Gruia Stoica îi va face trenuri lui Castro: Grampet se extinde peste Ocean
Foto: Foto: Grup Feroviar Român

Gruia Stoica îi va face trenuri lui Castro: Grampet se extinde peste Ocean
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Grampet, cel mai mare grup feroviar privat din România, condus de omul de afaceri Gruia Stoica originar din satul gălăţean Toflea, îşi extinde operaţiunile peste Atlantic.
După ce a acaparat segmente din piaţa feroviară din Balcani, Grampet a încheiat recent un acord de colaborare cu Uniunea Căilor Ferate din Cuba. “Prin acest acord se are în vedere, în mod deosebit, colaborarea în domeniul construcției și reparației de locomotive şi vagoane pentru trenurile de călători și de marfă ale căilor ferate cubaneze”, a anunţat Grampet, printr-un comunicat de presă.
Conform aceleiaşi surse, specialişti din cadrul Uniunii Căilor Ferate din Cuba sunt aşteptaţi în perioada următoare în România, pentru a vizita societăţile din cadrul Grampet şi a pune în aplicare prevederile acordului semnat.

 

Citit 3545 ori Ultima modificare Miercuri, 12 Decembrie 2012 17:51

8 comentarii

  • postat de tronc
    Vineri, 14 Decembrie 2012 19:26
    gruia stoica este chiar din Toflea si impreuna cu alt Toflean (Didila) detin cam 60% din actiunile Grampet, firma care detine GFR, Turist Semenic, Remat Pascani si altele. Grmpetul a aparut si s-a dezvoltat puternic sub Iliescu si Miron Mitrea preluand material rulant si alte proprietati dea CFR-ului prin tot felul de contracte dubioase dintre aceste doua societati. Intamplator nu sunt publice numele detinatorilor celor aproximativ 40% din actiunile Grampet iar o secretara dea lui Gruia Stoica este insusi nepoata lui Ion Iliescu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de tronc
    Vineri, 14 Decembrie 2012 19:25
    gruia stoica este chiar din Toflea si impreuna cu alt Toflean (Didila) detin cam 60% din actiunile Grampet, firma care detine GFR, Turist Semenic, Remat Pascani si altele. Grmpetul a aparut si s-a dezvoltat puternic sub Iliescu si Miron Mitrea preluand material rulant si alte proprietati dea CFR-ului prin tot felul de contracte dubioase dintre aceste doua societati. Intamplator nu sunt publice numele detinatorilor celor aproximativ 40% din actiunile Grampet iar o secretara dea lui Gruia Stoica este insusi nepoata lui Ion Iliescu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de tronc
    Vineri, 14 Decembrie 2012 19:25
    gruia stoica este chiar din Toflea si impreuna cu alt Toflean (Didila) detin cam 60% din actiunile Grampet, firma care detine GFR, Turist Semenic, Remat Pascani si altele. Grmpetul a aparut si s-a dezvoltat puternic sub Iliescu si Miron Mitrea preluand material rulant si alte proprietati dea CFR-ului prin tot felul de contracte dubioase dintre aceste doua societati. Intamplator nu sunt publice numele detinatorilor celor aproximativ 40% din actiunile Grampet iar o secretara dea lui Gruia Stoica este insusi nepoata lui Ion Iliescu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de tronc
    Vineri, 14 Decembrie 2012 19:24
    gruia stoica este chiar din Toflea si impreuna cu alt Toflean (Didila) detin cam 60% din actiunile Grampet, firma care detine GFR, Turist Semenic, Remat Pascani si altele. Grmpetul a aparut si s-a dezvoltat puternic sub Iliescu si Miron Mitrea preluand material rulant si alte proprietati dea CFR-ului prin tot felul de contracte dubioase dintre aceste doua societati. Intamplator nu sunt publice numele detinatorilor celor aproximativ 40% din actiunile Grampet iar o secretara dea lui Gruia Stoica este insusi nepoata lui Ion Iliescu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de alix
    Vineri, 14 Decembrie 2012 09:12
    chiar e de la Toflea sau este cineva in spatele lui........
    0
    0
    Raportează
  • postat de Grupul Feroviar Rroman
    Joi, 13 Decembrie 2012 10:09
    Nu-i adevarat, Ioane! Ia cauta Ferrocarriles de Cuba pe Wikipedia si vezi ca merg inca si nu merg rau de loc. Au o medie de 40 km pe ora. Ca cele din Romania... :)
    0
    0
    Raportează
  • postat de Incredibil
    Joi, 13 Decembrie 2012 09:19
    Toate licitațiile câștigate de GFR sunt trucate. CFR Marfă merge cu prețurile dictate de Grațian și Gruia în așa fel incât să nu câștige niciuna. Corupție totală acolo.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ion
    Joi, 13 Decembrie 2012 09:18
    În Cuba nu mai circulă nici un fel de tren de cca. 50 ani. Altă gogoașă a Șatrei de la Toflea. Nu vă mai luați după minciunile lui Stoica Gruia. Bombe de presă fără nici o acoperire.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.