihalache P., care i-a întrebat pe cei de la Electrica Furnizare dacă e normală întârzierea cu care primește facturile. Compania i-a răspuns gălățeanului, motivând întârzierile prin optimizarea sistemului. Iată răspunsul: "Pentru implementarea măsurilor aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022 - 31 martie 2023, prevăzute în Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 27/2022, societatea noastră a demarat o amplă acțiune de optimizare a sistemului informatic. Din acest motiv, facturile de energie electrică/ gaze naturale pentru consumul aferent lunilor aprilie și mai 2022 au fost emise la o altă dată decât cea obișnuită. În cazul în care nu ați primit încă factura, vă asigurăm că aceasta urmează să ajungă la dumneavoastră în scurt timp".

Citit 4095 ori Ultima modificare Sâmbătă, 18 Iunie 2022 12:56

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.